Új hozzászólás Aktív témák

  • HERR Z

    veterán

    kiegészítés:
    -A Ho-IX azért futott Horten gyár nevével mert nem Lippich rajzolta hanem a 28 és 30 éves mérnökpár....a Go(Ho)-229 pedig ugyebár elérte a sorozatgyártás stádiumát
    -A Me-163 sose ment hangsebességgel
    -Függőlegesen nem a Me-163-a lőtték fel hanem a Natter-t, ami egy fából készült olcsó pontvadász volt
    - A me-262 lehet 1942-ben repült, de csak propellerrel, 1942-ben a Henkel sugaras vadászgépe szált fel(saját gyári turbinával), amiben volt először a világon katapultülés
    -A me-262 azáltal hogy a szárnyakon hordta a jumokat szárnynehéz lett, tréül manőverezett......ha megnézed a C variáns tervrajzait, láthatod hogy a szárnytőhöz, a törzs mellé tették volna a turbinát, oda ahol ma is vannak
    -azért me 262 sugárhajtóműve tré volt(hirtelen gázkarra láng ugye)...a Heinkel Hirth 009/013-as hajtóművek lettek volna a megváltások, 45 őszére lettek volna készen...vagy a bmw 003 lásd volksjager
    ami kimaradt:
    -atomreaktor, maghasadás
    -tabun/szoman/szarin melyek napjaink meghatározó ideggázai
    -Ar-234 Egon rendszere, mely lényegében egy fedélzeti számítógép volt
    -mobilkommunikáció pl
    stb,stb,stb

    [Szerkesztve]

Új hozzászólás Aktív témák