Új hozzászólás Aktív témák

  • Béééla

    őstag

    válasz E770 #8 üzenetére

    Mert ez kőkemény diszkrimináció, ami ellen amúgy oly' előszeretettel küzd a kedvezményezett oldal?

    Továbbá felveti a szakmai kérdést, hogy ha egy algoritmus erősen befolyásolt, akkor az általam reklámozni kívánt termék nem szenved-e hátrányt egyéb, külsős számára ismeretlen okok miatt? Teszem azt a Turul Kóla reklámkampányára befizetek egycsillió Jó Magyar Forintot, de szökőévente egy banner jelenik meg, az is az index-hvg-444 olvasótáborának legvegánabb legbiobb tagjának. Volt értelme befizetni? Nem.

    Esetleg Coca Cola úgy gondolja hogy idejekorán letöri a konkurencia kedvét, és ő is rákölt a kampányra, de ő 100 milliót, cserébe a FB olyanoknál dobja fel, akiknek
    - amúgy is tetszik a Turul Kóla -> nem érdekli
    - nyilasnácifasiszta oldalakat kedvel -> csúnya multi dögöljön éhen
    - if(random() > 2) meg pont ugyanannyira hatékony, mint az aluljárós szórólapozás.

    Arról megy a mese és azért tud a FB meg Google annyira multimilliárdos lenni, mert a dogmájuk szerint az ő reklámjaik a célközönséget érik el. Ezek után nem bukta egy icipicit, hogy a köztudott funkció lehet nem úgy működik?

    (igen, van az oldalsó reklám, az idővonalas reklám és az ismerősök által kedvelt ajánlások témaköre, ami csak lazán függ össze, csak a cég objektív bánásmódjáról van szó)

    Bélabá

Új hozzászólás Aktív témák