Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gejala

    őstag

    válasz adlersson #38 üzenetére

    Én alapvetően támogatom, hogy az országok kezdjék el szabályozni a játékipart. Régen elég jó önszabályozás volt, a játékosok kivetették az extrém dolgokat, de az elmúlt 10 évben teljesen vadnyugat lett az egész ipar. Az online játékoknál duplán, triplán is.

    Ma már szinte az összes online játék arról szól, hogy lehet szerencsejátékot folytatni a szerencsejáték törvények elkerülésével, meg hogy lehet minél nagyobb napi szintű függőséget előidézni.
    A kereső felnőtteket azzal húzzák le, hogy vegyél meg mindenféle boostert, hogy ne kelljen napi két napot grindolnod meg a skineket lootboxba teszik, nehogy véletlen megvehesd csak azt az egyet, ami tetszik. A sok idővel rendelkező fiatalokat meg azzal, hogy van mindenféle limitált napi dolog, hogy minden nap csináld meg, mert holnap már bukod a rewardot. Plusz a kis fizetős cuccokat szépen apránként teszik be, hogy minden héten legyen valami új, amire lehet vágyakozni meg költeni.

    A telefonos játékok meg már tényleg a vég. Ott már senkit nem érdekelnek az olyan dolgok, mint sztori vagy játékélmény, csak az számít, hogy két buszmegálló között minél több pénzt költs el az "ingyenes" játékban.

    Az egész annyira túlburjánzott, hogy ezt már korlátozni kell valahogy. A legjobb mód az, ha az ember egyáltalán nem játszik online játékkal (ahogy én is teszem) és akkor a kiadók is előbb-utóbb észhez térnek, ha elfogynak a játékosok. Csak hát a már függő fiataloknál nem lehet önmegtartóztatást várni, ott vagy "erőszakot" kell alkalmazni vagy segítő szakember bevonásával egyéni kezelést folytatni. Kína persze a piros gombra tenyerelést választotta most. Nem ez lesz a legjobb megoldás, az biztos, de remélhetőleg valamit elindít.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák