Új hozzászólás Aktív témák
-
mjani1172
addikt
Nagyon hülye ötlet volt.
Sajnálom, nem kívánom senki halálát, természetesen az övékét sem, de szerencse, hogy a kaland így végződött, és nem egy iskola vagy bölcsőde előtt történt mindez.[ Szerkesztve ]
-
mjani1172
addikt
Ez az önvezető dolog érdekes lesz. Már sok fórumon, sok vita folyt erről, de még a hivatalos állásfoglalást nem láttam.
Ha bekövetkezik a baleset (nem itt, és nem most, hiszen még úgy tudom nem használható,(akkor miért is van ?)) hanem amikor ezeket már valóban engedélyezik és mégis lesz baleset, ki lesz a hibás?
Nekem az autómban nincs önvezető, de sávtartó és távolságtartó van, és egyik sem 100% as.
Pl: ki viseli a felelősséget, ha minden ok nélkül ! ráfékez a távolságtartó, (igen ez előfordul) és hátulról belém jönnek?[ Szerkesztve ]
-
mjani1172
addikt
Tesla aktív autopilot rendszere is sokkal jobb, mint az emberi vezetők 99%-a.
Nem gondolom hogy ez valós.
A vezetők sem egyformák, és én eddig nem láttam egy normális, tempós vezetést pl városban az önvezetőktől.
Biztos, hogy jobb lesz mint a vezetők 90%a, de az még szvsz legalább 15 év. -
mjani1172
addikt
válasz Hoplitész #47 üzenetére
Nem. Egyszerűen ráhúzzák valamelyik félre, mert az esetek 99% ban egyértelmű ki hibázott.És még itt is felháborító, a valóságtól elrugaszkodott ítéleteket hoznak sokszor.
Itt erre nem lesz lehetőség hiszen nem is ül az autóban, (pl programozó) aki hibázhatott.
Ezt, hogy fogja a magyar bíróság eldönteni, pl hogyha jobb lenne a szoftver akkor nem történt volna baleset? Nem rartunk itt.
És egy másik példa a biztosítóval.
A magyar helyzet itt is felháborító, a fizetési hajlandóság részükről 0. Egy Tesla és egy ilyen Mercedes összeütközik önvezető módban. Nincs ugyanis hibamentes üzemeltetés. Szerinted mennyi idő alatt rendeződik le? Szerinted Musk küldi a lóvét másnap, mert egy tanyán történt valami csattanás?
Ez a jelenlegi jogi (nem technikai) feltételek, körülmények, ítélkezési gyakorlat, és sebesség mellett beláthatatlan. Hiszen eddig a gyártók nem voltak hibáztathatóak. Ha egy Skoda nekiment egy Fordnak annak a gyártóra nézve nem volt semmilyen hatása. Most már lesz.pl El fogja fogadni a Tesla megyei bíróság ítéletét?
És egyáltán minek a biztosító? Akár Casco akár kötelező.?
Olvasd el az 54 hsz 2.pontját.[ Szerkesztve ]
-
mjani1172
addikt
válasz #16820480 #59 üzenetére
A jövőben az is lehet, hogy az autó mellé jár biztosítás, ami a gyártóra vonatkozik, nem rád.
Ez (vagy valami hasonló) lenne a legjárhatóbb út. De ez még nagyon messze van, ugyanis a gyárak nagyobb hatalma miatt a biztosítók nem tudják őket átverni mint az egyszerű ügyfeleket. -
mjani1172
addikt
Ne haragudj, de a statisztikából nem lehet mindenre következtetni.Kiragadsz egy részletet és arra ráhúzol mindent.
Teljesen más a Tesla helyzete, mások a körülmények, mások a tulajok, a felhasználás módja, más a vezetési stílus. (és nem mindenben jobb, legtöbbször bosszantóan lassú) Persze, hogy kevesebb hibát okoz.
Pl: A pótos IFA a leggyorsabb, mert záróvonalnál mindig az van a sor elején.
És azzal sem értek egyet,hogy mindenki béna.......
Az hogy rossz a képzés, és rossz az irány az megint új vita lehet.[ Szerkesztve ]
-
mjani1172
addikt
válasz Dare2Live #139 üzenetére
Lehet tudni milyen autód van? Vezettél valaha vészfékezőset?
Az, hogy valaki elfelejt fékezni még egy karambol után is, a képzést és a szülőket minősíti. (akik még egy autót vesznek neki, anélkül hogy továbbképzésre küldenék ),Erre céloztam az előbb, hogy nem ez kellene legyen az általános színvonal.
Igen itt valóban lehetne jobb az önvezető, de aki hülye (márpedig az) az azt sem fogja tudni jól használni.[ Szerkesztve ]
-
mjani1172
addikt
válasz Cathfaern #158 üzenetére
"az ég világon semmi se tereli el egy ezredmásodperce se a figyelmét a vezetésről és forgalomról. "
Igen, ez bizonyított, hiszen soha semmilyen rendszeren eddig sem volt lassulás, fagyás, lag.
Azért néz körül csak itt az MA-n mennyi tech dologgal van gond.[ Szerkesztve ]
-
mjani1172
addikt
Fölösleges szerintem tovább ragozni. Én úgy látom, hogy az önvezetésnek még nem jött el az ideje.Használok olyan autót ami szervíz szerint tökéletes -Nincs hibakód!,- de ha szemből bal kanyarból jönnek akkor néha, váratlanul hatalmasat fékez. És nem csak az enyém,gondolom a VAG nem csak az enyémet gyártja így.
Nyilván ez a jövő, de a jelen az ahogy bambano is leírta, nagyon sok egyszerű, tényleg kiforrottnak gondolt dolog sem működik 100%-an, (sőt, valahogy egyre inkább nem). Szinte mindennap látom, hogy komoly tech cégeket bénítanak meg vírussal vagy zsarolással valakik, olyankor arra gondolok, hogyha saját dolgaikat sem tudják megvédeni, esetleg mégsem végeznek tökéletes munkát akkor van még mit csiszolni, pláne úgy hogy ez tényleg nem könnyű .
Ti valamiért úgy gondoljátok hogy ennek ellenére ez a rendkívül bonyolult és összetett dolog meg biztos tökéletes lesz,minden helyzetben, aki mást mond az hülye.
Új hozzászólás Aktív témák
- Megérkezett Magyarországra az LG 480 Hz-es OLED monitora
- Hegesztés topic
- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- Gaming notebook topik
- Revolut
- Apple iPhone X - vissza a jövőbe
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Synology NAS
- NOTEBOOK / NETBOOK / Mac beárazás
- Mercedes topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen