Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DarkByte

    addikt

    válasz Crystalheart #25 üzenetére

    Öhm.. én nem azt állítottam hogy maga a tárgyilagos tudás mint olyan felesleges, hiszen tárgyilagos tudás az is ha mondjuk tudom azt hogy a processzoroknál az LGA jelölés egy Intel által preferált foglalat típust jelöl, vagy az USB 2.0 elméleti maximum sebessége 480Mbps. Mindez persze akkor fontos ha nap mint nap hasznát veszem ezeknek az adatoknak. Egy virágüzletbeli eladót például valószínűleg nem fogja érdekelni hogy a könyvelés vezetésére szolgáló gépben lévő processzor esetében mit takar az hogy LGA foglalatba illeszkedik. Ugyanígy engem például nem érdekelnek a virágok latin nevei, ő viszont a munkaköre miatt lehet nap mint nap használja. Ugyanígy egyes sulis tárgyaknak is csak azok veszik hasznát akik ilyen irányban akarnak majd elhelyezkedni Pl. tudni hogy Chillében mit bányásznak és hova exportálják. Abban egyetértek hogy ált.suliban még nem nagyon tudja senki hova és merre lépjen majd az életben tovább, ilyenkor talán tényleg kell is a mindenből egy keveset hogy kialakuljon a lurkóban valamilyen elképzelés.. De amikor még utánna a szakközép suliban is felesen súlykolják az emberbe 4 évig az összes ilyesmit. Miért nem lehet egy szakközépiskolában azt a szakot és a hozzá kapcsolódó tárgykat tanulni, amely miatt azt a sulit választottam :F Pl. én Világbanki informatikus középsuli osztályba mentem; akkor mi a ráknak kellett nekem földrajzot és kémiát is tanulnom 2 évig. :F

    [Szerkesztve]

  • rudi

    nagyúr

    válasz Crystalheart #25 üzenetére

    Szerintem nem adatokkal kellene agyontömni a gyereket, hanem felébreszteni a kíváncsiságát, megtanítani gondolkodni és hasonló dolgok. Akkor talán 14-15 évesen, amikor kikerül általánosból lesz már valami elképzelése arról, mit szeretne majd csinálni. A mostani rendszerrel sokaknak még középsuli után sincs.

    Resistance Is Futile. You will be assimilated!

Új hozzászólás Aktív témák