- Hálózati / IP kamera
- Synology NAS
- OpenWRT topic
- Mobilinternet
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- WordPress tartalom kezelő rendszer (CMS)
- Windows Insider Program
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Linux kezdőknek
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sofian
őstag
Index.hu helyében már most kérném az összes szerződést átnézésre..
-
ntomka
nagyúr
Huh, vajon hány Ferrarit fognak ebből venni?
ツ Headphones on - World off
-
Xaels
félisten
Jesszus mennyi pénz és mire? Hogy a 30-40éves rozsdahalmaz villamosokba GPS adóvevőt rakjanak. Nem gondolják, hogy előbb a járműparkot kéne korszerűsíteni? Persze bizonyos T5C5K típusokat most újítanak megint fel, de korszerűnek azért nem nevezném amit ezalatt művelnek...
Villamost vezetek főállásban és az ilyeneken mindig sikerül felidegesítenem magam.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
gulupeti
senior tag
Ebből jópáran megintcsak jól fognak járni... Ennyi zséért, azért jópár új buszt is lehet már venni nem?
-
Brutális eb
addikt
Hatalmas szükség van ezekre a beruházásokra főleg úgy,hogy a troli ráz a sima buszokon meg befütyűl a szél az ülepem alatt,meg simán tüdő gyula a megfagyástól,a metro szét van rohadva.
Panni net lemondva már távol tőlem. Voda vicc! Nordtelekom korlátozza a p2p forgalmat,!Ice dsl trükközik a sávszélességgel.T-kábelnet?Próba hónap után jön a szekventálás vigyázz velük.Digi most még rendben.
-
boeing
senior tag
Nem hogy normális buszokat vennének,rossz felé mennek az biztos.
-
Xaels
félisten
Hát próbaüzemben egy ideje van a 86-os viszonylaton és az sem működik tökéletesen... Mellesleg inkább normális járművek kellenének amikkel nem gépészkedni kell a csúcsforgalomban és az utasok is biztonságban és komfortban érzik magukat.
Amúgy villamos ágazatot kéne fejleszteni. Környezetbarátibb, hosszú távon olcsóbb a fenntartása, kényelmesebb és nagyobb a kapacitása. Ha meg ki van emelve a forgalomból akkor még gyors és rendkívül biztonságos is. Persze önmagában nem elég mert mindenhova nem lehet villamost tenni, de fő útvonalakon sokkal praktikusabb.PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Ha meg új buszokat vennének, akkor meg az lenne a baj, hogy miért nem az utastájékoztatást fejlesztik
-
Xaels
félisten
Nálunk az egész vonalon végig kihelyeztek XY összegért hangos bemondó készülékeket, vadonatújakat de azon kívül, hogy néha beleböfögnek, hogy próbálgatják nem használják szarra sem. Ha van valami gubanc a vonalon az utastájékoztató diszpécser feladata lenne ezeknek az üzemelése, de nem szokott megtörténni. Vagy már 1 hónapja nem jó a végállomási váltóberendezés(tabulátor) és a hozzá tartozó utastájékoztató rendszer, de nem csinálják meg mert nincs pénz/alkatrész stb... Erre van, de lefogadom amint elkezd kirohadni a rendszer arra megint nem lesz pénz, hogy karban tartsák.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
LaMotta
aktív tag
Épp ma reggel füstölt el az egyik csuklós... Pont ott, ahol én szálltam fel. Várhattam a következőre. Nagyon kell ám 7 milliárdos, nem közlekedési eszközre költendő fejlesztés... Hamarosan érik a BKV-nak írandó levelem.
-
Arena87
aktív tag
Villamos szép és jó, DE túl drága telepítése... Most képzeld el, hogy mekkora forgalmi dugókat csinál, ha újabb szakaszokat akarnak csinálni, vagy egyáltalán felújítani.
Én szerintem a kerékpár tárolóknak van jövője. Lerakod a kocsidat egy parkolóban és onnan kerékpárral vagy, ha hosszabb távra kell utaznod (mondjuk pestről budára), akkor ott vannak a tömegközlekedés. Ez még télen sem okozhat gondot, ha normálisan megvan tisztítva az utak jégtől és a hótól.
東方神霊廟 [Mausoleum of Divine Spirits] ~Ten Desires
-
nagyúr
Én azt olvastam, hogy a BKV-s buszok átlagéletkora 26 év, ez azért elég durva.... van 30 éves busz is akkor forgalomban... csak viszonyításképpen ha jól tudom a Tisza Volán buszainak átlagéletkora 12 év(pár éve olvastam, hogy kitűzték célnak, hogy ezt a számot 6-8 évre szorítsák le).
Ezek az öreg buszok, mindegy, hogy mennyit szerelik balesetveszélyesek, mindenféleképpen erre kellene költeni.
Thanos was right.
-
Xaels
félisten
Igen rövid távon nagyobb befektetés, de egy jól lerakott vasúti pálya sokkal kevesebb karbantartást igényel mint az aszfalt és ha panelesen van megoldva akkor akár bicikli utat is rá lehet terelni ami, ha a biztonságot tekintjük, a 2kerekeseknek is sokkal jobb mint az autók között. Vagy simán be lehet zöldesíteni is. Mint mondtam hosszú távon jön ki az előnye, erről volt a Discovery-n is egy műsor. Forgalmi dugóhoz nem kell ilyen, hogy kialakuljon, persze ez rásegítene, de utána pl. a 7-es családot sokkal kellemesebben ki lehetne váltani korszerű klimatizált nagy befogadóképességű járművekkel...
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
DJS
tag
Alapvetően a komfort meglenne, a legrégebbi trolik kivételével, ha a hajléktalanok nem piszkolnák össze a járműveket. Az meg nem elsősorban technikai, hanem biztonsági meg jogszabályi kérdés. Az ellenőrök munkája szintén.
A villamosok sebessége is csak akkor fog nőni, ha egyetlen zebra sem keresztezi az útjukat, mert nem az autósok miatt olyan lassú, hanem a pirosban járkálók miatt. Ehhez meg talán magasvasutat kéne építeni, mert a teljes villamoshálózaton mégsem lehet mindenütt aluljáró... és akárhogy is lenne, ez köművesmunka, irtó drága, talán a BKV teljes adósságállománya sem fedezné (ha mondjuk plusz lenne, és nem mínusz).
Ha viszont ezt nem csinálják meg, a villamos lassú marad, és nem alternatíva.
-
Predator666
aktív tag
Ráadásul, ahogy kirakják a berendezéseket 'terepre', két nap múlva be lesznek törve, el lesznek lopva. Aztán majd bemész az első putriba, és utánad vágják 'egy ezresííír'!
Kivettem, mert volt, kit zavart.
-
Xaels
félisten
Elég ellentmondàsos ez a kommented. Honnan veszed, hogy gyalogátkelőhelyek nélkül gyorsulna csak a villamos? Ez hülyeség... Mint belsős mondom, aki nap mint nap többszáz/ezer embert mozgatok, ha a pálya és a forgalom technika is jó akkor a villamos mehet 50-el. A tilosban járók meg magasról tesznek arra, hogy most van vagy nincs zebra, ők úgy gondolják nekik van mindenhol elsőbbségük és a villamos egy túlméretezett taxi.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
anulu
félisten
legalább pontosan lehet tudni, h melyik jármű hol robban le...
"Jelenleg a cloud nem más mint a sales által elhazudott és eladott utópia, egy ígéret, csalánba csomagolt mézesmadzag, amit az üzemeltetés f@$zával vernek" | Feel the power! Intel Core i7 | iPhone 14Pro 256GB | iPad Pro 2017 64GB
-
bugizozi
őstag
szvsz azért költik ezt a pénzt erre, és nem járműcserére, mert az uniótól kapják a támogatást, amiben benne van hogy erre költhetik el az összeget, nem másra...vagy rosszul gondolom?
amúgy nagyon nem hülyeség ez, pont most a hónapokban tapasztalom hogy ezen a téren hiányosságok vannak, mert egy csomót kell mindenfelé buszoznom arra, amerre még sose jártam - állásinterjúk miatt -, és igencsak kellemetlen amikor a buszon SE kiírva nincs hogy hol vagyok, mi következik, SE bemondani nem hajlandó a sofőr és ami a legszomorúbb hogy még egy vacak papír SINCS kint hogy a busz milyen megállókban áll meg, nekem kell kinyomtatnom otthon az adott busz megállóinak listáját hogy tudjam hogy éppen merre vagyok, és sasolnom a buszmegállókban a táblát, hogy milyen név van rajta...azért ez 2010-ben kicsit gáz. Értem én hogy aki már 2 éve azzal a busszal jár annak a kisujjában van, hogy mimerrehányméter, de azért egy új utasnak nem egyszerű főleg amikor egy megállót kihagy a sofőr mert nincs le/fel szálló utas.További szép napot: egy Pesten dolgozó vidéki srác
VCP7-DCV, CCNA ||| Ami működik, ahhoz nem szabad hozzányúlni!
-
Sanyix
őstag
szerintem én 100 millióból összehoznám, és maradna 6,9 milliárdom.
Amúgy ez a synergon melyik elvtárs cége, vagy melyik ex elvtárs haver cége? Ugyanis minden informatikai megrendelést ez kap évek óta az országban.
Mindenesetre most kimondom, ez is 100%-ig korrupt üzlet... semmilyen gps-es rendszer nem indokol ekkora összeget... max talán egy gps műhold fellövése.
[ Szerkesztve ]
szövegértelmezés, az ÉRTELMEZÉS a fontos, mert az olvasás mindenkinek megy, de az ÉRTELMEZÉS már komoly probléma a magyaroknál. Gondold ezt át mielőtt marhaságot írsz...
-
Xaels
félisten
Amiről beszélsz azt úgy hívják Defenzív Vezetési Technika... A fékút tényleg sokkal több mint egy gumikerekű járműnél, ezért próbáljuk ilyen mód elkerülni a problémás eseteket.
"Akkor ti ott a gépészeten úgy álltok hozzá, hogy a tilosban járókat el lehet ütni...?"
- Persze, sőt még pontozzuk is: a fehér ember 10pont, a fekete 50pont, a sárga 100pont a Dakota és a Karvalyorrú 1000pont és a Jolly Joker a nagyi a járókerettel ami instant WiNNa de a viccet félretéve, nem erről van szó, de amihez ragaszkodsz az az egyik legkisebb indoka a villamosok lassan haladásának. Persze fenn áll, hogyha valaki túl közel áll vagy figyelmetlen és ezt a vezető észleli, akkor finoman megy el mellette, de ez nem állandó mint például a pálya állapotának romlása vagy a betáplálási problémák.
41-es viszonylat Kamaraerdő: ellopták már párszor a betápláló kábelt és másik betáplálási szakaszból pótolták az áramot, ergo kétszer akkora szakaszt kell a gépháznak ellátnia árammal. Ilyenkor elő szokott fordulni, hogy kiadják, hogy nagyjából csak fél árammal szabad közlekedni, nehogy leégjen a gépház pl.
59-es viszonylat Farkasréti temető - Apor Vilmos tér: a matuzsálemi korú pálya annyira rossz állapotban van, hogy 20km/h a megengedett sebesség lefele. Mami a bottal vagy anyuka a babakocsival lefutja lejtmenetben a villamost.Azon kívűl a váltókon csúcs felöl(ilyenkor tud irányt váltani a villamos) 10km/h, míg gyök felöl 15km/h a megengedett. 1-2kivétel van ahol a váltó állapota megengedi, de nem sok van belőle. MÁV-nál lazán karban vannak tartva az eszközök és ott csőgáz meg egy kicsivel mennek a váltókon. Normálisabb városokban úgyszint.
A gyalogátkelőhelyek meg általában pont a megállók elejénél vagy végénél vannak, remélem ezt nem kell kifejteni, hogy miért és ott így is úgy is lassít az ember. A lámpával szabályzott esetekben meg a KRESZ érvényesül.
"Én azt hittem, azért megy olyan lassan a villamos, hogy kicsi legyen a fékút, ha elélép valaki. Nem?" Ennyi erővel a Metro is 5el döcögjön be az állomásra, hogy meg tudjon állni mindenképp, ha valaki meg akarna halni.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
julius666
addikt
szerintem én 100 millióból összehoznám, és maradna 6,9 milliárdom.
semmilyen gps-es rendszer nem indokol ekkora összeget...->Az uniós támogatásból megvalósuló projekt elsődleges célja a forgalomirányítási és utastájékoztatási rendszerek fejlesztése, modernizálása. A szerződés szerint a Synergon integrált diszpécser- és forgalomirányító központ kialakítását, 2295 darab jármű fedélzeti vezérlő- és utastájékoztató berendezéssel történő felszerelését, 257 közterületi utastájékoztató berendezés, valamint 30 jelzőlámpás csomópontban forgalmi előnyben részesítő megoldások telepítését vállalja. A megállapodás része a webes felületen és SMS-en keresztül történő utastájékoztatás bevezetése is, valamint mindezek háttér- és kommunikációs rendszerének biztosítása.
Szerintem is van benne lehúzás, de azért ennyire nem kéne túlozni.
Ettől függetlenül én sem értem a dolgot, mi a francért nem állíttatták le a pályázatot Tarlósék kapásból, amikor éppen az van napirenden, a BKV-t valahogy le akarja passzolni a főváros állam bácsinak, mert nem bírja az önkormányzat költségvetése fizetni a hatalmas kamatot illetve a rozoga, életveszélyes géppark felújítását.
Ebből így tippre simán lehetett volna venni 100 normális buszt, és még lehet ott is csurrant-cseppent volna valami.
Sajnos napiszinten csalódok ebben az új gárdában. -
gaborbol
őstag
Ez egy Eu-s palyazat, ha jol olvastam.Erre irtak ki, ezt lehet venni/fejleszteni belole.
Vagy elkerik a penzt es lesz belole legalabb valami, vagy koszonik a lehetoseget, es semmi se lesz...nem kolthetik masra, ez van.Ennek a penz egy resze majd elmegy majd eszkozvasarlasra, munkaberre, adora stb...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Asztalos klub
- Hálózati / IP kamera
- Eredeti játékok OFF topik
- Óra topik
- Note-os lett a 2024-es Moto G Stylus
- E-roller topik
- Nők, nőügyek (18+)
- Elvörösödik az Xperia 1 VI
- Krisztianby: Az ügyintézésnek mindig ilyennek kell lennie?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...
- Dell XPS 15 9570 Notebook/Laptop, 15,6" 4K Touch, I7-8750H CPU, 32GB DDR4, 512GB SSD, GTX 1050 TI, W
- HP Z8 G4 duplapresszoros és Z4 G4 windows 11 kompatibilis munkaállomások
- Corsair HX1200 80 PLUS PLATINUM - eladó!
- Google Pixel 8 Pro Obsidian 128gb - Bontatlan, Google gari, akár beszámítással
- Eladó Intel 13600KF + 4070TI + DDR5 32GB 6GMT Ram + 512 gb nvme ssd
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen