Új hozzászólás Aktív témák

  • ksanc

    őstag

    válasz ontheground #728 üzenetére

    Nem, nem vonnak vállat!
    A baj ott van, hogy az ügyfélszolgálaton ücsörgő betanított munkásoknak csak arról van fogalmuk, amit a folyamatábrán eléjük raktak. Ha valami kilóg ebből, akkor ott van a "rázd le az ügyfelet, ha bármilyen mód van rá" opció. Ez az ügyintézések 90%-nál elég is. De ha nem hagyod, kénytelenek vele foglalkozni.
    Én egy garanciaidőn belül meghibásodott vinyót vittem vissza az MM-ba, a részleteket mellőzve jogosult voltam a pénzvisszafizetésre. De az ügyfélszolgálatos cuna olyanról nem is hallott. Nem véletlenül. Levásárlást ajánlgatott, amit itt jegyzek meg, mindenhol és mindenkor törvényellenes, nem kötelezhetnek rá, de sokszor megfelelő elrendezése a dolgoknak. Itt most nem.
    Mondtam neki kedvesen (tényleg!), hogy híjjad ide a részlegvezetőt. Oda is hívta, szó nélkül írta alá a fickó a visszafizetésről a papírt.

Új hozzászólás Aktív témák