Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tim82

    nagyúr

    válasz Bikerider #38 üzenetére

    Igen, szegény felsővezetők, 250 embert kellett kirugdalniuk. Én is sajnálom őket, nem csak te!... :K

    Gondolod, aki döntött csak rövid távra tervezett...?

    Igen, mert abban gondolkodik, hogy olcsó munkaerő mindig lesz. Az abból fakadó hátrányokkal, amelyek a nem annyira olcsó, ám tapasztalt munkaerő kieséséből fakadnak, a multik jellemzően nem törődnek. Ez nem számokban mérhető veszteség, hanem ügyfélelégedettségben, presztízsben stb. Egy felsővezető pedig nem ezzel fog elszámolni a cégtulajdonosoknak, részvényeseknek, hanem a mérhető nyereséggel.

    Na pont azért nem kell ennyi ügyfélszolgálatos, mert én itthonról, akár még tarifát is válthatok és megrendelhetek mindenféle szolgáltatást interneten.

    De pl. ha számlapanaszod van, akkor vagy telefonálsz és egy ügyfélszolgálatossal beszélsz, vagy írsz egy emailt, ami alapján szintén egy ügyfélszolgálatos fog utánajárni a problémádnak és fogja megválaszolni az emailt. De azért próbálkozhatsz az automata rendszerrel is, biztosan meg fogod hatni a reklamációval. ;)

    "You're going to negotiate with a girl, who thinks she's a space station? - When you put it like that, it does kinda sound crazy." - Audio-GD NFB-11.32 DAC/fejeserősítő eladó - https://tinyurl.com/Tim82HA

Új hozzászólás Aktív témák