Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • villamos

    őstag

    válasz Geller72 #35 üzenetére

    Ne a bérletet nézd, az valóban olcsó, ha ílyen szempontból nézzük. A jegyárakat nézd, azok sokkal drágábbak, 230 ha előre megveszed, és 270 ha a helyszínen. És sokszor nem egy busszal mész, hanem kénytelen vagy átszállni, akár háromszor is. Ha éjszaka mész, akkor csak a ez utóbbi jegy érvényes, meg a bérlet.
    Nem minden járat jár úgy mint a 4-6 -os, vannak olyanok, amelyek félóránként, óránként járnak.
    Ez az új paraméterkönyv, és járatszámozás arra volt jó, hogy összekeverhessék a járműparkot. Ezt figyeltem meg legalábbis a környékem közlekedéséből. Visszatértek azok a járművek, amiket 88-ban láttam utoljára. Eddig Volvokat kaptunk, most fogják a 33 -as táblát, rádobják a harmonikaajtós csuklós ikarusra, (ami ki tudja milyen volán, vagy vidéki selejtezésből származhat) oszt hadd menjen. Az hogy közben az utastérbe szivárgó kipufogógáztól megfulladnak az utasok (meg szerencsétlen vezető) az nem számít.
    A legtöbb ember nem megy el Pesterzsébetből Hűvösvölgyre csak úgy passióból, hanem a munkahelyük, és lakóhelyük között ingáznak, minden nap.
    Régebben nagyjából kiszámoltuk, hogy egy olcsó gépkocsi éves fenntartási költsége kb. megfelel a teljesárú éves bérlet duplájának. Viszont kocsival gyakorlatilag oda mész ahová akarsz, ott álsz meg ahol akasz, olyan tempóval mész amilyennel akarsz (figyelembe véve a KRESZ -t persze), ja és nem kell elviselni egyetlen koszos csövest sem magad mellett.

    [ Szerkesztve ]

    Szép álmokat csillagom! És amíg te csicsikálsz, én hozok neked egy... LÁNGSZÓRÓT TAKAROGGYÁ!

Új hozzászólás Aktív témák