Új hozzászólás Aktív témák

  • Ijk

    nagyúr

    válasz Runner_fxr #7746 üzenetére

    Nekem júniusban lesz egy éves a gép és most értem el a 3000km-t. Én sem szeretném 3-4 évente cserélgetni a hajtást (akkuval együtt), szóval csak reménykedem hogy bírni fogja a 3gen performance line. Mondjuk nálam nincs megnyúzva, város túra módban, enviolo meg intézi az áttétet.
    Ha lenne kicsit iparosabb motor, 30%-al drágábban, és 30%-al nehezebb, de kvázi bármilyen szaki tudja épkézláb szerszámokkal javítani akkor azt venném. De mint mondtam sajnos többséget nem érdekli a szervizelhetőség. Megveszi a nyugati középosztálybeli a 8000EUR havi bérével az 5000EUR bringát túrázni, ha 10k km után megkuttyan 5-6 év alatt majd vesz másikat. Akkor is azt nézi majd hány Nm, hány kg. Másik felhasználó a csóró városi járkálós, az meg vesz kínai agymotorost 1000EUR-ért.

    Sajnos nem abba az irányba tartunk amit te szeretnél, egyre könnyebb középmotorokat gyártanak egyre magasabb nyomatékkal, miközben a gyártási költségeket minimalizálják. Itt az EU-nak kellene beavatkozni szabályozással, szerintem más mód nincs, mert a fogyasztó igények a vásárlásig és 2-3 évig látnak. Számomra az is aggasztó hogy 10 év múlva pl. nem kapok még cseremotort sem, mondhatni a teljes kerékpár kuka, mert minden generációnak más a rögzítési geometriája, furatképe.

    /人◕ ‿‿ ◕人\

Új hozzászólás Aktív témák