Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • joghurt

    addikt

    válasz FTeR #25 üzenetére

    Elveszik a support? Hehe. Számtalan olyan esetet tudnék sorolni, amikor épp a hivatalos forgalmazó tojt bele magasról nagy ívben, hogy esetleg működjön a terméke.

    Az ELSA (nyugodjék békében!) által kiadott TNT2-es VIVO kártya pl. rendeltetésszerű használatra (értsd: video capture) soha nem volt képes. A Win9x driver elszállt (support: ''Tudunk róla, nem javítjuk.''), Win2k/XP meghajtót soha nem is adtak ki hozzá.

    Ugyanígy a Matroxnak is van olyan terméke, amit még árulnak, ámde 5 éve (számítástechnikában ez már egy évezred) nem adtak ki hozzá új meghajtót. Vannak ismert kékhaláljai, fagyásai, elszállásai, a fejlesztői levlistán az elmúlt 5 évben workaroundok, sőt helyenként assembly debugolás alapján javasolt hibajavítások is megjelentek. A Matrox support válasza ezekre az volt, hogy ha elszáll, akkor nem kell használni az adott feature-t.

    De talán valamivel közelebb állnak hozzád azok az esetek, amikor egy-egy MS termékben találtak bazinagy biztonsági lyukat, és mindenféle nemhivatalos foltozásokkal kellett bíbelődni, mert az MS nem volt képes kiadni a javítást.

    A tej élet, erő, egészség.

Új hozzászólás Aktív témák