Új hozzászólás Aktív témák

  • erhas01

    tag

    Sziasztok!

    ... Lenry ... is

    A 30 ezer forintos kategória: Írom úgy, ahogyan kettő nap alatt végig nézhettem.

    ... A gyereknek, lánynak vettek egyet ... három nap használat után ez látszott.
    Végre kezem közé került. Gyanakodtam a működőképességére. Nézzük meg szemmel. Nincsenek itt. Elővettem az összes kulcsot.

    Hibalista:

    Fék első, hátsó:
    Az első fékpofatartó konzol különböző minőségű, anyagú és méretű rugóval szerelt.
    A vázon a fékpofa tartó felhegesztett fül nem egyformán áll. Másképpen fog a fék.
    A fékkonzol egyik fele nem mozog, fixre állították.
    A fék szerelésekor látszott a kerék a vázvillában nem pontosan középre van befogva. A fékerőnek megközelítőleg egyformának kell lennie a leggyorsabb megálláshoz. A gumi féloldalasan kopik, a fékezés hatékonysága romlik. Továbbá a fékkar behúzásakor a kerék nem térhetne el az optimális futásának középtengelytől, féloldalra nyomódik a kerék. A fékpofa gumi találkozását a kerékfelnivel folyamatosan ellenőrizni kell, mert elfordulhat nagyobb erőkifejtéskor.

    Az első kerék:
    Centírozni kell.
    Az abroncs hajlított lemez, egy lapos valami, nem kétkamrás alumínium.
    Ennek az az ára következménye:
    A gumiabroncs 3-4 bar környékén egyszerűen szétnyomja a peremet.
    Eredménye következménye:
    A fékpofa gumi nem fekszik fel a felületre. Megállás hosszabb utat igényel.
    A Guminyomás befolyásolja az abroncs felület elhajlási dőlésszögét és a fékpofa mindig másképpen viselkedik.

    Küllő:
    Egy oldalt volt meghúzva tojás és oválisan is torz a kerék. A számomra az elfogadható lenne ebben a minőségben az 1 mm oldal és 0,5 mm hossz irányú eltérés.

    Pedál:
    A hajtómű felőli oldalon laza volt a csavar.
    A másik oldalt 2,5 cm -t lógott!
    Az egyik műanyag pedál már eltörött.

    Kormány:
    A kormány Stucni, befogó része és a kormányrúd keresztmetszete eltérő vastagságú.
    A kormányrúd vékonyabb, mozog!

    Első villa:
    A villa 4-5 mm holtjátékkal mozog a vázban, nincs meghúzva a csavar.
    Szétszedtem, a csapágyazás száraz volt, a perselyben fém forgács volt.
    A kormányvilla és a vázvilla csőmérete között nagy volt az eltérés. Szerintem kisebb lenne a hibalehetőség, ha elhagynák ezt... a cső a csőben és csak egy szorítóanyával rögzítik.

    Ülés:
    A nyereg a vízszintestől hátrafelé 3-4 cm-re dőlt!
    Szerintem 1-3 mm előre kellene.
    A nyereg alacsonyan volt beállítva.
    Ülve,kinyújtott talpal, sarok a pedálon, helyette a földre ért a láb.
    A rögzítő csavar a fémlemezt szinte átszakítja a nyeregsínnél.

    Hátsó kerék.
    Hasonló az elsőhöz, továbbá.
    A csapágyazás száraz, fémpor a házban!
    A fogaskoszorús résznél, mivel nem volt otthon ilyen kulcsom kénytelen voltam úgy hagyni. Hallani ahogyan a fém a fémen súrlódik. A préselt lemezkerékagyak talán tavaszig bírhatják. Véleményem szerint ajánlott a kész ipari csapágyas kétkamrás alumínium kerekekre cserélni. Ezt eldobni. A fogaskoszorú maradhat.

    A gyerek 45kg.
    Ez a csupasz kerékpár 18Kg. Nehéz, egy felnőttnek is! 13-14kg kiegyeznék. Így élvezhetetlen. Pénzkidobás.

    Szerintem: hosszabb távon, és évi 2-3000 Km -től aszfalton.
    70Kg -ig elvileg szabadabbak a lehetőségek 622- 20, 622- 23.
    78Kg - ajánlott a lassabb áthaladás a vasúti sínen.
    80Kg felett - ajánlott fogyni. Jobb elkerülni az anyagfáradásos törést.
    Mínusz 2-6Kg -onként kettő három fokozattal, áttétellel erősebben lehet haladni felfelé.
    Ajánlott a patent pedál, méréseink szerint kb plusz hatvan százalék távolság, és felfelé is hasonló a teljesítmény növekedés, hatékonyabb.
    A becsatolós klipszes pedált kerülném.
    Minden egyébre túrázáskor hozzáadódik 10-30-50Kg tömeg, ezt indulás, kerékpárvásárláskor előtt észbe kell tartani.
    Ami jó egy városi bevásárláskor, vagy sík terepen,....
    A terheléssel x 3 megháromszorozódik a veszély is.
    Előre kell gondolkodni, tervezni.
    Az autó megvédi utasát, holnap veszel egy újat.
    A kerékpáron te magad töröd össze magad.

    Én sem ismerem fel a kerékpáromat,ha átfestik. Az ember ilyen. :)

Új hozzászólás Aktív témák