Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • floatr

    veterán

    válasz #24737024 #11 üzenetére

    Ennek szerintem már azért hagyományai vannak. Az apple kampányaira, de még a sunnyogására is figyel a média, talán éppen azért, mert a média van inkább oda az apple cuccaiért. Ez az igazi hardcore marketing. Az újságírók és tsai egy kis informatikai hátszéllel megáldva ugranak az apple újdonságaira, ezt idehaza is lehet látni a zindexen. Aztán amit ők a szánkba tolnak, azt elég sokan eszik is. Eddig minden olyan termékük beetetése elég sikeres volt, ami nem kifejezetten az informatikai kört célozta meg.

    Szóval nekem eléggé úgy tűnik, hogy első körben a sajtós kollégákat kell egy emberként a termék mellé állítani, aztán lehet sikeres (gerilla)marketinget rendezni. Ez elég nagy falat, és az apple-nek is évek "munkája" van benne

Új hozzászólás Aktív témák