Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #35193216

    törölt tag

    válasz dajkopali #32 üzenetére

    Én egyszer egy 7 ezres szlovák városban próbaltam taxit hívni, ahol mint kiderült 2 taxis dolgozik. Egyikkel sem tudtam megértetni telefonon, mit akarok, és hol vagyok, mert én szlovakul nem tudtam, ők meg se angolul, se németül, se magyarul nem tudtak egy szót sem. Ha Uber lett volna, akkor nem okozott volna gondot a nyelvi nehézség.

    Amúgy a megyei jogú városokban, ahol amúgy is taxi társaságok működnek, lenne perspektíva az Uberben. Főleg, hogy annyira erősen sehol sem kommunista a szabályozás, mint Budapesten (pl. nincs fix tarifa, sárgára festés, stb.). Más kérdés, hogy ahol ~100 taxis van csak, ott még hamarabb elintéznék a betörni kívanó konkurenciát.

  • spammer

    veterán

    válasz dajkopali #32 üzenetére

    Egyrészt van még jó pár nagyváros Budapesten kívül is, másrészt nem világos, hogy mi az akadálya annak, hogy országosan indítsák el, hiszen nem saját autóik és telephelyeik vannak, hanem átlag emberek regisztrálják be magukat a saját autóikkal. Így ha bivalybasznádon kell éppen Uber, lehet, hogy ott is lenne pár darab autó, mert valaki épp arra lakik és nekiállna Uberezni. Ráadásul az egész egy informatikai rendszeren meg okoskészülékekkel/appokkal működik. Az már egy dolog, hogy az Isten háta mögötti kis településen nem lesz akkora forgalom, nem fog meggazdagodni az Uberes, de az már legyen az ő dolga. Az Ubernek, mint cégnek nem tökmindegy? A beszedett pénz után adózik, a uber sofőr meg saját jövedelme után. Tehát mi akadályozza, hogy országos szinten működjön?

    „A feketébe öltözött ember a sivatagon át menekült, a harcos pedig követte."

Új hozzászólás Aktív témák