- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
- Milyen routert?
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Open Broadcaster Software OBS
- Proxmox VE
- Jelszókezelők
- Kanada feltalálta a Netflix-adót
- Linux kezdőknek
- ASUS routerek
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
bambano
titán
válasz Integrale #17 üzenetére
Az tévedés, hogy egy autó sokat fogyaszt, mert nagy motorja van. A nagy motort nem kell annyira kergetni, hogy haladjon az ember. A fogyasztás sokkal inkább a kocsi tömegétől függ, mint a köbcentitől, meg attól, mennyire modern a motor.
Mondjuk emiatt szerintem amcsi kocsit venni a faék jellegű megoldásaikkal hiba.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
-
commanDOS
senior tag
válasz Integrale #22 üzenetére
És tovább bírja, nem kell szétforgatni, nem kell hozzá turbo ami a kisköbcentis motorok élettartamát jelentősen csökkenti. Normál utcai használatra, értsd: város, autópálya, autóút, szóval minden mai nem verseny egy max. 3 literes motor untig elég mindenre. Ezért nevetségesek az amcsi autók, 5literes motor kell ahhoz, hogy egyáltalán megmozduljon, "van benne anyag" balesetnél mégsem ülnék benne. Az a tény, hogy idióta mód túl vannak méretezve minden tekintetben nekem csak annyit jelenet, hogy egyszerűen hülyék hozzá.
Már a 60-as években alapáron telepakolták mindenféle felesleges energiazabáló extrával, de biztonságos autót nem tudtak építeni annak ellenére, hogy az 5méteres hossz a minimum.
Egy 10 éves alsó-közepes európai autó még most is kifinomultabb, mint bármelyik új amerikai. Az igénytelen beltér meg no comment. Persze nem biztos, hogy hülyék hozzá, csak ilyen a kultúrájuk, undorító pazarlás, környezetszennyezés. Szingli pics@nak muszáj 7üléses terepjáró, mert a 3-as bmw olyan "kicsi"...
Az egyetlen dolog, hogy különlegesek európai szemmel, semmi több. Itt feleannyi anyagból sokkal komolyabb autókat építettek már 20 éve, mellesleg 4ember kényelmesen elfér egy 2-es golfban isKihelyezett tőke visszaáramoltatási szociális ügyintéző: pénzbehajtó :)
-
Tibcee
tag
válasz Integrale #35 üzenetére
Bocs, lehet nem voltam egyértelmű: ez az összehasonlítás arra vonatkozott, hogy milyen autókkal járhatnának a kevésbé tehetős rétegek a keleti autók alternativajaként ha nem lenne regadó . Ezért sem tartom tisztességes dolognak a sárga matricás autók téli hónapokra való kitiltását a belvárosból. Engem speciel nem érint, mert kibírom anélkül, hogy bemenjek, de aki ott lakik és nettó 80-ból él, annak bizony lehet hogy jól jönne most 200-ért németből egy Astra vagy egy Escort. Ezek nagy általánosságban jobb állapotúak, mint a hasonló korú magyarországi társaik,amelyeket többnyire szintén külföldről hozták be még 2004 előtt(a keletieknél meg főleg)... Lehet azt mondani, hogy szennyezik a környezetet, de álságos dumának tartom, inkább azt látom benne, hogy aki csóró az inkább ne is autózzon. Persze ez csak a saját szubjektív véleményem.
És akkor még arról nem is beszéltem, hogy a 2-3 éves autók esetében is irreálisan magas a regisztrációs adó, így túlzás lenne környezettudatos jótékonykodásnak nevezni ezt a legális állami sarcot.
[ Szerkesztve ]
-
bambano
titán
válasz Integrale #69 üzenetére
Át kellene fogalmazni ezt a hsz-t, mert szerintem nem ezt akartad írni.
A másik hsz-re: azt felejtsük már végre el egyszer és mindenkorra, hogy a kisköbcentis elhúz a nagyköbcentistől, mert a kicsi turbós, a nagy meg nem. Erre egy korrekt szót mondok: MARHASÁG. És persze ne akarjuk összehasonlítani az 1.4Ts fiatot a maga 800 kilós tömegével meg egy vectrát, 1.6 tonnával. Ugyanazt az autót hasonlítsuk, akkor ér valamit.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
jaja1981
addikt
válasz Integrale #83 üzenetére
Lancia Delta Integrale?
Talált!
Na az baró járgány.
Fél kezem adom érte, ha vezethetem.
Sajnos egy cimborám meghalt vele, mert fának ment.
Másik klassz járgány még a Renault 5 Alpine Turbó 1,8T.És végre valaki megért.
A mai autókkal egy vákuum gömbben eljutsz A-B-be és kész.
De az utat nem élvezed.
Hányszor mész el a Thalia-dal csak úgy autózni ,mert jó?[ Szerkesztve ]
-
jaja1981
addikt
-
jaja1981
addikt
válasz Integrale #96 üzenetére
Ez az.
Régen lehetett behozni autót.
Manapság ez is elk*rtuk.
Magyarisztán-on meg a használtautó piac beltenyészes és sokszor új életre kel egy adott alvázszám.Totálkáros autókat kapni úgy,hogy:
garázsban tartott, vezetett szervízkönyves, sérülés mentes, rendszeresen karbantartott, női, nem dohányzó, orvos tulajtól. -
commanDOS
senior tag
válasz Integrale #100 üzenetére
Egyértelmű, hogy kéne, de akkor sem normális aki ilyen autót vesz
De még mennyire hogy kéne... De csak második autónak, sok pénzzel a zsebemben meg egy jó szerelő ismerőssel, mert azért lássuk be nem a megbízhatóság és a precizitás csúcsa, de nem is ezért vesz az ember ilyen autót.Kihelyezett tőke visszaáramoltatási szociális ügyintéző: pénzbehajtó :)
-
VR6-Fan
veterán
válasz Integrale #103 üzenetére
valahogy gondoltam hogy sirciben nem volt
ma született csecsemőnek minden új illetve ez az egész már csak a minél nagyobb profitról szól.
"És ugyan ez a kis hengerszögű motor amit a VW VR-nek hív" az oudi motora érted? mert az sor 5.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Integrale #105 üzenetére
igen VR5, de az egy fos röviden és tömören.
zabál és nem megy, de drága is fent tartani.
új bogárban volt 204le-s VR6-is
illetve golf 4-ben volt szintén 204le-s VR6 és R32 is. (5-ösben is R32)
szvsz értem én miről diskuráltatok, de azt azért ne feledjétek hogy egy manta, HF integrale alatt nincs olyan futómű mint pl egy M3-ben vagy a bubaruk jelentős alatt.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Integrale #111 üzenetére
frissebb bömös, most csak hoztam egy példát hogy a mai autókban sokkal jobb a fék futómű páros.
egy 30 éves vasból is ki lehet reszelni sok 100le-t de olyan futóművet (fékeket még csak-csak) csak az autó értékének sokszorosáért tudsz csinálni, ami ki is szolgálja kellően azt a teljesítményt.
itt van a közvetlen környezetembe két 300le közeli feltöltös 1-es golf, és hiába vna alattok poli-uretán szilentezés egyedi keményitett olajos gátlok (az egyik alatt a másik alatt gagyi gewinde van), egyedileg gyártót gátlok, + merevítések de akkor sem az igazi
szóval vigyázni kell ezekkel a régi "erő" gépekkel.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Politika
- Diablo IV
- XGS24 - Hosszú idő után ismét mozgásban a State of Decay 3
- Xbox Series X|S
- Kerékpárosok, bringások ide!
- XGS24 - Sztori trailert kapott a Call of Duty: Black Ops 6
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen