Új hozzászólás Aktív témák

  • Zoli0726

    aktív tag

    Sajnos nagyon sok dologgal egyet kell értenem.
    Tényleg lóg a matek a levegőben, ráadásul sokszor haszontalan, miközben fontos, használható dolgok kimaradnak. (3d-ben történő transzformációk és társai).
    Egyrészt az egyetemeken leadott informatikai anyag gyakran nemhogy előre, hanem hátrahúzza a diákokak, azon tanárok miatt, akik szerint a 20 éves technológiák pontos elsajátítása a mérvadó, minden más pedig hanyagolva van.(gondolok itt pl az ansi c89-re, miközben a c++11 vagy c++14 eszközeiről egy szó sem esik egész egyetem alatt, vagy az OpenGL 2.x vs 4.x).
    Többmagos processzorok kihasználásáról egy szó sem esik, kötelező része kellene hogy legyen a törzsanyagnak! GPGPU-ról még álmodni sem lehet.
    Ehelyett van 50 tantárgy matek, 15 informatika az is olyan amilyen.
    De ugye mindenki azt oktatja amihez ért, informatikusból meg kevés van az egyetemeken.

Új hozzászólás Aktív témák