- Honnan tudjuk, hogy melyik tartalmat gyártotta a TikTokra az AI?
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Három éve fontos döntést hozott az AI-ról az Apple
- A Google helyét akarja az OpenAI, hétfőn jöhet az AI-alapú kereső
- YouTube
- Ausztrália lecsap a kriptós adócsalókra
- Windows 10
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Programozás topic
- Disney+
- Reklámblokkolók topikja
- ASUS routerek
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pötyi
őstag
...és ez a törékeny kis szerkezet golyóálló?
QNX is cool!
-
bambano
titán
Szerintem a zárt láncú kábeltv azt jelenti, hogy dróttal van bekötve a kamera. Megfogod a drótot, olyan lesz, mint a lufi
Engem az érdekelne, ha véletlenül elromlik és leesik, közben felszeletel valakit, az kinek a sara lesz?Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
nap
addikt
A bankban felszerelt kamerakon sem lehet azonositani a tettest, ez meg meg messzebb van.
browser.tabs.insertRelatedAfterCurrent;false | wing32.dll -> Windows\SysWOW64 | január, február, itt a nyár...
-
take.a.ride
tag
hirtelen kifejezetten vonzo szakma lett szamomra a repulogepelterites.
mar csak azt kene kitalalnom, hogy mire fogom atprogramozni oket. esetleg a kamerak helyere bombakioldo szerkezetet szerelek, es hig fossal toltott luftballonokat dobok le a legkozelebbi rendororsre.
egy egesz hadseregem lesz fosbombazo helikopterekbol, en leszek a vilag ura. meg a galambok is rettegni fognak tolem. -
MaUser
addikt
válasz take.a.ride #5 üzenetére
Nem pontosságú, maximum felbontású, de azt is ugye térszögben illene megadni.... Asszem te is leülhetsz....
[Szerkesztve]''A file-cserélés öli meg a filmipart? Inkább a filmipar öli meg a file-cserélést. 2 hónapja nincsen semmi értelmes film, amit érdemes lenne letölteni...''
-
Tyberius
aktív tag
Miért kéne térszögben megadni, amikor az alkalmazás szempontjából az a lényeg, hogy a Föld felszínén lévő tárgyakat milyen részletességgel képes megörökíteni... Te is leülhetsz
Mellesleg nem tudom, mit kell úgy kiakadni. Ez nem más, mint az amcsiknál régóta alkalmazott rendőrségi helikopterek újraértelmezése. Ők sem viccből röpködnek a nagyvárosok felett, hanem mert így hatékonyabban tudnak járőrözni, esetleg bevetésen a földi rendőrök munkáját segíteni, koordinálni.
Ez az ötlet annyival okosabb, hogy ugye nem kell pilótákat képezni a zsernyákokból, meg nem kell őket sok tonna acéllal együtt a levegőben tartani - közel ugyanolyan funkcionalitás érhető el, jóval kisebb fenntartási költséggel.
Nekünk magyaroknak ez az egész extrémnek tűnik, de azért ne feledjük el, hogy London egyes kerületeihez képest a Józsefváros a béke szigete. És ott bizony a rendőrségen keményen számon kérik, hogy képes-e fenntartani a rendet, a mi ''rendőrségünkkel'' (sajnos ami nálunk van, azt lassan már csak idézőjelben lehet a nevén nevezni) ellentétben. -
Ptech
őstag
Jééé, már 1984 van? A Nagy Testvér figyel téged.
-
bambano
titán
válasz take.a.ride #5 üzenetére
Elég, h a annyit megmutat, hogy felismerhetővé váljon egy bunyó és oda lehessen küldeni a kerekes rendőröket.
A Feketerigó 120-150 km-ről csinált olyan képeket, amin a rendszám még felismerhető...Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Tyberius
aktív tag
''A kifejezetten csendes üzemmódra tervezett „repülő kémeket” távirányítással is lehet kezelni, de alkalmasak arra is, hogy GPS segítségével programozott feladatokat hajtsanak végre'' - nekem ebből az jön le, hogy a cucc magától repül, és nem kell hozzá pilóta. A távirányítás valszeg arra fog korlátozódik, hogy a kezelő egy ''point-and-click'' interfészen megmondja neki, hova és milyen magasságban repüljön. Tehát semmi szükség nem lesz arra, hogy ennek a kezelőnek megtanítsák az ejtőernyők fajtáit és azok használatát, az aerodinamika alapjait, a különféle hajtóművek felépítését, a légiirányítással való kommunikáció protokollját és még egy rakás, az igazi pilótáknak nélkülözhetetlen tudást, az oktató repülésekről nem is beszélve. Ezen bizony sokat lehet spórolni.
-
Tyberius
aktív tag
Ha ''igazi'' rendőrhelikopter potyogna a fejedre, annak jobban örülnél? Attól, hogy kicsi, még nem kell százával röpködnie...
Az atomreaktorok containmentjét meg legalább 2 méter vastag betonfal+még egy pár dolog védi, tehát ez a néhány kilós szerkentyű nem igazán okozna atomkatasztrófát (sőt, egy igazi helikopter sem). -
Calibos
addikt
Pedig szerintem előbb-utóbb be fog következni, hogy ilyenek fognak repkedni a levegőben. Nagy testvér mindent tudni akar rólunk! Ezt komolyan is gondolom, főleg olyan országokban ahol Diktatúra van.
Hogy egy ilyen szar ráessen egy atomerőműre könnyen elképzelhető, azért az erőművek falai elég vastagok és egy ekkora méretű becsapódást lazán felfognának -
Érdekes...
Nekem erről az 1984 c. film egyik jelenete jut eszembe, amikor Winston éppen otthon van, az ablakával szemben pedig a Gondolatrendőrség egyik helikoptere... Szép új világ...
Szerintetek mikor lesz minden lakásban Telekép?
[Szerkesztve]https://www.coreinfinity.tech
-
Tyberius
aktív tag
Ez nem hit meg bizalom kérdése. Semmilyen információnk nincsen arról, hogy ezt a cuccot hány évig tervezték, és milyen biztonsági előírásoknak kell megfelelnie. De ha én légügyi hatóság lennék, akkor ugyanolyan műszaki feltételeknek feleltetném meg, mint bármelyik más ember alkotta szerkezetet, amely a rám bízott légtérben akar üzemszerűen röpködni.
Ami meg az automatikus irányítást illeti: a mai modern utasszállító repcsikben már megvan minden, ami ahhoz kell, hogy egy repülőgép Londonból Budapestre elrepüljön. Szóval a pilóták nyugodtan ehetnek halat, ha szükséges, a gép leszáll magától is.
Asszem az Airbusokban már nincs semmiféle közvetlen összeköttetés a kezelőszervek és a repülőgép között, a pilóta tkp. egy joystickot rángat, a számítógépek meg eldöntik, hogy megcsinálják-e, amit a pilóta akar, vagy sem (azaz nyugodtan beleavatkozhatnak a vezetésbe, ha úgy gondolják, hogy amit a pilóta csinál, az veszélyes a repülőre nézve).
A szuperszonikus vadászgépek meg annyira instabilak aerodinamikailag, hogy az embernek esélye sem lenne a levegőben tartani mondjuk 2 Mach sebességnél, ha az automatika nem korrigálna folyamatosan. Szóval az automatikus vezérlés már bizony háttérbe szorította az emberit. Persze műrepülő robotpilóta nem lesz egyhamar, de itt nincs is erre szükség, itt egy helikoptert kell a levegőben tartani. Ezt én nyugodtan rá merem bízni az automatikára. -
Bagoly
senior tag
''egy közepes szellő nem viszi el a búsba?''
Youtube-on írták, hogy egyrészt van benne gps vevő, másrészt meg ''autostabilizált'', az ürge basztatja is ott amikor repül, és egész korrekt módon stabilizálja magát. Magyarán meg van adva neki egy koordináta, amit gps-hez viszonyítva próbál tartani, minden külső behatás ellenére.....
Engem a technológia nagyon érdekel (pl mondjuk nagy erdőtüzeknél, tengeri baleseteknél tök jó lenne ezer ilyen kis sz@r felderíteni a túlélőket). Persze mint mindennel, ezzel is az a gond, hogy nem tudjuk normális célokra használni, illetve egyéb jogainkat nem veszélyeztetni vele. A rendőrségi kukkolós felhasználási forma nekem se fekszik túlzottan.
Aki érdekesnek találta a szerkentyűt érdemes megnézni a ''földi változatát'' is (a kettő teljesen külön fejlesztés).....Hihetetlenül jól bírkózik meg a cucc a földön járás különböző nehézségeivel.....a legjobb amikor megpróbálják felrúgni....nagyon ''ügyesen'' reagálja le.
[link]''A nagy nyíl útján, meg nem állva, hitesen és szerelmesen, förtelmeit egy rövid mának nézze túl szemem.''
-
norbiphu
senior tag
nem hiszem, hogy nincs benne érzékelő amig megvédené attól, hogy nekivágódjon egy háznak. (és ha 500 méter magasról is kiváló képet készít, akkor ott aztán nem számít már, hogy két szintet felhúznak-e egy házra, mert én nem tudok angliában 500 méter körüli épületről )
"Hmm," sed teh lolrus. "Maybe we shud go ask Ceiling Cat?"
-
Tyberius
aktív tag
''sajnos az reptet modellrepülőt, aki akar. volt is belőle baleset, nem egy. halálos is.''
Ez igaz. Ha én légügyi hatóság lennék, ezt is szigorú feltételekhez kötném. Persze ez olyan dolog, hogy biciklire is az ül, aki akar, pedig azzal is biztosan okoztak már halálos balesetet. Valahol meg kell húzni a határt, hogy ezt még szabad, ehhez meg már hatszáz papír és jogsi kell.
''nagyon frankó, felküldik a mennybe a gépet, csak időközben gondol egyet a háztulajdonos és felhúz egy kétméteres antennát (vagy még 2 szintet a házra), aminek jól nekivágódik a herkentyű. automatizmus rulz.''
Biztos vagy benne, hogy úgy tervezik meg a szerkentyű útvonalát, hogy pár méterrel a házak teteje felett repüljön? Biztos vagy benne, hogy nincsenek a városok felett közlekedő helikopterek számára évtizedekkel ezelőtt megállapított, és jelen esetben is minden további nélkül alkalmazható biztonsági előírások pont azért, hogy az esetlegesen rossz látási viszonyok között közlekedő helikopter még véletlenül se mehessen neki semminek?
''ez egy városban, kitűnő manőverezési képességet igénylő terepen, 20-30-100 méteren használandó párkilós vacak, amely változó terepen (szoktak építkezni, légkábelt kihúzni, stb) repülne, s aminek nekimegy egy galamb és mégnézem hogyan repül tovább.''
Biztos vagy benne, hogy azért szerelték fel ''500 méterről kiváló képet készítő'' (a cikk szerint) kamerával, hogy aztán 20-30-100 méteren használják? Biztos vagy benne, hogy a amikor a cuccot tervezték, nem gondoltak arra, hogy egy nekimenő galamb ne tudja leszedni az égből?
Csak egy példa: a polgári repülésben úgy kell tervezni a több hajtóműves gépeket, hogy az n hajtóműből n/2 leállása esetén még a levegőben tudjon maradni a gép. Tehát egy Boeing-747-es 4 hajtóművéből 2 ha leáll (akár egy szárnyon is lehet a kettő), a gép még akkor is el tud repülni a legközelebbi reptérig. Sőt, 3 hajtóműves gépek esetén 1 hajtóműnek is a levegőben kell tudnia tartani a repülőt. Ennyire veszik komolyan, hogy ami felszáll, az ne potyoghasson le olyan könnyen.
''az automatika kitűnően működik kevés változóval, 10km magasságban, de nem képes olyan összetett feladatokat megoldani, melyeket egy negyedköbcentiméteres galambagy is már abszolvál.''
Most önmagadnak mondasz ellent, itt a negyedköbcentiméteres galambagy a repülésvezérlés non plus ultrája, az előző mondatban meg ugyanez megy neki egy másik repülő tárgynak. De írtam már, hogy az automatika nem csak 10 km magasságban működik, hanem arra is képes már, hogy Londonból Budapestre elrepüljön. Felszállással, navigációval, másikrepcsivelösszenemütközéssel, leszállással.
''anglia így is be van kamerázva, nem értem ezeknek a szükségességét.''
Gyanítom, azért ott sincs mindenhol kamera. És nem csak térfigyelésre lehet ezeket használni, hanem pl. bevetésen a földi egységek koordinálására, gyanúsítottak megfigyelésére, egyszóval olyan feladatokra, amikre Amerikában a helikopteres egységeket használják. Pontosan nem látom át a helyzetet, de biztos van rá az amcsiknak is okuk, hogy üzemanyagzabáló helikoptereket járassanak ahelyett, hogy mindent bekameráznának.
''de ha te megbízol a technikában, és ilyen százával repkedő mütyűrök közt szeretnél élni, akkor hajrá''
Nem általánosan a technikában bízom meg, hanem a polgári repülés már hagyományossá vált biztonságában bízom. Ez nem csak a technikát jelenti, hanem azt a szabályozási környezetet és a gondolkodásmódot, ami erre a szakmára jellemző. Nem véletlenül a repülő a legbiztonságosabb közlekedési eszköz. És bízom abban, hogy akármennyire új és szokatlan ez a ketyere, nem lehet a szakma jóváhagyása nélkül bevezetni a polgári repülésbe.
Nem ''szeretnék'' ilyen mütyürök között élni, és főleg nem ''százával''. Az kicsit sok lenne. De ha Liverpoolban élnék, valszeg nem bánnám, ha a levegőben is lennének rendőri szemek, és akkor már inkább egy ilyen kis, csendes ''buzzer'' repüljön el felettem alkalmanként, mint egy nagy, dübörgő ''chopper''. -
bambano
titán
''Távirányítással is lehet kezelni'': ez konkrétan azt jelenti, hogy ül egy ember x kilométerrel odéb egy halom kapcsoló meg rádió előtt és kezeli. Ezt az embert ugyanúgy ki kell képezni pilótának, mint aki fent ül a nagy helikopterekben. A programozott útvonalas repülést is pilótáknak kell programoznia, egy civil honnan tudná, hogy mennyi hely kell egy fordulóhoz, mikor kell felemelni a gépet pl. egy távvezeték előtt, stb.stb.
Azt is teljesen kizártnak tartom, hogy a légügyi hatóság a levegőbe merjen engedni bármit, ami bonyolultabb egy papírsárkánynál és nem pilóta vezeti. Az is kizárt, hogy a légiirányítókkal ne kelljen kommunikálnia, mert ha vészhelyzet van, a légiirányítók kíméletlenül kitakarítják a légteret, rendőrségi alkalmazás ide vagy oda.
Lehet, hogy az ejtőernyők fajtáit nem kell majd megtanulniuk...Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
nap
addikt
válasz take.a.ride #5 üzenetére
Ilyen gyorsan sem hulyeztek le eddig. Persze, azt gondolom, ez nem engem minosit.
A gyakorlatban kezelni is kell a kamerabol bejovo kepet. Ha optimizalatlanul lokjuk at az eteren, az q nagy mennyisegu adatot jelent /s. Azt fogadni, esetleg rogziteni is kell.
Optimalizalaskent kisebb felbontast es/vagy fps csokkentest szoktak alkalmazni.
Biztos lehet ezzel is messzirol jo kepet kesziteni, de ahhoz operatori iranyitas kell, egy sima atnezeti kephez meg nem kell nagy felbontas.browser.tabs.insertRelatedAfterCurrent;false | wing32.dll -> Windows\SysWOW64 | január, február, itt a nyár...
-
Volu
tag
Elgondolkodtatok már azon, hogy a bankokban miért csak olyan kis felbontású fekete-fehér vackokat alkalmaznak security cameknek?
''A számítógépező csajok strasszkövekkel díszített iPodot akarnak és macska formájú USB-memóriát, ami bedugáskor nyávog''
-
MaUser
addikt
Alkalmazás szempontjából lehet, hogy az a lényeg, de akkor ezentúl mérjük az autók fogyasztását forintban liter helyett, igaz? Hiszen az a lényeg... Igen, leülök magamtól....
''A file-cserélés öli meg a filmipart? Inkább a filmipar öli meg a file-cserélést. 2 hónapja nincsen semmi értelmes film, amit érdemes lenne letölteni...''
-
tkazmer
addikt
Pontosan, a műhold csinál egy nagyon jó képet, de nem nagyon szokott élő képet adni...
Ez a repülősdi érdekes dolog, valami hasonló nekem is eszembe jutott már, gondoltam, hogy esetleg egy modellrepülőre lehetne szerelni valamilyen kamerát, bár ezzel inkább az volt a célom, hogy messzire is el tudjon menni a repülő...úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
N1
tag
Mintha nem lennének már így is lehallgatva a telefonok, figyelve az emailek, cenzúrázva az internet, ez még kell..
Orwell egy zseni volt. (bár ezt eddig is tudtuk)(Kolombusz): ''Szivből kivánom neked, hogy valami barom, mondjuk aki a szar Ladáját, vagy BMW-jét versenyautónak hiszi bassza el valamelyik családtagodat, vagy téged.''
-
tkazmer
addikt
Én ezzel a lehallgatott telefon, megfigyelt email stb-vel úgy vagyok, hogyha valaki annyira eszement, hogy az én telefonbeszélgetéseimet hallgatja, és emaileimet nézni, akkor úgy kell neki. Valószínűtlennek tartom, hogy minden megfigyelt anyagot végigtanulmányoznának, ha meg csak ott a polcon néhány évtizedig, az meg annyira nem érdekel...az mondjuk igaz, hogy kifejlődhet belőle egy 1984, de ahhoz azért én túl optimista vagyok
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
N1
tag
Voltak már érdekes élményeim mobillal..
Volt, hogy ki volt kapcsolva a telefonom, beszéltem valakivel egy vizsgáról, aztán felhívtam a haveromat, és amikor felvette, szóról szóra elmondta azt amit még a kikapcsolt telónál mondtam, és váltig állította, hogy felhívott, de nem vettem fel, csak hallotta amit mondok. És ez nem az egyetlen ilyen tapasztalatom.
Ugye a CIA-nek a pletyka szerint van olyan programja, ami az emailforgalomban csekkolja a kifejezéseket. Gondolom bármire rá tudják állítani..Most nem jut eszembe, milyen néven emlegették, talán Blue valami.
Ha mi ilyen felbontásban érjük el a Földről készült képeket a Google Maps-ben, akkor gondolj bele, hogy katonai szinten mit látnak. Bárkit meg tudnak figyelni, elég ha tudják az emailcímét, a telefonját, és a címét. Ezt meg elég megadni egy netes áruházban..
Ez mind csak összeesküvés-elmélet, de nem zörög a haraszt, ha nem fújja a szél. (na azt hiszem, ennyi közhely mára elég is volt)
[Szerkesztve](Kolombusz): ''Szivből kivánom neked, hogy valami barom, mondjuk aki a szar Ladáját, vagy BMW-jét versenyautónak hiszi bassza el valamelyik családtagodat, vagy téged.''
-
tkazmer
addikt
Namost szerintem a mobilos történet oka esetleg egy hibás telefon is lehet, a cia meg én tőlem aztán kilistázhatja az összes bomba szót tartalmazó emailt, az, hogy egy ember is végignézze, az igen valószínűtlen, ráadásul ha esetleg titkosítva küldök valamit, akkor azzal még munkájuk is van..na jó, erre meg ott a másik péla(szintén irodalmi ) dan brown: digital fortress(digitális erőd), ebben ír egy ilyen szuperszámítógépről stb...
Ettől függetlenül azért amikor telefonon beszélgetek a kanadai barátaimmal, gyakran poénkodunk azzal, hogy ''üzenünk'' a titkosszolgálatoknakúgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
N1
tag
Háát.. Folytatom.
Ki van kapcsolva, és mégis lehet hallani, mit beszélnek tőle két méterre? Ezek szerint mégis olyan jó a mikrofon, olyan érzékeny, csak a userek nem tudnak róla? És vajon miért nyomják annyira az olcsó telefont, hogy mindenkinek legyen? Így könnyebben tudnak figyelni, ha esetleg ''gyanússá'' válnál.
dan brown monnyon le, aki az egyik könyvében a számítógéphálózatról ''rántja le a leplet'', a másikban meg Leonardo-ról, az egy kókler, nem hiteles forrás
Néha én is szoktam ezzel poénkodni, remélem egyszer nem fogják ellenem felhasználni valahol..
(nos, ha ezt így valaki elolvassa, biztossá válik abban, hogy a fókusz-, és blikk-generáció tagjával áll szemben pedig nem, csak néha szeretek gondolkodni: mi lenne, ha..)
[Szerkesztve](Kolombusz): ''Szivből kivánom neked, hogy valami barom, mondjuk aki a szar Ladáját, vagy BMW-jét versenyautónak hiszi bassza el valamelyik családtagodat, vagy téged.''
-
Rocketrider
tag
ez a kémrepülő tiszta half-life feeling. abba én pajszerral csapkodtam le őket...
Mindig az üt nagyot, aki nagyot üt! :)
-
tkazmer
addikt
Hát...szerintem a ''kihangosítás'' funkciót kifelejtetted az elképzelésedből, ilyenkor ugyanis meglehetősen messziről is lehet hallani, hogy mit mond éppen az ember(nem tudom, szoftveresen van e a telefonodban, szerintem biztosan, de ha nincs, akkor sem hiszem, hogy olyan nagyon sok féle mikrofont gyártanának. Nameg ki és mikor válik gyanússá? Ahhoz is kell megfigyelés, hogy gyanússá válj. És ki foglalkozik ilyesmivel? Kit érdekel, hogy éppen kivel telefonálsz? Hacsak nem cserélgeted naponta az autódat, vagy jelensz meg más nővel stb, akkor még csak a szomszédok sem fognak feljelentenim ahhoz meg kell egy ember, hogy egész nap figyeljen...vagy akkor 10m magyarból 5m figyeli a másik 5m-t?
dan brown lemondhat, nyilván elég sok baromságot összehord, de ha folytatjuk a gondolatmeneted, nem zörög a haraszt, ha nem fújja a szél
Én egyébként nem gondolom, hogy fókusz generáció része lennél(lehet, csak azért, mert a környezetemben senki nem néz azt, tehát nem tudom milyen az), esetleg egy kis üldözési mániát tudok elképzelni
mod: off
[Szerkesztve]úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
N1
tag
Ez igaz, a kihangosítás. Csakhogy van egy gond, ki volt kapcsolva.. Teljesen.
Volt már olyan, hogy az ország egyik fele figyelte a másikat aktívan, szóval ez is rendben van, legalább az elméletben.
Dan Brown legközelebb a nagylábú, és a Loch ness-i szörny szerelemgyerekéről, Dzsordzs Vóker Bokor úrról írhatna könyvet.
Én azt hiszem, hat éve megnéztem egyszer a Fókuszt, azóta tudom, hogy ilyen blikktévé jellegű dolog.(Kolombusz): ''Szivből kivánom neked, hogy valami barom, mondjuk aki a szar Ladáját, vagy BMW-jét versenyautónak hiszi bassza el valamelyik családtagodat, vagy téged.''
-
tkazmer
addikt
Ugye nem gondolod, hogy 2 mikrofon van benne, és a szoftver egyszer az egyiket, máskor meg a másikat kapcsolja be Egyszerűen csak szabályozza az érzékenységét, mint ahogy pl számítógépen is lehet szabályozni..A telefon meg igazából mindegy, hogy ki volt e kapcsolva, vagy nem, tegyük fel hogy hibás, akkor megtörténhet, hogy bekapcsol...
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
N1
tag
Nem gondolom..
Én ezt mindet értem, a gondom az, hogy ki volt kapcsolva az a rohadt telefon. Akkor kapcsoltam be, mielőtt hívtam volna az emberemet.. Erre ő elmeséli szóról szóra, mi hangzott el abban a szobában, ahol a kikapcsolt telefon volt.
Na most, ha ez véletlenül meg tud történni, és végig kikapcsolt marad, akkor szándékosan is meg tud történni.(Kolombusz): ''Szivből kivánom neked, hogy valami barom, mondjuk aki a szar Ladáját, vagy BMW-jét versenyautónak hiszi bassza el valamelyik családtagodat, vagy téged.''
-
bambano
titán
Az én telefonomban van vekker. Beállítom, kikapcsolom a telót, reggel a teló bekapcsol és felébreszt. Ebből egyenesen következik, hogy a teló nincs kikapcsolva. Tehát addig, amíg akkumulátor van rajta, addig a teló bármit csinálhat.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Muton
addikt
-
ReJim
őstag
ez egy modell repülő/helikopter. semmi köze a rendes repülőkhöz/helikopáterekhez.
ez műanyag és aluminum alkatrészekből van. az irányításához meg nem kell pilótának lenni. elég egy kis gyakorlás/rutin. amit szimulátoron is meg lehet tanulni. ne hasonlítsuk böinghez. ezt a gépet a 4 légcsavar/propeller tartja a levegőben. ha egy leáll akkor nem valószínű, hogy a levegőben marad. (kibillenik egyik oldalra, és a giroszkóp nem tudja vissza fordítani)
valószínű, hogy a táv vezetékek és a légtér (amiben a repülők repülnek) között fog repkedni. mert ott nem zavar senkit, max egy másik modell repülőt. de azok ritkán ütköznek össze.
a nemrégiben repülőmodell okozta halálesetet se keverjük ide. az már egy nagyobbacska robbanómotoros repcsi volt. egy elektromos nem száguld olyan erővel az embernek, hogy ekkora sérülést okozzon. no meg azok olyan frekvencián működnek, hogy ha megzavarja az ember, akkor pottyanik. de ez a rendőrségi helikopáter valamilyen védett módon lesz irányítva, különben megunják majd a folytonos potyogást.
a repülőgép modellek korlátozása meg hülyeség: ne kelljen már mindenféle papír, hogy szabadidőmben egy félreeső réten reptethessek. különben is, aki versenyre megy és leesik a gépe, ott nem az ember a hibás. (a magyarországi balesetkor sem a ''pilóta'' volt a hibás.)
max űrtartalomra lehetne korlátozni, pl 20cm^3 felett kelljen vmi papír, minősítés. de ez meg megint csak azt eredményezhetné, hogy fizessen az ember ezért, meg azért... de ez meg megint milyen dolog.
mindenesetre sztem lesz olyan ember aki örülni fog a brit helikopátereknek.</end.?>
Új hozzászólás Aktív témák
- GIGABYTE RTX 3060TI GAMING OC 8G
- Asus TUF FA507 - 15.6" IPS 144Hz / Ryzen 7 6800H / 16Gb DDR5 4800MHz / RTX 3050 Ti / 1 ÉV GARANCIA
- NVIDIA Dell RTX 2080 Ti 11GB GDDR6 - Beszámítás: OK
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! tado BASIC Okos Radiátor Termosztát 3db-os
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest