Új hozzászólás Aktív témák
-
#56573440
törölt tag
"Amire jöhet az a válasz hogy a Mercedes e is fél autonóm"
Te se olvastad úgy rendesen a cikket meg nézted meg a linket ugye? Tessék a lista. A Tesla is benne van, meg a Merci is. Meg a Ford is. Meg a VW is.
"Ember meg ott ül és átveheti az irányítást."
Ne keverjük össze a user vs gyártó felelősségét és szerepét kérlek. A tesztelés amire az engedélyt ki kell kérni, te se gondolod hogy átmegy egy prealfa szoftveres kormány és pedálok nélküli eszközzel. Az engedély a gyártóknak kell, akik a közúton akar fejleszteni. Nem a b@szomjancsinak, aki nem rendeltetésszerűen használja a megvásárolt funkciókat.
Egyébként hogy kontextusba helyezzük: 3 form kitöltése és 150 usd az ára egy ilyen engedélynek ahogy így olvasgatom.
Snoop-y: mert mellényomtam
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
"Itt nem a három formról és a 150USD-rő van szó. "
Nem ez továbbra is arról szól, amiről eddig a cég. Van egy tevékenység ami ilyen vagy olyan szabályokhoz kötött, de az rájuk épp nem vonatkozik szerintük.
"Hanem arról, hogy onnantól kezdve elfogadja az adott hatóság szabályait, most, és a jövőben is."
Amennyire látom nem éltek kifogással egy szabály ellen sem, pusztán azt kérdőjelezik meg hogy a saját maguk által "self-driving Uber" névre keresztelt kocsik teszteléséhez miért esnek a "testing of autonomous vechiles by manufacturers" alá. Lövésem sincs mondjuk nekem se Mert egy vezető nélküli eszközt akarnak előállítani, és a rendszereket tesztelik közúton? Mondjuk ez kizártnak hangzik.
"Valszeg úgy is a hatóság nyer, de egy jó próba, hogy kiderüljön nem-e szimplán vízfej az a hatóság, meg ezek a formok."
Gondolom az Ubernél jelentősen nagyobb, listán szereplő cégek meg brahiból hódoltak be a vízfejű hatóságoknak, és a közúti önvezető járművek gyártói tesztelését egyáltalán nem kéne semmilyen engedélyhez kötni, mert az baromság.
Nekem semmi bajom a céggel, sőt-bár erősen nem én voltam/vagyok/leszek a célcsoport, legalább beleköpött a bebetonozott állóvízbe sok helyen, de egyáltalán nem hiszem azt, hogy bármilyen eszközt amihez engedély kell a közúti forgalomban csak úgy ki kéne vinni és élesben használni. Ahogy egy "buta" autóra is engedély kell a világon minden gyártónak minden esetben hogy közútra vigyen tesztelésre akár gyártás előtt is. Ha nincs sávtartó meg követő tempomat meg semmi se.
Itt is tartom, ha vannak játékszabályok, akkor mondjuk azt hogy ez vagy az nekünk nem tetszik, de az, hogy ránk ezek a szabályok se vonatkoznak mert a tesla önvezető funkciója se engedélyköteles -de a tesla is kért és kapott engedélyt...- az egészen jól megy a megkezdett sormintájukhoz.
"Majd a bíróság eldönti"
Ja valszeg egy vagy két év alatt. Továbbra is az a bajom, hogy ez a téma elég kényes, és jellemzően túl nagy sajtóvisszhangot kap ha balul sül el bármi/akármi, szabályozással nem lehet minden hibát vagy problémát megelőzni, de ez még nem ok arra, hogy a kérdésben ne konstruktívak legyünk hanem teljesen ignoráljuk azt.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Parfüm topik
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Gaming notebook topik
- Politika
- Revolut
- Nintendo Switch
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- További aktív témák...
- Dell PowerEdge T420 Tower Server 2xE5-2407(2.20Ghz),128GB,8xLFF(Üres)
- Teljesen új Xiaomi 13 8/256GB DS (5G) Black eladó (bontatlan+garancia)
- ELADÓ MacBook Pro 2017 13" KÖZÉPSŐ MODELL 16GB RAM i5 2.3GHZ 256GB SSD 66 CIKLUS + Magic Mouse
- ÚJszerű Samsung Galaxy S20 Plus 5G (83e-től)
- Eladó Cablemod kábelszettek tápokhoz, moddinghoz a bolti ár töredékéért!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen