Új hozzászólás Aktív témák

  • Nekomajin

    aktív tag

    válasz kymco #45 üzenetére

    Ezek nagyon jó példák, csak kiragadtad őket az egészből. Szerintem te is tudnál olyan élsportolókat is sorolni, akik olyan buták, mint egy marék molylepke.
    De ugyanígy van számos tanulmány arról is, hogy minél fiatalabb a gyerek, annál gyorsabban tud például idegennyelvet tanulni. Megtanul perfektül angolul óvodában meg alsó tagozatban, és később nem kell neki plusz órákra járni, több ideje marad például mozogni. És ez sokaknál működik is, mások meg bármilyen okosak is lesznek, nem feljlődnek ki megfelelően a szociális készségeik.
    Ez mind olyan, hogy valami valamiért. Meg kell találni azt az egyensúlyt, amivel összességében a legjobban jár a gyerek. Most az a probléma, hogy rossz az népesség egészségi állapota. De ha ész nélkül mindent a mozgásnak rendelünk alá, akkor évtizedek múlva meg lehet, hogy baromi fitt emberek lesznek, csak éppen alapvető feladatokat nem tudnak majd elvégezni, mert az éretlmi képességeik romlanak le úgy, mint ahogy most az egészségi állapotuk.

    És akkor most feltételeztük, hogy ennek a programnak lesznek mérhető eredményei. Mert hiába tartanak papíron heti 5 tesiórát. Ha valójában nem mozog 5×45 percet a gyerek, akkor minden egyes fennmaradó perc mástól veszi el az időt.

    Az informatikára visszatérve, nagyon nagy hiba az oktatást meg a gép előtt töltött órák számát egy kalap alá venni. Ideális esetben a gyerek nem játszik a tanórán, hanem tanul. Hasznos dolgokat, amiket a jövőben kamatoztatni tud. Az, hogy alsó tagozatban például rajzolnak, meg mesés oktatóprogramokat használnak, az nem játék, hanem játszva tanulás. A kettő nagyon nem ugyanaz.

Új hozzászólás Aktív témák