- A leépítések után egy vagyont költ a töltőhálózatára a Tesla
- Napvihar miatt akadoznak a SpaceX Starlink műholdak
- Honnan tudjuk, hogy melyik tartalmat gyártotta a TikTokra az AI?
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Microsoft Outlook topic
- DIGI internet
- Hálózati / IP kamera
- Programozás topic
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Zyxel NAS326
- Asustor NAS
- Apple TV+
Új hozzászólás Aktív témák
-
floatr
veterán
Nem is ára a lényeg, hanem a képességek. A zembereknél -- mármint a fizetőképes körre gondolok -- a marketing úgy tűnik az egyetlen, vagy 90%-ban meghatározó tényező. Ha egy tegrás gépet holnaptól ugyanezen az áron nyomnának, jóval szabadabb licenszelési formában (erről a zemberek nem sokat tudnak általában), és tudásban jóval optimálisabb formában, akkor is valószínűleg "ipad"-et keresnének, mint ahogy a lányom is "iphone"-nak titulálja az androidos telefonomat.
-
floatr
veterán
válasz #24737024 #11 üzenetére
Ennek szerintem már azért hagyományai vannak. Az apple kampányaira, de még a sunnyogására is figyel a média, talán éppen azért, mert a média van inkább oda az apple cuccaiért. Ez az igazi hardcore marketing. Az újságírók és tsai egy kis informatikai hátszéllel megáldva ugranak az apple újdonságaira, ezt idehaza is lehet látni a zindexen. Aztán amit ők a szánkba tolnak, azt elég sokan eszik is. Eddig minden olyan termékük beetetése elég sikeres volt, ami nem kifejezetten az informatikai kört célozta meg.
Szóval nekem eléggé úgy tűnik, hogy első körben a sajtós kollégákat kell egy emberként a termék mellé állítani, aztán lehet sikeres (gerilla)marketinget rendezni. Ez elég nagy falat, és az apple-nek is évek "munkája" van benne
-
floatr
veterán
válasz #24737024 #13 üzenetére
Amit kiragadtál, azt a korábbi pár mondat mellé szántam, nem önálló kijelentésként. Mégegyszer: a média egy az egyben ugrik az apple újdonságokra, ugyanúgy, ahogy egy adott linuxos közösség az érdeklődési körükbe tartozó újdonságokra. Az apple gyakorlatilag a maga mögött tudhatja a médiát, és ezzel minden magyarázható. Amikor a média elpártol tőle, (ha majd egyszer valaha) akkor lesznek gondban a kifejezetten vacak ár/érték aránnyal rendelkező kütyüikkel
-
floatr
veterán
válasz #24737024 #15 üzenetére
Nem akarok ilyeneket kijelenteni, egyelőre annyi a meglátásom, hogy a média az egyik fő felhasználási területe az apple desktop cuccainak. Ők eleve fogékonyabbak az efféle iBármi-re, és innentől kezdve gyakran önkéntelenül is tolják. Ez nem feltétlen kilóra megvétel, de nem teljesen színtiszta klasszikus marketing. Ahhoz hasonlít, mint amikor a ms az iskolákban kezdi a "nevelést" "ingyen", első blikkre és jogilag semmi kifogásolható nincsen benne.
Új hozzászólás Aktív témák
- 3,5hónapos Apple iPhone 15 Pro Natural Titan 256GB (S23/S24 Ultra beszámítás)
- 4TB -os új bontatlan 3,5"-os HDD 1 év garancia Toshiba Surveillance S300
- SAMSUNG (MU-PE2T0R) -( KÉK) 2TB SSD KÜLSŐ MEREVLEMEZ ! UJ!
- ASUS TuF F15 - 15,6" 144Hz, I5-11400H, 16/512, RTX 3050-4, TBOLT4 +SZLA +GAR +ajándék egér,egérpad!!
- SAMSUNG (QE65S90CAT) 165CM 4K Q-OLED SMART 2024 PRÉMIUM ! AKCIÓ
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen