Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #56573440

    törölt tag

    válasz sagem #11 üzenetére

    "már rég túl lennének a folyamaton ha nem állnának ellen. "

    Ez valahol kimondatlanul is az üzletpolitikájuk szerves részét képezi szerintem;]

  • #56573440

    törölt tag

    válasz Snoop-y #16 üzenetére

    20 cégnek sikerült kitölteni a papírokat hogy kapjanak engedélyt. Gondolom valami milliós tétel lehet több éves engedélyeztetéssel. Haj nem.

  • #56573440

    törölt tag

    válasz DithenS #18 üzenetére

    "Amire jöhet az a válasz hogy a Mercedes e is fél autonóm"

    Te se olvastad úgy rendesen a cikket meg nézted meg a linket ugye? Tessék a lista. A Tesla is benne van, meg a Merci is. Meg a Ford is. Meg a VW is.

    "Ember meg ott ül és átveheti az irányítást."

    Ne keverjük össze a user vs gyártó felelősségét és szerepét kérlek. A tesztelés amire az engedélyt ki kell kérni, te se gondolod hogy átmegy egy prealfa szoftveres kormány és pedálok nélküli eszközzel. Az engedély a gyártóknak kell, akik a közúton akar fejleszteni. Nem a b@szomjancsinak, aki nem rendeltetésszerűen használja a megvásárolt funkciókat.

    Egyébként hogy kontextusba helyezzük: 3 form kitöltése és 150 usd az ára egy ilyen engedélynek ahogy így olvasgatom.

    Snoop-y: mert mellényomtam :DDD

    [ Szerkesztve ]

  • #56573440

    törölt tag

    válasz boost #21 üzenetére

    "Itt nem a három formról és a 150USD-rő van szó. "

    Nem ez továbbra is arról szól, amiről eddig a cég. Van egy tevékenység ami ilyen vagy olyan szabályokhoz kötött, de az rájuk épp nem vonatkozik szerintük.

    "Hanem arról, hogy onnantól kezdve elfogadja az adott hatóság szabályait, most, és a jövőben is."

    Amennyire látom nem éltek kifogással egy szabály ellen sem, pusztán azt kérdőjelezik meg hogy a saját maguk által "self-driving Uber" névre keresztelt kocsik teszteléséhez miért esnek a "testing of autonomous vechiles by manufacturers" alá. Lövésem sincs mondjuk nekem se :U Mert egy vezető nélküli eszközt akarnak előállítani, és a rendszereket tesztelik közúton? Mondjuk ez kizártnak hangzik.

    "Valszeg úgy is a hatóság nyer, de egy jó próba, hogy kiderüljön nem-e szimplán vízfej az a hatóság, meg ezek a formok."

    Gondolom az Ubernél jelentősen nagyobb, listán szereplő cégek meg brahiból hódoltak be a vízfejű hatóságoknak, és a közúti önvezető járművek gyártói tesztelését egyáltalán nem kéne semmilyen engedélyhez kötni, mert az baromság.

    Nekem semmi bajom a céggel, sőt-bár erősen nem én voltam/vagyok/leszek a célcsoport, legalább beleköpött a bebetonozott állóvízbe sok helyen, de egyáltalán nem hiszem azt, hogy bármilyen eszközt amihez engedély kell a közúti forgalomban csak úgy ki kéne vinni és élesben használni. Ahogy egy "buta" autóra is engedély kell a világon minden gyártónak minden esetben hogy közútra vigyen tesztelésre akár gyártás előtt is. Ha nincs sávtartó meg követő tempomat meg semmi se.

    Itt is tartom, ha vannak játékszabályok, akkor mondjuk azt hogy ez vagy az nekünk nem tetszik, de az, hogy ránk ezek a szabályok se vonatkoznak mert a tesla önvezető funkciója se engedélyköteles -de a tesla is kért és kapott engedélyt...- az egészen jól megy a megkezdett sormintájukhoz.

    "Majd a bíróság eldönti"

    Ja valszeg egy vagy két év alatt. Továbbra is az a bajom, hogy ez a téma elég kényes, és jellemzően túl nagy sajtóvisszhangot kap ha balul sül el bármi/akármi, szabályozással nem lehet minden hibát vagy problémát megelőzni, de ez még nem ok arra, hogy a kérdésben ne konstruktívak legyünk hanem teljesen ignoráljuk azt.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák