Új hozzászólás Aktív témák

  • pigster

    senior tag

    válasz bambano #285 üzenetére

    Amiről szó van:
    Közoktatás: általános iskola és középiskola (gimnázium, szakközép, szakiskola) informatika órák számának drasztikus csökkentése.
    Mivel láthatóan gyakorlatilag minden témában otthonosan mozogsz, kérlek, írd meg, hogyan tervezed, hogy pl. egy szakközépben 9. évfolyamon heti egy órában megtanítod az alapismereteket, és még progarmozást C nyelven - persze azon a szinten, amit te is elfogadsz, amir szükséged van. 10., 11., 12. évfolyamon már nem taníthatsz nekik semmit. Ha esetleg utána továbbtanulnának, akkor reménykedj abban, hogy addig nem felejtik el amit tanultak. Ha inkább mégsem C-t tanítanál abban az egyetlen órában, akkor azt írd meg.
    Miután pedig a heti egy órában igényeid szerint tökéletesen megtanulta a C-t, majd megnézem, hogyan fogja használni a későbbi munkahelyén. amikor elmegy esetleg adminisztrátornak, banki pénztárosnak, ügyintézőnek. Lehet, hogy neked furcsa, de nem mindenki a BME-n tanul tovább, és nem lesz minden általános és középiskolásból programozó.

    egyenlőséget teszel a következők közé:
    - időnként működő abs
    - gyakran nem lezuhanó repülő
    - célját többször pontosan elérő rakéta
    - az esetek zömében passzoló adóbevallás
    - szinte mindig stimmelő bankszámla
    és a valamit tudó programozó.

    Egyikre sincs szükséged? Ó, te világmegváltó-nem-valamit-hanem-mindent-tudó-programozó.

    FIGYELEM! A többszázezres Samsung okostévék kéretlen reklámokat tolnak az arcodba.

Új hozzászólás Aktív témák