- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- WordPress tartalom kezelő rendszer (CMS)
- Milyen program, ami...?
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Donald Trump lehet a kriptobajnok elnök az USA-ban
- Vírusirtó topic
- Mozilla Firefox
- A call centerekbe viszi az AI-t a Microsoft
- Facebook és Messenger
-
IT café
Huawei P9 Lite 2017 összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
ksanc
őstag
válasz ontheground #719 üzenetére
Miért járna?
Senkinek, a szolgáltatónak sincs semmilyen köze ahhoz, hogy te milyen beállításokkal futtatod a gyári szoftvert tartalmazó készülékedet. Önmagában az OEM Feloldás sem jelent semmit sem.
Egyébként az általad leírtak csak azt igazolják, hogy a forgalmazóknak fingjuk sincs az általuk forgalmazott készülékek kezeléséről.
Sajnos ma már ott tartunk, hogy az első oda-vissza mutogatásnál el kell kezdeni üvölteni, hogy küldjenek oda valakit, aki nem betanított droid és oldja meg a problémát, mert az ő dolguk. -
ksanc
őstag
válasz ontheground #728 üzenetére
Nem, nem vonnak vállat!
A baj ott van, hogy az ügyfélszolgálaton ücsörgő betanított munkásoknak csak arról van fogalmuk, amit a folyamatábrán eléjük raktak. Ha valami kilóg ebből, akkor ott van a "rázd le az ügyfelet, ha bármilyen mód van rá" opció. Ez az ügyintézések 90%-nál elég is. De ha nem hagyod, kénytelenek vele foglalkozni.
Én egy garanciaidőn belül meghibásodott vinyót vittem vissza az MM-ba, a részleteket mellőzve jogosult voltam a pénzvisszafizetésre. De az ügyfélszolgálatos cuna olyanról nem is hallott. Nem véletlenül. Levásárlást ajánlgatott, amit itt jegyzek meg, mindenhol és mindenkor törvényellenes, nem kötelezhetnek rá, de sokszor megfelelő elrendezése a dolgoknak. Itt most nem.
Mondtam neki kedvesen (tényleg!), hogy híjjad ide a részlegvezetőt. Oda is hívta, szó nélkül írta alá a fickó a visszafizetésről a papírt. -
ksanc
őstag
A bizonyítás - mármint, hogy szántszándékkal megtörted - a szolgáltató dolga, ezt nem véletlenül nem hangoztatják.
Valószínűleg ebben az esetben is csak az üvöltözés segíthet: eleve sz*r, deformált telót vágtak hozzád, ezt szóban elismerték, oda kell rángatni az ezt kimondó ügyfélszolgálatos hölgyet, jegyzőkönyvet felvetetni, írják le, hogy te bizony csilivili, sértetlen cseretelefont kaptál amit direkt földhözvágtál ésatöbbi.
Máshogy nem megy, mindenki lop, csal, hazudik és lesz*r mindenki mást, hogy a fene essen az elb***tt fogyasztói társadalomba.
Na. Asszem már nem vagyok olyan türelmes és megértő, mint régen
Új hozzászólás Aktív témák
Huawei P9 Lite 2017
- XGS24 - Jövőre érkezik az új Fable
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- LEGO klub
- Milyen SSD-t vegyek?
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Xbox Series X|S
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen