Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Xaels

    félisten

    válasz DJS #4 üzenetére

    Hát próbaüzemben egy ideje van a 86-os viszonylaton és az sem működik tökéletesen... Mellesleg inkább normális járművek kellenének amikkel nem gépészkedni kell a csúcsforgalomban és az utasok is biztonságban és komfortban érzik magukat.
    Amúgy villamos ágazatot kéne fejleszteni. Környezetbarátibb, hosszú távon olcsóbb a fenntartása, kényelmesebb és nagyobb a kapacitása. Ha meg ki van emelve a forgalomból akkor még gyors és rendkívül biztonságos is. Persze önmagában nem elég mert mindenhova nem lehet villamost tenni, de fő útvonalakon sokkal praktikusabb.

    PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL

  • Xaels

    félisten

    válasz DJS #17 üzenetére

    Elég ellentmondàsos ez a kommented. Honnan veszed, hogy gyalogátkelőhelyek nélkül gyorsulna csak a villamos? Ez hülyeség... Mint belsős mondom, aki nap mint nap többszáz/ezer embert mozgatok, ha a pálya és a forgalom technika is jó akkor a villamos mehet 50-el. A tilosban járók meg magasról tesznek arra, hogy most van vagy nincs zebra, ők úgy gondolják nekik van mindenhol elsőbbségük és a villamos egy túlméretezett taxi.

    PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL

  • Xaels

    félisten

    válasz DJS #23 üzenetére

    Amiről beszélsz azt úgy hívják Defenzív Vezetési Technika... A fékút tényleg sokkal több mint egy gumikerekű járműnél, ezért próbáljuk ilyen mód elkerülni a problémás eseteket.

    "Akkor ti ott a gépészeten úgy álltok hozzá, hogy a tilosban járókat el lehet ütni...?"
    - Persze, sőt még pontozzuk is: a fehér ember 10pont, a fekete 50pont, a sárga 100pont a Dakota és a Karvalyorrú 1000pont és a Jolly Joker a nagyi a járókerettel ami instant WiN ;]

    Na de a viccet félretéve, nem erről van szó, de amihez ragaszkodsz az az egyik legkisebb indoka a villamosok lassan haladásának. Persze fenn áll, hogyha valaki túl közel áll vagy figyelmetlen és ezt a vezető észleli, akkor finoman megy el mellette, de ez nem állandó mint például a pálya állapotának romlása vagy a betáplálási problémák.
    41-es viszonylat Kamaraerdő: ellopták már párszor a betápláló kábelt és másik betáplálási szakaszból pótolták az áramot, ergo kétszer akkora szakaszt kell a gépháznak ellátnia árammal. Ilyenkor elő szokott fordulni, hogy kiadják, hogy nagyjából csak fél árammal szabad közlekedni, nehogy leégjen a gépház pl.
    59-es viszonylat Farkasréti temető - Apor Vilmos tér: a matuzsálemi korú pálya annyira rossz állapotban van, hogy 20km/h a megengedett sebesség lefele. Mami a bottal vagy anyuka a babakocsival lefutja lejtmenetben a villamost.

    Azon kívűl a váltókon csúcs felöl(ilyenkor tud irányt váltani a villamos) 10km/h, míg gyök felöl 15km/h a megengedett. 1-2kivétel van ahol a váltó állapota megengedi, de nem sok van belőle. MÁV-nál lazán karban vannak tartva az eszközök és ott csőgáz meg egy kicsivel mennek a váltókon. Normálisabb városokban úgyszint.

    A gyalogátkelőhelyek meg általában pont a megállók elejénél vagy végénél vannak, remélem ezt nem kell kifejteni, hogy miért és ott így is úgy is lassít az ember. A lámpával szabályzott esetekben meg a KRESZ érvényesül.

    "Én azt hittem, azért megy olyan lassan a villamos, hogy kicsi legyen a fékút, ha elélép valaki. Nem?" Ennyi erővel a Metro is 5el döcögjön be az állomásra, hogy meg tudjon állni mindenképp, ha valaki meg akarna halni.

    PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL

Új hozzászólás Aktív témák