Új hozzászólás Aktív témák

  • erhas01

    tag

    Csepel Torpedo-ról a képek alapján a véleményem, kiegészítéseim a 95Kg-hoz!
    , hétköznapi nyelven:

    - Első féknél az a fekete kis műanyag. Nagyon jó, ha egy gödörbe kicsi 8 kapsz állítható!
    - Szinte minden csavarfej imbusz. Kevés szerszám kell. Súlymegtakarítás.
    - Gyors záras kerék. Gumicserénél előny.
    - Hegesztési varratok, szép nagyok, erősek.
    - A gumi nem teljesen sima felületű. Nedves úton is jobban tapad, az a pici árok légpárnaként működik.
    - 622-28-as gumi. A tulajdonos tömegének megfelelő.
    - A fékpofán van sárvető.
    - A bowdenek nincsenek teljesen tövig hajtva. Még engedhető, állítható is.
    - A kormánystucni kettő-kettő imbuszcsavarral rögzül. Ha eltörik az egyik, a másik mindenképpen kitart, amíg hazaérsz.
    - Bowdenek összekötve.
    - A nyereg formailag, ha a geometria megfelel, tökéletes ebben az árban.
    Megjegyzés: A nyeregszíne fehér legyen annak, aki szeret 30-45 fok között aszfalton 10-12 órát tekerni. A világosabb szín kevésbé forrósodik fel. Oldalsó koptató esetleg.
    - Imbusz csavaros nyeregrögzítés. Nehezebb ellopni, mint a gyors zárast.
    - A nyereg sima felületű, az a pár vájat elég a stabil csúszásmentes üléshez.
    - Hajtómű fekete. Az olaj és a kosz kevésbé látszik.
    - A felni kopásmélységjelzős és csíkozott húzott. A legjobban fékezhető felület.
    - Vázvillavédő rendben.
    - A hátsó kazettasor meredek 3-asával ugrik. Aki nem pörget, nincs pedálfordulat mérőre kötve annak jó. A városi közlekedésben,lámpáknál, csomagcipeléskor a kereszteződéskor előny lehet ez az áttétel. Nagyobb terhet megmozdítani jobb ez a típus. Nekem laposabb van, mivel én kb. 40Kg -mal könnyebb vagyok.
    - A szegecselt abroncsos felni még nehezebb egyedeket is elbírna.
    - A magas peremes abroncs. Nehezebb emelkedőre menni, de sokkal merevebb. A kerületi, forgatandó, megmozdítandó tömeg számít.
    - A szelepek sugárirányba mutatnak, a tengely központja felé. A belső gumi, nincs elcsúszva, nem áll fenn szelepszakadás.
    - A küllő fűzésének módjához, perpillanat, nem tudom melyik a legmerevebb technika.
    - A gumiköpeny szépen kijött a felnin, nem látok ütést. A raktárban vetemedett gumit szappanos vízzel rá lehet bírni.
    - A 48-38-28 az egyik legjobb összeállítás. Egyenes a láncvonal vezetése, arányos az áttétel a hátsó sorhoz.
    - Az Acera váltógörgő szép nagy átmérőjű. Kevésbé tömődik el kosszal.
    - A külső gumin a CST felirat közepénél kellene lennie a szelepnek. Este szürkületben könnyebb defektet javítani, tudod hol volt a szelep és attól számítva a lyuk. Ott feltétlenül ellenőrizni kell a külsőt a defektvédő szalagot, a felnit, maradt e szilánk, szeg, stb.
    - A felső csövön felül nincs bovden, a felső cső vízszintes. Jó! Ha megéhezel ráülsz.
    Alul sincs bowden. Jó! Aki emeletes házban lakik és nincs lift cipeléskor nem vágja a vállát.
    Oldalt van a bowden.

    - A váltóbowden alsó csövön futó részére. Egy átlátszó fóliát ragasztanék a fényezést védeni.
    - A hátsó agy kónuszos? Aki be tudja állítani annak jó.
    A bolti leírás alapján ez monoblokkos, vagy kónuszos? A monoblokkosból olyan kell, ami eső és por védett gumírozott.
    - Van normál sárvédő hely.
    - Csomagtartó?
    - Kettő kulacstartó. Aki hosszabb 10-12 órát utazik, annak kötelező.
    - Hagyományos vázgeometria. Nagyon masszív.
    - Nincs teleszkóp. Eggyel kevesebb hibalehetőség.
    - A kormány keskeny. Városba ez kell.
    - A váz színe kék. Ehhez a kerékszetthez egy fehér és piros fényvisszaverő csíkozás illik.
    - A váz letámasztása jó! Lásd képen. A hajtóművel ellentétes oldalon.
    - Markolat. A gumit meg kell nézni, mennyire kenődik. Ha puha, ott gyorsan elvásik, ha ritka mintás, akkor ott vágja a kezet.
    - Pedál. SPD, túra cipővel kombinálva.

    Végigmazsolázva nagyon összeszedett a kerékpár! Megjelenik a tulajdonosa a paraméterek alapján. :)

Új hozzászólás Aktív témák