- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mozilla Firefox
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Windows 11
- Proxmox VE
- SkyShowtime
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Linux - haladóknak
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
Új hozzászólás Aktív témák
-
pigster
senior tag
-
pigster
senior tag
Szerintem itt akár le is lehet zárni a témát, mert már megint mindenről szó van, csak az eredeti cikkről / problémáról nem...
FIGYELEM! A többszázezres Samsung okostévék kéretlen reklámokat tolnak az arcodba.
-
pigster
senior tag
Akkor biztosan ismered: Akár még gondolkozni is érdemes rajta... (Bevallom, nem fejből írtam.)
A Hortobágy poétája
Kúnfajta, nagyszemű legény volt,
Kínzottja sok-sok méla vágynak,
Csordát őrzött és nekivágott
A híres magyar Hortobágynak.Alkonyatok és délibábok
Megfogták százszor is a lelkét,
De ha virág nőtt a szivében,
A csorda-népek lelegelték.Ezerszer gondolt csodaszépet,
Gondolt halálra, borra, nőre,
Minden más táján a világnak
Szent dalnok lett volna belőle.De ha a piszkos, gatyás, bamba
Társakra s a csordára nézett,
Eltemette rögtön a nótát:
Káromkodott vagy fütyörészett.FIGYELEM! A többszázezres Samsung okostévék kéretlen reklámokat tolnak az arcodba.
-
pigster
senior tag
Ha valaki a gyakorlatban használ egy programot - mondjuk a munkája során -, akkor azért jóval hatékonyabban tud dolgozni, ha nem kell folyton keresgélnie az adott parancs helyét. Biztosan sok mindent meg lehet találni, de azért csak könnyebb, ha valaki elmondja mi hol van, mire és hogyan kell használni. Egy iskolában pont ez történik, elmondják, mi micsoda és gyakorolják.
Lehet, hogy neked egyértelmű, de hidd el, nagyon sokan vannak, akiknek nem.
A szövegértelmezés duma meg hát...FIGYELEM! A többszázezres Samsung okostévék kéretlen reklámokat tolnak az arcodba.
-
pigster
senior tag
Tudod mit, legyen: felesleges tanítani, hogy mi hol található egy programban, majd rájönnek a diákok.
Meg felesleges bármit is tanítani: majd rájönnek maguktól, meg megkeresik.
Hát persze...
Aztán majd elmegy a jobb helyen végzett diák egy irodába dolgozni, és meg kell írnia egy levelet, akkor meg néz ki a fejéből, mert nem tanult meg használni egy programot, hanem megtanulta a szövegszerkesztést úgy általában.FIGYELEM! A többszázezres Samsung okostévék kéretlen reklámokat tolnak az arcodba.
-
pigster
senior tag
Aki megtanulta annak idején mondjuk a word 97, vagy 2000, az még azért jó pár évig tudta használnia a tudását, főleg úgy hogy még ma is sokan, sok helyen 2003-as officet használnak. Úgyhogy azért olyan 10 évig csak jól jött. Ha szerencsénk van (nincs szerencsénk - nézőpont kérdése), akkor szalagos felület is kitart egy darabig.
FIGYELEM! A többszázezres Samsung okostévék kéretlen reklámokat tolnak az arcodba.
-
pigster
senior tag
Az általános informatikaoktatás meg nem ennyire építhet arra, hogy az a diák fogja az ismereteit használni.
Akkor mégis mire építsen az oktatás? ... hogy nem fogja használni a diák az ismereteit? Ez eléggé érdekes megközelítés.
Nyilván nem fog mindent használni. Lehet, hogy semmit sem. Ugyanez elmondható az összes tantárgyról.
Azt is tudom, hogy mondjuk, amit én is tanítok (pl. Access) a diákok 99%-a semmire nem fogja használni. Arra jó, hogy kicsit tornásztassa az agyat (ami azért nem káros) Ha rajtam múlna, ki is venném a tananyagból. A könyvtárhasználati ismereteket szintén. Nem én döntöm el. De most nem arról van szó, hogy mit kell tanítani, hanem arról, hogy mit, és mennyi az erre szánt időkeret. Az pedig kevés.[ Szerkesztve ]
FIGYELEM! A többszázezres Samsung okostévék kéretlen reklámokat tolnak az arcodba.
-
pigster
senior tag
-
pigster
senior tag
Nincs windows mániám. Hidd el, ha Linuxot kéne tanítani az ellen sem lenne kifogásom, de akkor is kevés az az óraszám, amit az egyes témakörökre szánnak. Neked mennyi időre volt szükséged, hogy megtanuld? Heti egy óra?
FIGYELEM! A többszázezres Samsung okostévék kéretlen reklámokat tolnak az arcodba.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen