Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • stefi76

    tag

    válasz BalanceR #23 üzenetére

    Nagyon jól látod a dolgokat.
    A debreceni példád pedig már ma megvalósítható lenne, ha az emberi tényezőt kivennénk a dologból.

  • stefi76

    tag

    válasz bambano #28 üzenetére

    "inkább legyen az én hibám, ha baj van, mint egy programozóé."

    Itt tartanak USA-ban, persze ez még csak az autópályás szakaszra vonatkozó programozásra vonatkozik:

    Totalcar:
    Olcsóbb biztosítás jár az önvezető Teslák mellé.

    [link]

    2017.03.17. 17:42

    Amíg a világsajtó leginkább akkor foglalkozik a Tesla önvezető funkciójával, ha gyanús baleset éri a márka autóit, az a több százmillió mérföld, amit a Teslák eddig maguktól levezettek, kezd imponálni a biztosítótársaságoknak. Egy már kedvezményt is kínál az Autopilot mellé.

    Úgy tűnik, egy Ohio-i cégtől indul az autós biztosítási piac nagy reformja. A trendeket látva ugyanis egyértelmű, hogy a következő évek nagy kérdése az lesz, mit kezdenek a biztosítótársaságok az egyre okosabb és egyre elterjedtebb önvezető funkciókkal. Az Ohio-i Root Insurance-nak már van válasza a kérdésre: kedvezményt ad azon ügyfeleknek, akik ilyennel élnek. Pontosabban egyelőre nekik is csak a Teslások felé van ajánlatuk.

    A Root biztosítási cég azt mondja, az NHTSA (Amerikai Nemzeti Közlekedésbiztonsági Hivatal) jelentése győzte meg őket, amely szerint az Autopilot elterjedése óta negyven százalékkal kevesebb baleset érte a Teslákat. A kedvezményt azoknak kínálják, akik használják is az önvezető funkciót. Egész konkrétan csak az autópályán (országúton még még nem tökéletes a rendszer) így megtett mérföldek után jár majd a kedvezmény, ezt pedig egy, az Autopilottal összehangolt telefonos appal követik majd.

    Persze ez még messze van attól, hogy komplexebb megoldásokról beszéljünk, de itt van a statisztika, hogy a leprogramozott gépi művelet kevesebb balesetet okoz, mint az ember.

    És ez fog számítani, ez számít egyedül és ez fog - bármennyire is fáj - történni, hogy az ember lesz a kockázat, mert az ember kevés már a technológiához képest.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák