Új hozzászólás Aktív témák

  • Stauffenberg

    nagyúr

    Lássuk be, hogy azért a bankok is kiveszik a részüket abból, hogy az ügyfélszolgálataikat feleslegesen vegzálni kelljen.

    Imádom mikor valamilyen díjat vonnak le (pl: éves kártyadíj, biztosítás), arról meg vagy jön értesítés vagy nem. De inkább nem.

    Én mindig ránézek a kapott SMS-ben arra, hogy mennyit vontak le és mennyi a fennmaradó egyenleg. Aztán mikor fizetsz egy ebédet valahol és annak az árán felül még hiányzik az egyenlegedből 8 ezer forint, akkor idegesen nézel, hogy mi a tosz.

    Persze ma már mobil appon belül ezt gyorsan ellenőrizni lehet, de nem használja ezt mindenki és nekem sem volt mindig. A régi időkben vagy felhívtam a bankot emiatt vagy meg kellett várni míg hazaérek és netbankban ellenőrzöm.

Új hozzászólás Aktív témák