Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • joghurt

    addikt

    válasz .mf #4 üzenetére

    Vagy a klasszikussá vált: "I like to put my screwdriver everywhere."

    Az indiai supporttal az a legnehezebb, hogy a tökéletesen felderített, kitenyésztett, netán konkrét megoldással ellátott hibát rajtuk keresztül eljuttassa az ember a hozzáértő fejlesztőkig.

    Különben meg mókás, hogy a gyarmatbirodalmi örökség miatt az angolok (itt most kifejezetten nem a britekre általánosítva) jobban elfogadnak egy indiait/pakisztánit, mint egy K-európait. Brexit után pedig egyenesen szerzett előjogaik lesznek hozzánk képest. Ilyenkor azért nehéz nem rasszistának megmaradni.

    A tej élet, erő, egészség.

  • Slack

    tag

    válasz .mf #21 üzenetére

    El tudom képzelni, hogy van ilyen is.
    Nekem sajnos nagyon negatív velük kapcsolatban a tapasztalatom. Eddig két cégnél dolgoztam velük, mindkettőnél hasonló volt a helyzet.

    Mondok két példát ami nálam nagyon kiverte a biztosítékot:
    1. Észrevettük, hogy az indiai kollégák rendre elfelejtik amit megbeszéltünk, sőt néha már azt is elfelejtették, hogy egy adott munkát már elvégeztek. Aztán egyik kolléga kiment az indiai site -ra a következőt tapasztalta: az indiaiak amikor reggel beérnek a céghez megkapják, hogy aznap kik lesznek épp. Azaz kapnak hozzáférést a chat -hez, a levelesládához, meg a rendszerekhez. Tehát a Suresh Kumar Storage Engineer akivel tegnap beszéltél ma már valójában egy másik személy.

    2. Managerek is hasonló képen tolják: Indiai manager 7/24 -ben elérhető. Szó szerint. Bármikor ráírhatsz, felhívhatod, írhatsz neki levelet válaszolni fog. A magyarázat: XY manager sem egy személy. Bizonyos emberek váltják egymást ugyanis. Persze a külföldi high management meg örül, mert azt látja, hogy milyen sokat dolgozik az indiai vezetőség, csakhát nem tudják, hogy át lettek...

    Egyébként a fenti két dologgal nekem mint alkalmazottnak nem is lenne bajom, ha ehhez járulna némi minőség is.

Új hozzászólás Aktív témák