- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- eBay
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Reklámblokkolók topikja
- Kriptovaluták és az adózás
- Windows 11
- Windows 10
- SkyShowtime
- Mikrotik routerek
Új hozzászólás Aktív témák
-
mufi
senior tag
Még csak az apple toaletpapír hiányzik a kínálatból.
Creed Aventus 500 ml splashre keresek jelentkezőket.
-
Polllen
nagyúr
Nekem is kb. ez jutott elsőre eszembe. Mert az apple ilyen autókat bérgyártásban, eleinte csak átcímkézéssel tuti képes lenne piacra dobni, a kérdés inkább az, hogy ezek mennyire biztonságosak, ha a sok marketing hablatyot eldobjuk.
Kicsi apple autó találkozni volvo nagy autóval városi forgalomban 50-nél... Ki marad életben?
"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"
-
nagyúr
válasz fordfairlane #53 üzenetére
Ja, az Apple a keszpenztartalekabol meg tudna venni a GM-et. Haromszor. (Ez igy persze nem teljesen igaz, de 60B a GM market cap, az Apple meg valahol 170B koruli likvid tartalekkal operal per pillanat.)
while (!sleep) sheep++;
-
Depression
veterán
"Csak egy kérdésem lenne: te vennél egy telefongyártótól autót?"
Orr alatt hordott szájmaszk pont annyit ér, mint a herére húzott koton.
-
#40553216
törölt tag
Egész használható a Toyota hidrogén-autója
(#18)
„Én még sosem vettem apple telefont, de sokan mások viszont igen”
Ebből vajon hányan vettek teljes áron és hányan egy-két év elkötelezettséggel egy szolgáltató felé? Autót nem nagyon lehet így venni. Vagy ha igen, akkor a havidíj lesz annyi, mint egy előfizetés nélkül vett iPhone.(#19) maross
Van ott más érv is, olvass még![ Szerkesztve ]
-
#82729984
törölt tag
"Rendellenes? Az nem rendellenes, hogy most meg rengeteg csovet, hutot, hengerfejet, fogaskereket cipelsz magaddal?"
Dehogynem de ez ne legyen már érv a 400 kg akku mellett.
"A BMW M5 es a Tesla Model S P85D kozott 100 kg a sulykulonbseg"
Azért gratulálok hogy sikerült egy két és fél tonnás 600 lóerős autót megtalálnod a súlyok összehasonlításához...
Szóval mielőtt tovább mennénk a parttalan vitában, érdemes lenne tisztázni hogy akkor most a 30+ milliós luxusautókról beszélünk-e (ami egy rétegtermék) avagy az elektromos autó mint népautó kategóriáról vitázunk.
Arról sem elfelejtkezve hogy egy dolog nyereséges autót gyártani, meg egy másik dolog egy veszteséges ráfizetéses techdemo autót legyártani, amennyire én tudom szinte az összes elektromos autó ráfizetéses a gyárnak, máshonnan pótolják ki a veszteséget.
Nyugodtan ki lehet jelenteni (még ha hiperventillálsz is ez miatt mert neked a 400 kg akku 400 km-es hatótávval normális) hogy a mai akkumlátor technológia nem alkalmas a szénhidrogén származékkal menő autók kiváltására. Remélhetőleg jön egy áttörés és akkor végre mindenki járhat elektromos autókkal, de addig nagy csodát nem lehet várni.
-
zsigus
őstag
válasz Depression #55 üzenetére
Elsősorban arra értettem ezt a párhuzamot amit alatta le is írtam: szórakoztató szegmens -> járműgyártás.
Visszafelé még talán (Porsche mobil, bár ennek sem volt sok köze az autógyárhoz)...
-
WildBoarTeam
aktív tag
Alma formájú kerékkel szépen igazodna a magyar utakra.
blabla
-
nagyúr
válasz #82729984 #57 üzenetére
> Azért gratulálok hogy sikerült egy két és fél tonnás 600 lóerős autót megtalálnod a súlyok összehasonlításához...
Kozel ket tonnas, nem ket es fel.
A P85D kozel 700 loeros, nyilvan nem egy 70 loeros Swifttel kell osszehasonlitani. A Model S egy luxusauto, nyilvan ezekkel hasonlitom ossze.
> hiperventillálsz
Na, kezdenek elfogyni az ervek
A gazdasagossaggal kapcsolatban meg guglizz ra olyasmikre, mint meretgazdasagossag, meg hasonlok.
> a 400 kg akku 400 km-es hatótávval normális
Ha megy a gyorsoltes, meg a gyors akkucsere, akkor teljesen oke. En egyebkent is megallok 300-400 km-enkent az autopalyan is. Ha valaki szeret 1000 km-t autozni egyhuzamban, annak nyilvan nem jo.
A sok tevedesed kozul az egyik az, hogy azt allitod, hogy attol, hogy egy technologia nem tud 100%-ban levaltani minden meglevo hasonlo technologiat, eletkeptelen. Pont ugyanaz a duma, mint amikor az iPhone megjelenesekor azon rugoztak, hogy nincs MMS meg Bluetooth.
while (!sleep) sheep++;
-
GeryFlash
veterán
válasz #82729984 #57 üzenetére
Továbbra is +1
Amúgy nem értem ezt a két tábort. Mindenki várja az elektromos autókat, csupán azon megy a vita, hogy sokak szerint jó ahogy most van, és vagyunk mi, akik szerint ennek még fejlődnie kell, ehhez kell még pár év és nem kéne addig erőltetni. Kicsit Petőfi XIX. századi költők c. verse ugrik be, ahol a hamis próféták azt mondják...
Amúgy tényleg minden évben jön valami ötlet, ez tűnik most a legéletképesebbnek, aztán meglátjuk mi lesz belőle. De hogy a mostani technológiával leváltani a dízelekt-hibrideket nem éri meg. Akksi fejlesztésbe kell pénzt ölni, a fogyasztás-optimalizáláson szerintem már nem sokat lehet faragni (telefon-tablet fronton sem)
emvy: ,,A sok tevedesed kozul az egyik az, hogy azt allitod, hogy attol, hogy egy technologia nem tud 100%-ban levaltani minden meglevo hasonlo technologiat, eletkeptelen"
Nem tisztem mások helyett szólni, de hol írta ezt? Nem tartja (tartjuk) életképtelennek, szimplán várni kéne még pár évet a tömeges gyártással amíg nem lesz jobb akkumulátor.
[ Szerkesztve ]
Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
-
GeryFlash
veterán
Könyörög ikes ige...
Nekem mindegy, vágjanak bele meg kockáztassanak, én csak azt mondom hogy ezt 3-4 évcsöndes fejlesztéssel is meg lehetne oldani, anélkül hogy addig gyenge ár/értékű termékeket dobnának piacra. De igaz, nem kell megvenni, nekem mindegy, csak ne állítsuk már azt, hogy ezek jó autók.Szerk: tévedtem a 61-es kommentemben, van kameraman is, aki szerint a benzin a jó, mert az a férfias és az kell a b!tcheseknek.
[ Szerkesztve ]
Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
-
kameraman77
aktív tag
Hova korcsosul ez a világ? a férfiak rózsaszín pólóban járnak, babusgatják a telefonjukat, csinosítgatják az ikonokat és a kinézetet - lényegében barbibabáznak vele - feszes nadrágokban feszítenek és többször ellenőrzik a sérójukat, mint egy nő és már elektromos autókkal járnak?
Hát ez szerintem k.rva gáz! Én mint férfi égek a társaim miatt!
Az autó az benzinnel megy! Vagy gázolajjal! ennyi. A sok eletronika csak a gyengéknek, a döntésképtelen kocavezetőknek való! komolyan már olyat látni, hogy magától fékez az autó, ha érzékeli, hogy az előtte menő túl közel megy egy másikhoz? Egy gép döntsön HELYETTEM?
Lehet, hogy lesznek ilyen autók, de én 1. röhögni fogok a sok metro-n, hogy ilyenben hajt! 2. A férfi az vezessen autót! (és itt nem a tucat bmw-ről, meg audiról beszélek, mert aki olyat vesz az nem egyéniség, hanem birkaszellemű... mivel annyi pénzből már stílusosabb kocsik is kijönnek - mielőtt érdeznéd jaguarom van, lényegében használtan vettem egy kisebb kombit bőven egy átlag bmw ára alatt)
Egy elektromos kisautóval akarsz felszedni csajokat? Hát milyen nyálgép vagy! Durva vagyok? igen.. az! De b+ legyen már férfiasság a férfiakban!! Alig maradtunk egy páran![ Szerkesztve ]
-
ntomka
nagyúr
-
fordfairlane
veterán
válasz kameraman77 #65 üzenetére
mielőtt érdeznéd jaguarom van, lényegében használtan vettem egy kisebb kombit bőven egy átlag bmw ára alatt
Egy férfi pórázon vezessen Jaguárt! Aki nem tesz ilyet, az nem férfi, hanem barbibaba!
x gon' give it to ya
-
bambano
titán
jól összefoglaltál mindent, ami egyáltalán nem igaz az autóiparra.
szerk: és nem hybrid, hanem hibrid. van rá rendes magyar szó.
a poszthoz: nem baj, ha az apple beszáll az autóiparba, minden cégre ráfér néha egy kiadós pofáraesés.
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
nagyúr
válasz kameraman77 #65 üzenetére
Az nem ferfi, akinek az autoja 4 masodpercnel lassabban gyorsul 100-ra. Remelem, a tied joval alatta van (merthogy egy P85D az 3 korul van).
Es remelem, hogy vezermutengely sincs az autodban, nehogymar egy gep dontse el, hogy mikor kell nyitni-zarni a szelepeket, az igazi ferfi sajat maga csinalja ezt is.
while (!sleep) sheep++;
-
fordfairlane
veterán
Jah, most látom, infotech. Így már érthető a hozzászólások színvonala.
x gon' give it to ya
-
#40553216
törölt tag
Akkó' nem lesz népautó.
(#64) GeryFlash
Természetesen nem ikes.(#65) kameraman77
Lehet, nem szereted, ha helyetted dönt, de pl. azt szeretnéd, ha egy éles szituban azért élnéd túl, mert sokkal gyorsabban reagált, mint te. Mondjuk a menetstabilizátor. És ezt lehet, sokan mások is inkább szeretnék, mint annak eredményét „élvezni”, hogy valamit elkottáztál.[ Szerkesztve ]
-
WildBoarTeam
aktív tag
válasz kameraman77 #65 üzenetére
Akkor miért nem vezetsz inkább "kocka" ladát?
Abban se szervó, se ABS.Ha meg a férfiasság csak a kocsin múlna, hol lenne ez a világ...
[ Szerkesztve ]
blabla
-
bambano
titán
és akkor következik azon konvenciók felsorolása, amin elon musk átlépett:
kb. egy elemű lista. vagy inkább nulla."Hazaviszi az offshore pénzét, letesz belőle egy autógyárat a sivatagban": abba tönkremegy. mármint a hazavitelbe. ráadásul amcsiban hova is tenne le autógyárat a sivatagba? sehova. ha sivatagba akar autógyárat letenni, ami önmagában is nettó hülyeség, akkor meg nem viszi haza a pénzt, mert külföldön jobb sivatagok vannak. A sivataggal az a probléma, hogy mindent szállítani kell oda, vizet, villanyt, embert, alapanyagot, rögtön az elején vasutat, utat.
Az erős branddel meg az a helyzet, hogy az autógyártás sokkal szabályozottabb és felügyeltebb iparág, mint a mobiltelefon. ha autóval olyan módon próbálna boldogulni, mint a mobillal, szétkapják, mint foxi a lábtörlőt.
ráadásul pont amerikában pont az autó az, ahol nem érdekli a vevők zömét a dizájn. az eredeti echte amerikai autó ócska, mint az atom, mégis veszik. csak minimális érdeklődés van a rendes autó iránt, de aki ilyet akar, az német autót vesz amerikában is.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
kezét csókolom kisasszony
(#22) MageRG: nem tudok mondani olyan autógyárat, amelyik ne szervezte volna ki a gyártás jelentős részét.
(#23) rudi: "De pl. ott a Gordon Murray féle apró izé, amit teljesen másképp gyártanak, és állítólag már a 10 000 dolláros áron is szépet szakítanak." vs. "Confirmed for 2016 Launch"
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Stanlee
őstag
Ha jol emlekszem Obama nemreg azt mondta, hogy az offshore-ozo amcsi cegekre kivet vmi jo kis egyszeri adot, mert nem otthon adoznak (kell a penz, biztos Matolcsival egyeztetett elotte), es megendegi nekik, hogy hazahozzak a penzt a normal adoval, hogy aztan ne ugyeskedjenek. Azert megneznem mit szolnanak az Apple reszvenyesek, ha az olyan nagyon sok cash fele eltunne egyik naprol a masikra es becsusszanna az USA koltsegvetesebe. De ez mar nagyon off volt.
“Never run after a bus or a stock. Just be patient – the next one will come along for sure.” - André Kostolany
-
GeryFlash
veterán
válasz #40553216 #71 üzenetére
Persze, sikerült failelnem a javításomat (szerk idő meg lejárt), szerencsére senkinek nem tűnt fel a a #65ös komment után
Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
-
bambano
titán
hogy mi nincs? priusban nincs bolygóműves váltó a két motor között? nincs benne benzinmotor? nincs hűtés a benzinmotornak? nincs extra hűtés az akkupakknak?
és igen, az akksik elromlanak. vagy az akkupakkok. pl. rozsdál a közöttük levő drót. és ha tisztán elektromos autóról beszélsz, ott nincs hűtés a benzinmotornak, cserébe nincs fűtés se az utastérben.
(#45) emvy: miért nem az i8-cal hasonlítod össze a teslát, ha már a bmw márka a kérdés?
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
|DavidWoody|
tag
Jaja , ha annyit adnanak el belole mint ajfonbol az biztos jo lenne , csak nem latom magam elott , ahogy a Tmobile reklamozza : "Most vegyel iCart , 2 ev husegre , az elso havi torleszto 990ft , utana pedig 16500 a 2 evig , elofizuval egyutt." Ugyanis pont azert jar boldog boldogtalan ajfonnal , mer a minimalberbol is inkabb lecsippenti azt a 15kt havonta , de lassa mindenki , hogy megteheti. Szerinted h ajfon talal gazdara szolgaltatonal ? Szerintem az eladott keszulekek 99,998%-a es MIND 2 eves reszletre.
-woody-
-
nagyúr
A Priust csak az akkuk elettartamaval kapcsolatban hoztam peldanak. A tema a full elektromos auto.
Az i8 nagyon rossz osszehasonlitasi alap
- van benne motor
- sokkal-sokkal kisebb auto
- lassabbA P85 meg a P85D kb. M5-kategoria (a P85 kicsit lassabb, a P85D gyorsabb).
while (!sleep) sheep++;
-
bambano
titán
miután te kb. leplázacicáztad az autósokat, lássuk csak, mivel közlekedsz!
az m5 kategóriával meg az a gond, hogy ha tényleg úgy közlekedsz akár az m5-tel, akár a teslával, amire az m5-öt szánták, akkor:
- 40-50 kilométeren legyalulod a gumikat
- a teslában 30 kilométer után cserés lesz a ceruzaelem
- az összes utasod elhányja magát.
- a teljes rendőrség a nyomodban lesz, de nem fogják látni a rendszámodat a füsttől.
- a jogsid még azelőtt ugrik, hogy lemerülne az akksi (ETA: 32 másodperc)a tecsős videók szerint ha olyan autóval mérik össze a teslát, amivel összemérhető, akkor általában a tesla indul jobban, de viszonylag hamar leveri a dugattyús benzines.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
dabadab
titán
"Tudsz mondani olyan autógyárat ami kiszervezte a gyártást?"
Kisszériás gépeknél elég gyakori (a cikkben említett Magna Steyr is ebből él) meg mondjuk a beszállítóknak amúgy is elég nagy a szerepe, a Tesla esetében a Roadsteren már csak a végső simításokat csinálták a saját gyárukban.
DRM is theft
-
|DavidWoody|
tag
-
#92253184
törölt tag
Tíz éve vezetek, nem kell a napi négyszáz kilométer egy városi autónak.
Márpedig az elektromos elsősorban legyen városi.
Amatőr? Kérlek ez nem indok arra, hogy megmagyarázzuk miért kellene több, mint száz kilométer.A telefon aksi megint egy más sztori. Bár ha adott térrészbe fizikailag nem lehet több energiát belezsufolni, akkor b a fejlesztést. Örökmozgó se lesz soha, akármennyire is jó lenne.
[ Szerkesztve ]
-
bambano
titán
-
#92253184
törölt tag
Ezért adott a BMW a lízing konstrukcióban egy ingyen bérlést az elektromos mellé. Elviheted évi egyszer, kétszer.
A németek kicsit több kilométert tesznek meg és nekik elég, ott sincs az átlag embernek két autója.
A magyarnak az autó státusz szimbólum, mint minden más. Még szerencse, hogy autó és telefon nélkül és azzal együtt is férfi vagyok. 😃[ Szerkesztve ]
-
Polllen
nagyúr
-
Stanlee
őstag
válasz #92253184 #86 üzenetére
Nem ertelek. Ha mindket szulo olyan helyen dolgozik, hogy csak autoval lehet a munkahelyre eljutni, akkor tobbnyire 2 auto van, amibol az egyik kicsi, a masik nagy, hogy amikor hosszabb tavra kell utazni, legyen egy kenyelmesebb auto. A legtobb esetben a kolkoknek is van autoja. Baratnom csaladjaban 3 auto volt, most az egyiket azert adtak el, mert mar nem lakik egyik gyerek sem a szuloknel. Atlagosan 25-30 km (naponta kb. 60 km) az autot hasznalo napi ingazok utazasi tavolsaga, persze ebben benne van a szomszedom 3 km-es utja a varos masik vegebe, ill. volt fonokom napi 150 km-es oda-vissza utja is. Volt olyan munkatarsam, aki hetente kb. 1600 km-t autozott a munkahely es az otthona kozott - neki az elektronyos jargany alapbol kiesett.. Baratnom anyukajanak boven eleg lenne egy BMW i3-is, mivel a napi km-t amit utazik, az akkubol fedezni tudja, es ejszaka mindig a zart garazsban van az auto, szoval fel lehet tolteni, es sose megy a gepsarkannyal messzebb, mint 30 km. De nem fog kiadni ketszer annyit az autoert, hogy annyira kornyezetvedo legyen, pedig minden gond nelkul megtehetne. En se vennek egy kis hatotavolsagu autot, hogy aztan ha Mo-ra akarok menni, akkor berelhessek egy autot. Maximum egy hibridet vennek, a Prius az tetszik, annak van ertelme, de az is csak egy jol fogyaszto benzinuzemu jargany.
“Never run after a bus or a stock. Just be patient – the next one will come along for sure.” - André Kostolany
-
Mr.Csizmás
félisten
ebben is lekerekített sarkú felni lesz?
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
#82729984
törölt tag
válasz #92253184 #83 üzenetére
Városban nem kell, de ha nem csak városban közlekedsz akkor mindjárt két autó kell.
Konkrét példát tudok mondani, egy ismerösöm eladta az autóját és vett egy használt nissan leafet (full elektromos) mert majd ő ingyen tölti mittom én milyen kutaknál (ez igy is lett) és nehogy már meg különben is milyen jó az elektromos autó. A kocsi egy feltöltéssel 110 km-ert tud (némi jóindulattal, nem hütesz/fütesz túlzottan).
És most pedig néhány hónappal később vett mellé egy benzinest. Merthogy városban tényleg f@sza csak épp hébe-hóba (értsd: havonta 1-2x) bizony mennie kell neki napi 200-250 km-ert is vidékre és akkor az elektromos autó kaputt. És kb. az 5. alkalom után már neki volt égő kölcsönkérni más családtag autóját ezekre az utakra...
És ezzel mindent el is mondtam. Márpedig két autót fenntartani csak ez miatt igen csak nagy luxus a világ sok részén köztük magyarországon is.
Félréértés ne essen, szerintem mindenki egyetért abban hogy a jövő az elektromos autóé. De ma még az akkumlátorok hiányossága miatt nem tart ott a technika hogy népautó legyen belőle és kiválthassa a klasszikus autót. Talán 30-40 év múlva, ha jön egy jó kis áttörés az akksikban (esetleg tényleg elfogy az olaj) akkor igy lesz.
De ma még csak a gazdagok meg a hülyék játékszere nem az átlagemberé.
-
davidsone
addikt
ez durva mondjuk az első képen látható autó menne nagyon
...reklámozzák, terjesztik, beszippantják az agyadat, megerjesztik...
-
bambano
titán
válasz #82729984 #92 üzenetére
"szerintem mindenki egyetért abban hogy a jövő az elektromos autóé": szerintem meg nem. a kémiai üzemanyag energiasűrűsége lényegesen nagyobb, mint az akksié, és ez jó eséllyel meg is marad.
a jövő szerintem a hagyományos motorokban van, olyan üzemanyaggal, ami nem elraktározott széndioxidot tol vissza a légkörbe.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
az alma ezt sem tudja tisztességesen intézni...
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
arnyekxxx
veterán
válasz #92253184 #83 üzenetére
íz éve vezetek, nem kell a napi négyszáz kilométer egy városi autónak.
Márpedig az elektromos elsősorban legyen városi.ugye nyáron benyomod a légkondit télen a fütést reggel-este a világítást, szól a zene oszt rögtön nem lesz ott a kihasználatlan 400km az aksiban
És az USA-ban mások a távolságok "városi" viszonylatban is, mint amit itthon elképzel a Újpestről Nyugati mellé bejáró dolgozó.
-
bambano
titán
válasz #82729984 #96 üzenetére
szerintem ez a kitiltják a városokból túlzó általánosítás, többek között azért, mert egy kalap alá veszi Budapestet a vidéki városokkal
Pesten sem tudják kitiltani az autókat a városból, mert agyhalott módon pest központú sugaras országútszerkezetet fejlesztettek az elmúlt 60-70 évben, gyakorlatilag alig van alternatív útvonal az ország két fele között.
Másrészt pesten sem az egész városból tiltanak autókat, hanem belvárosból, történelmi városmagból, stb. Elismerem, van az országban vagy 5-6 város, ahol ez egyrészt indokolt lehet, másrészt tudsz helyette tömegközlekedést kínálni. De az ország másik sokszáz kis, vidéki városában erre nincs lehetőség.
harmadrészt meg egy rendesebb autóból ma már tisztább levegő jön ki, mint amit beszív, pl. ha sikerül neki találni egy olyan pesti buszt, ami még nem égett le alvázig, akkor annak a kipufogógázán sokat tisztít egy mögötte haladó rendesebb autó.
nem hiszek ezekben a modern városépítési szemléletekben. be fognak azok dőlni idővel.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
fordfairlane
veterán
válasz #92253184 #83 üzenetére
Anyám csak bevásárlásra használja a kocsiját, pár kilométeres távokon. Neki ideális lenne egy elektromos kisautó. Az más kérdés, hogy a jelenlegi árakon megéri-e vagy sem venni ilyet egy olcsó benzines helyére, de az árak változhatnak. Már az is versenyképesebbé tehet egy egész iparágat, ha megdrágul az olaj.
x gon' give it to ya
Új hozzászólás Aktív témák
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- VoLTE/VoWiFi
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Autós kamerák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen autót vegyek?
- Filmgyűjtés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- További aktív témák...
- Új Lenovo Ideapad 5 Pro Bivaly Ultrabook -35% 14" RYZEN 5 6600HS 16/512 QHD+ 2,8K Radeon 2GB 90Hz
- Komplett épített pc eladó szükség esetén minden kiegészítővel
- Dell Precision 7530
- Yamaha MusicCast RX-A1070
- Prémium alkatrészek! RoG 3070 Ti Z590 11600K 1000 Watt Platinum Vízhűtés 32GB RAM 1TB NVME Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen