Új hozzászólás Aktív témák

  • sebgutkopf

    őstag

    válasz bulikavagyok #7742 üzenetére

    Láttam és több mindenre választ adtak. Egyrészt rájöttem miért maradtak a shimano motornál, pont amire spekuláltam a nyitott rendszer miatt, így lehetővé vált, hogy egy saját fejlesztésű 630-as akksit tegyenek bele, ami új generációs cellákból áll, így a 630-as akksi 2,8kg tehát 900g-al könnyebb mint a shimano gyári 630-as akksija és 760g-al könnyebb mint a Bosch 625-ös powertube-ja.

    Végre nem a motort piszkálják, meg a gumikon spórolnak, már évek óta tartjuk, hogy az ebike akkor lesz érdemben könnyebb, amikor az akku könnyebb lesz, itt pedig elkezdett történni valami és ehhez fontos pont a nyitott rendszer.

    A másik nagyon örömteli, hogy itt a range extendert végre nem a fő akku elfogyása után használja a rendszer, hanem fordítva, először azt meríti koppra, tehát szépen ledobhatod a bringáról rögtön a pályára kiérkezéskor, vagy amikor tetszik és utána mehetsz a fő akkuval. Nekem ez mindig így lett volna a logikus, de valamiért a többi gyártó nem erre megy.

    Illetve az azért kiderült, hogy ugyan ráengedik a 85Nm-t a rendszerre és már az ep801-es motor működik, de a teljesítményt azért lekorlátozták az előző ep800-as motor maximális 500w-jára, szemben a 801 elvi maximum 600W-járól. Viszont az új motor így is fickósabb tud lenni alul, alacsonyabb pedálfordulaton.
    Jó bringa lett, főleg a nehezebb nagyobb rugóutas. :R
    Azrét a fox34 a 140-et mogzóban elég karcsú kis fogpiszkáló és látszik, hogy csak a 16,xx katalógus adat miatt került bele és nem a nagy torziós merevség érdekében. :D

Új hozzászólás Aktív témák