Új hozzászólás Aktív témák
-
ddekany
veterán
2020 decemberében azt nyilatkozta Musk, hogy 2021 végig "extremely confident", hogy elérik a level 5-öt. Erről mindeki (aki épelméjű) tudja, hogy képtelenség, pláne, hogy ennyire biztos legyen benne. Volt hasonló tán 2 éve robotaxival. Vannak hazudós emberek, de így nincs értelme hazudni, mert csak (és sokadszorra) égeti magát ezekkel, és azon keresztül amit felépített. Meg még lehetne sok egyéb anti-PR/elborult dolgát említeni. Tippre simán nem beszámítható a csávó, ami az eredmények fényében nagy kár.
-
Tigerclaw
nagyúr
Talan par napja olvastam, hogy a Honda dobja piacra az elso level 3 -as onvezetesi szintnek megfelelo autot. A Waymo meg level 4 koruli taxikkat hasznalhat kereskedelmi alapon. Van aki szerint a level 2-3-as szint veszelyes is, mert ugy kellene teljesen ebernek es aktivnak lennie a sofornek, hogy kozben nem o vezet.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
dabadab
titán
Ahhoz képest, hogy "csak fenntartja a látszatot", továbbra is neki a Tesla a teljesen egyértelmű vezető az elektromos autózásban, minden elektromos autót a Teslákhoz mérnek és az összehasonlításból mindig az jön ki, hogy technológiailag továbbra is messze a többiek előtt járnak. Ez azért egy kicsit odébb van attól, hogy "fenntartja a látszatot", szerintem.
Kínában meg nem nagyon látom, hogy mi lenne a világmegváltás.DRM is theft
-
ddekany
veterán
A lényeg megvolt, hogy divatot csináljon a villanyautóból. Enélkül ki tudja mikor jutottunk volna el idáig, hogy a VW, stb teljes erőböl rámozdul, ahelyett hogy ülnek a babérjaikon. Ehhez képest szerintem lényegtelen, hogy a Tesla megmarad-e hosszú távon. De amúgy, gőz erővel fejlesztenek, és eddig se voltak épp lassúak, szóval tán nem lesz olyan egyszerű őket behozni technikailag.
[ Szerkesztve ]
-
dabadab
titán
Ott már boldog boldogtalan elektromos robogóval, autóval jár, mert nem csak gazdagoknak gyártanak ilyen dolgokat
Nézz már utána a konkrét számoknak, mielőtt leírsz ilyeneket. Az EU-ban hajszállal több elektromos autót adtak el, mint a háromszor akkor népességű Kínában - ezek szerint ha Kínában mindenki elektromos autóval jár, akkor itt nálunk mindenki egyszere három elektromos autóval
Amúgy kis adat Kínában múlt év decemberében több Tesla kocsit vettek meg mint EU-ban egész évben
Ez egészen konkrétan nem igaz. A Tesla decemberi ladásai: Kína december: 25500, teljes év: 148000, EU teljes év: 99602.
Tesla lehet előrébb jár még most, de ha felpörögnek a többi gyártók akkor talán köz embernek is elérhető lesz normális elektromos autó
Továbbra is gondok vannak a tényekkel való kapcsolatodban. Momentán a Tesla jár az élen abban, hogy lenyomja az akkuk árát, a többiek csak a nyomában járnak.
Egyébként már egy pár éve lehet hallgatni ezt a "de ha megjönnek az igazi autógyártók" szöveget, de amit ebből eddig konkrétan látni lehetett, az az, hogy megjöttek, aztán kiderült, hogy sehol sincsenek a Teslához képest.De már most is ez látszik, Januárban az elektromos autók eladásban a Tesla 3.5% ért el a többi 96.5% más autógyár adta el, EU-ban
Igen, nyilván az van, hogy ugyan még decemberben ill. 2020-ban még második helyen álltak, de aztán január elsején mindenki rájött, hogy mégsem akar Teslát venni
Amikor ilyeneket leírsz, akkor azért nem gondolkozol el azon, hogy nem néztél-e be valamit? Jelen esetben meglehetősen egyértelműen ellátási gondok lesznek a háttérben, nem az, hogy ténylegesen ilyen drasztikus és hirtelen esés következett be a kínálati oldalon.Elég nehéz úgy vitázni, hogy nagyjából egyetlen állításod sem igaz.
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
dabadab
titán
Ideraksz egy tárgyi tévedésektől hemzsegő hozzászólást, aminek a tévedéseit cáfolom, és erre azzal jössz, hogy "elvakul hívő" vagyok. Nyilván pl. a Tesla értékesítési számai azok olyanok, hogy azt rendes emberek hasraütéssel generálják, az elvakult hívők meg megnézik a tényleges adatokat
Amúgy nekem aztán mindegy de a Tesla ilyen árazás mellet mindig is réteg kocsi lesz
Milyen árazás mellett? Nem tűnt fel, hogy azt csinálják, hogy folyamatosan egyre olcsóbb modellekkel állnak elő?
Nézted a Cybertruck árait? Azt pont a Ford F150-hez lőtték be, ami az USA legnépszerűbb autómodellje évtizedek óta(!). Ennek tükrében szerinted mennyire komolyan vehető ez a kijelentésed?[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
Milaraspa
lelkes újonc
A Teslának valami nagyot kell gurítania, ha nyeregben akar maradni a sokévitezedes gyártási múlttal rendelkező gigavállalatok között.
Elindították az elektromos autózást, oké, de ennél több kell, ha versenyezni akar az autógyártókkal, márpedig a piacon maradni, az a legkiélezettebb verseny.A Ford F-150-hez belőtt Cybertruck ár valószínűleg nem lesz igaz, ahogy eddig minden Tesla drágább lett a jósolt áraknál. A Cybertruck sem olyan lesz, mint a bemutatott koncepcióautó, hiszen az ilyen felépítés sok országban tiltott.
[ Szerkesztve ]
-
htc07
addikt
most a Porsche hogy jön ide? úgy érzed, az is technológiai lépés lenne? vagy csak az a közös bennük, hogy nem telik rá?
a teslás berepedt üveges performansz meg teljesen elérte a célját, még az olyan emberek is emlegetik, akik zsigerből gyűlölik, te vagy az élő példa mert hogy más magyarázat nem nagyon van arra amit itt művelsz.
-
Milaraspa
lelkes újonc
Szerintem a Cybertruck bemutatóra két magyarázat lehetséges: Vagy gőgből nem próbálták, vagy megtervezett volt a betörés.
Az elektromos autózás elsősorban az akkumulátor miatt drága. Állítólag hamarosan olcsóbb lesz a Teslának éppúgy, mint a VW-nek meg a Toyotának.
A Porsche teljesen más kategória. Nekem sosem tetszettek a sportautók. Mármint a közutakon, mert nem praktikusak, nem illenek oda.Nekem kellene az önvezetés. Tök jó lenne, ha aludhatnék vagy olvashatnék egyet, mire egyik városból a másikba jutok úgy, hogy a saját burkomban, megszokott kényelmemben vagyok és nem kell szutyok tömegközlekedéshez alkalmazkodnom. A vezetést szükséges rossznak tartom, persze néha jólesik.
A level 3-as automataszintet viszont nem szeretném használni, amiért fentebb írta valaki: bár sokszor nem vezetünk, de feszülten kell figyelnünk, miközben a felelősség is a miénk, vagy bárkié, de veszélyes. Egy rosszul felfestett csíktól, letakart táblától baleset lehet.
Nekem vagy a full automata szint kell, ahol kormány sincs, vagy a sávtartó nélküli szabad vezetés, gyanítom sokan így lehetnek még vele.
Új hozzászólás Aktív témák
- - MAKULÁTLAN - ASUS ZENBOOK PRO 16X 4K OLED - i9-12900H, RTX 3060, 32GB, 1TB, Win11PRO, 3 ÉV GARI
- ÚJ ASUS ROG ZEPHYRUS G16 - 16" WQXGA 240Hz - i9-13900H - 16GB - 1TB - RTX 4050 - Win10 - Garancia
- Dell Latitude 7490,14",FHD,i5-8350U,16GB DDR4,256GB SSD,WIN10,TOUCH
- HP EliteBook 645 G10 (817M3EA) - ÚJ 14" üzleti notebook - Ryzen 5 PRO, W11 pro, WWAN
- 3 db ICERIVER KAS KS0 PRO
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen