Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz .bableWes #14 üzenetére
Mindez szép és jó, hogy amerikait a népnek, de aki kezdő sofőr, annak 3000ccm
1. Eredetiség vizsga 2001 cm³ felett 20 000 Ft (ráadásul a tiétek autóbusz : 20 főig 21.000Ft)
2. Átírás költsége köbcentinként van 1890cm³ felett meg kW-onként
ami 3000cm³ nél már simán lehet 100.000Ft vagy feletti összeg is.
3. Ekkora motorok már általában erősek (lóerőben mérve) és mivel szigorítják a teljesítmény adót 173Le felett már az adód 1,5x-ét fizeted!
4. fogyasztás 10liter 100-on az általad leírtak alapján.Mindenki döntse el maga, hogy amerikai "nagy" motoros autó, vagy valami kissebb, esetleg még igényesebb is !
attól még lehet kényelmes, hogy igénytelen
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
tibi666 ; bambano
Én az ő Plymouth Voyager- ükre írtam, hogy az általa leírtak alapján 10 liter/100. (mivel az ő hsz-ére válaszoltam!)
Tisztában vagyok vele, hogy nagy motor nem feltétlenül fogyaszt többet kisebb társaiknál, könnyebben viszi a kasztnit, nem kell pörgetni/nem erölködik[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Ez a luxusadó, ebben a formában úgy baromság ahogy van, azért mert valakinek 173Le feletti autója van az nem =azzal hogy úszik a pénzben. Egy mai normál méretű családi autó lényegében itt kezdődik (gondolok itt Passat, Mondeo, Vectra, Croma)
És akkor itt már vissza is tértünk oda, hogy nem feltétlenül fogyaszt kevesebbet az erősebb,
ezek után a családi szekerek után álltalában utánfutó is kerül, vagy hosszabb kirándulások, klíma megy hogy ne süljön meg az utas , és egy kisebb motor nem biztos, hogy elbírná már ezeket. (Skoda Superb 1.4TFSI)"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Mindkét autó jo a saját kategóriájában, de amíg a Manta 900kg és 140le a subaru pedig min 1400kg 280Le (WRX STI) és mindenbe beleszól az elektronika. Az autózás elveszti az élvezet részét, nem hagyják, hogy kicsússz, pörögj, gumit égess ...
Személyes kedvencem a névadóm
"Bad reklám is reklám too"
-
-
Integrale
veterán
Az S4 az 1800ccm turbó+kompresszor utcai változat 250le ugyan ebből az Abarth 480le (0-100 2.4sec )
Rally 550-600le pálya autó 1000le
(1985)És 2004 ben feltalálta a volkswagen a turbó + kompresszor töltésű motort
commanDOS: számból vetted ki a szót
ugyan az a blokk van az F40-es Ferrariban csak ott két turbóval megfújva[L:/dl/upc/2009-08/17/73668_l4zd2zmq4rofz0ha_lancia_thema_ferrari_8_32_3.jpg][IMG:/dl/upc/2009-08/17/73668_l4zd2zmq4rofz0ha_lancia_thema_ferrari_8_32_3.thumb.jpg][/IMG][/L][ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Lancia Klubtag vagyok
Volt Prismánk (Delta sedán változata)Lancia Thema 2.5D Dedra 2.0ie Dedra 1.9TDI (jelenleg)
Na most hogy egy kicsit vissza is térjek a témához: 600.000 Ért vettük a Dedrát 1995-ös
1.9TDI (klímával utánfutóval autópályán 6,2l /100)
Minden akkor elképzelhető és nem elképzelhető extra benne van.
2004 ben lett behozva németektől vezetett szervízkönyv új kora óta, összes gyári kulcs, kopó/egyébként is cserélendő alkatrészeken kívül eddig nem kellett cserélni semmit
és azt sem drágán, -> édesapám autószerelő[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Sciroccoban nem volt VR6, Corradóban volt.
Én csak arról beszélek, hogy 1985 ben már megcsinálta a Lancia a turbó+kompresszor feltöltésű motort, erre 2004-ben megcsinálja a Volkswagen ami idén az év motorja lett
mert milyen jó, meg erős és stb!?!?!?És ugyan ez a kis hengerszögű motor amit a VW VR-nek hív
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Nem kicsit eltévedtem, mert 1960 elején csinált a (bocs de megint csak->) Lancia V motort ami 10 fokos hengerszögű volt, de ugye normál V elrendezés.
És azt hittem h ugyan ez a VW -é is, de nem ott olyan mintha egy sor 6-ost összébnyomtak volna:Ugyan ezen az elven de csak 5 hengeres motor van a Seat Toledóban, VW New Beetle-ben, Golfban stb
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Attól függ melyik M3-al hasonlítod össze a HF Integrale-t.
Ha a korabelivel tehát E30 akkor simán van alatta olyan futómű, ez több tesztben is bebizonyosodott. E36-al már hülyeség hasonlítgatni mert az már más kategória
Másik meg, hogy a BMW-k hátul hajtanak, a HF pedig elöl hátul. Már más a viselkedése."vagy a bubaruk jelentős alatt." ez mi akar lenni Bajorok?
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Tessék a turbó hang
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen