- Egyre több európai használja a Telegramot, ezért megkereste az EU
- Synology NAS
- Itt van az eddig legjobban teljesítő kétfiókos NAS a TerraMastertől
- Mobilinternet
- Törvénnyel pörgetné fel az európai zöldtechnológiát az EU
- Vivaldi (böngésző)
- Linux kezdőknek
- Autodesk - Revit
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
Új hozzászólás Aktív témák
-
BonFire
veterán
A gyalogos ott rövidít a távon, ahol tud.
Nézd meg a linken, hogy a buszmegállóhoz képes a két zebra milyen távolságra helyezkedik el. Mondjuk a kórház főbejáratához képest. Ha a kettő között jársz és jön a buszod, kénytelen vagy átvágni a négysávoson. A gyalogos át is fog menni. Szerencsére közel van a sürgősségi.
A Prohardveren nem olvasok privátot! Csak topikban vagy a publikus e-mailemen adok tanácsot.
-
bambano
titán
az alapprobléma az, hogy nem tudunk normálisan programozni.
akik nagyon várják az önvezető autókat, azokkal egyet lehetne érteni abban az esetben, ha elhinnénk, hogy az önvezető cuccokat képesek hibátlanul programozni.de az elmúlt időszak történései alapján azt lehet extrapolálni, hogy az önvezető autók szoftvere ugyanakkora kupleráj, és ugyanakkora kibertámadási célpont, mint bármi más. azt a szemetet pedig, amit jelenleg végrehajtható programként produkálni képesek, még webkamerába se kellene tenni, nem még másfél tonna acélból készült buldózerekbe.
(#27) stefi76 "az emberi tényezőt kivennénk a dologból.": nem tudod kivenni. vagy vezetni fog az emberi tényező, vagy programozni. inkább legyen az én hibám, ha baj van, mint egy programozóé.
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
#82729984
törölt tag
Azzal azért tisztában vagy hogy az önvezető autó az általad vázolt problémák tizedét sem fogja megoldani?
Kapásból a dugó és a parkolóhely hiány alig változna, mert autóból nem lenne kevesebb.
Másfelől meg ugyanúgy lenne roki helyre parkoló autó (mibe kerül kamu roki kártyát venni/fizetni valakinek hogy adja ide az övét?), ugyanúgy lenne gyorshajtás stb.
Ugyanis, ezekért ma sem az autó a hibás hanem a bunkó ember aki benne ül és ez nem fog változni.
Bunkó majd ugyanúgy megveszi az önvezető autót, elviszi az erre szakosodott mühelybe/haverhoz és pikk-pakk "felokosítják" hogy a kocsi "rugalmasan" kezelje a sebességhatárokat vagy épp a parkolási szabályokat. Pl. kelet-európában ennek valószinüleg hatalmas piaca lesz.De pl. az elképzelt parkolási stratégia is úgy történne a valóságban, hogy bunkó odarendeli a kocsit a munkahelye elé, a kocsi valahonnan messzebbről (ahol korábban talált helyet) odagurulna, csakhogy emberünk épp összefutott valakivel akivel még 5 percig trécsel/még csak félig szivta el a cigit stb és a kocsi ott dekkolna percekig mire megérkezik emberünk. Addig az összes mögötte lévő kocsi mozdulni sem tudna, állna a "dugóban".
Szóval jó dolog az önvezető autók, de azért maradjunk reálisak, technológiai eszközzel nem lehet az emberi természetet érdemben megváltoztatni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Egyre több európai használja a Telegramot, ezért megkereste az EU
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Processzor árak megváltozása Windows 11-gyel
- Nintendo Switch
- Ingatlanos topic!
- Revolut
- Mini-ITX
- PH!otósok beszélgetős, offolós topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest