Új hozzászólás Aktív témák
-
Gusztáv
addikt
Na akkor ezzel az utasok csak nyernek és végül még a Taxisok is hálásak lehetnek az Uber-nek. Én múltkor teljesen megdöbbentem, amikor kiderült számomra, hogy pl New York-ban nem lehet telefonon taxit rendelni. A másik érdekes dolog az volt, hogy milyen egyszerűen oldják meg a taxisok adóztatását (pár évvel ezelőttig nem fizettek adót a fuvarok után).
Laci
-
lysgb
tag
Elég szánalmas volt a hisztizés amit levágtak a taxisok. Ideje volt, hogy a rinyálás helyett, inkább csináljanak valamit. Egyszerűen az a helyzet (az én szememben), hogy erős versenytárs érkezett amit könnyebb volt először ostorozni mint magunkkal kezdeni valamit.
-
nagyúr
bravo taxisok...kezdenek rájöni hogy az uber egy iparágat változtatott meg.
-
orosznyet
csendes tag
Nembaj, először jól megijedtek és be akarták tiltani, most hogy az első nem járt megfelelő eredménnyel, jöhet a b terv és másolnak. Olyan tipikus.
-
BlackPriest
őstag
és egyúttal a kormányzat is bekaphatja mindenhol, ahol tiltani akarja mindenféle ostoba indokkal az ubert, kapitalizmus van, lehet versenyezni, jobbat csinálni, vagy lemásolni és olcsóbbnak lenni...
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
-
BlackPriest
őstag
az is megvan ugye, hogy a szabályozás nem ismer olyat, hogy kiegészítő kereset? ki fizetne be fél milliót engedélyre, ha keres 50ezret vele egy hónapban? miért nem adózik? az nem az uber hibája, hogy nem ad számlát, vagy nem vallja be.
az igaz, hogy összetettebb, csak nem feltétlen az uber a főgonosz
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
addikt
válasz BlackPriest #8 üzenetére
Adójogi szempontból dehogynem ismer. Dologi szempontból pedig már miért kéne más szabályoknak megfelelnie annak, aki nem főállásban végzi? Ugyanúgy személyszállítási szolgáltatást nyújt. És nem az engedély a legnagyobb tétel, hanem a megfelelő paraméterekkel rendelkező jármű beszerzése.
...az nem az uber hibája, hogy nem ad számlát, vagy nem vallja be.
Pontosan. Csakhogy legálisan már nem akkora biznisz ez az egész. Meg is fogyatkoztak az uberes sofőrök rendesen.
-
BlackPriest
őstag
mert miért? mi különbözteti meg az én 3 éves golfomat a taxis 3 éves golfjától? ugyanúgy viszem műszakira, ugyanott vettük.
a nem akkora biznisz és a kurvanagy ráfizetés között azért van különbség. ha a mohó állambácsi nem próbálná a fizetésed nagyobbik részét megszerezni tőled, a gazdaság is fehéredne és máris több adó folyna be, addig meg megy a kockáztatás. nem a vasmarok a megoldás, ezt már láttuk párszor
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
wikings2
őstag
Én meg csak ülök itt és azon töprengek hogy milyen szar világba születtem bele. Csinálok valamit aztán csak azért mert itt születtem, itt élek, itteni létforma vagyok valaki azt mondja hogy kérem a felét, ja meg ez szabályellenes. uw0t? fuck dis shet.
[ Szerkesztve ]
Talán én is Pest vagyok... Pest a pestiségem. Pest,hogy rég Pesten lakok, s nem lettem pesti mégsem.
-
sz.balazs.95
veterán
Ez a korrekt hozzáállás:
nem lenyomni kell a konkurenciát, hanem jobbat csinálni.Don't sing if you want to live long, they have no use for your song, you're dead, you're dead, you're dead, you're dead and outta this world.
-
sz.balazs.95
veterán
A fő probléma nem is ez.
a munkáltató odaadja a fizetést = ADÓ
kézhez kapod a fizetést = ADÓ
vásárolsz = ADÓ
eladsz = ADÓ
létezel = ADÓmindenért adót kell fizetni gyakorlatilag, ráadásul ugyanazt a pénzt jóformán többször is megadóztatják.
[ Szerkesztve ]
Don't sing if you want to live long, they have no use for your song, you're dead, you're dead, you're dead, you're dead and outta this world.
-
BlackPriest
őstag
válasz sz.balazs.95 #14 üzenetére
nekem a kedvencem, hogyha autót veszek, aminek ugye az értéke jobban romlik, mint a pénzzé, amin vettem, vagyonszerzési illetéket kell fizetnem. könyörgöm, itt vagyon átalakítás történik, ráadásul egy értékvesztőbb formába. ráadásul az autós cuccokon hatványozottan több adót is kell fizetnem
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
Vincent_
aktív tag
Aha. Az indexeseknek meg baromi nagy pechjük volt, hogy 4-ből 3 taxis átb*ssza a külföldieket élből, ugye?
Ezt az "adófizető taxis" témát már átpörgettük jópár fórumon. Szeretném látni, hogy Ft-ra lebontva mennyit tesz egy átlag taxis a közösbe (értsd: mennyi a bejelentett, leadózott jövedelme), ha már ennyire magasztaljuk őket. Az is érdekelne, hogy mit csinál az a 4000 taxis a fél millió km-t futott lehasznált autójával 2-3 évente. Nem adja el visszapörgetett órával, ugye?
Ezek tisztázása után lehetne itt érdemben a taxisok védelmében fellépni.
Amúgy meg nem a számlázás miatt fogyatkoztak meg az überes sofőrök, hanem azért, mert központilag ellehetetlenítették a munkájukat (ezt gondolom te is pontosan tudod).
Első hirdetésem: https://hardverapro.hu/apro/vadiuj_magyar_kiosztasu_dell_noti-billentyuzet_d62/hsz_1-200.html
-
big-J
őstag
Az a helyzet ez a szolgáltatás is %-ot fog kérni ami az utazás árához fog hozzá adódni. Pont amivel az uber nyerő volt.
-
Kékes525
félisten
válasz sz.balazs.95 #13 üzenetére
Egyetértek. A versenyhelyzet versenyt szül. Hajrá, lehet jobban is csinálni! Nemcsak a taxisok, hanem az utasok is nyerhetnek rajta.
Minden számítógép füsttel működik, ha kimegy belőle, akkor nem működik.
-
haxiboy
veterán
Most akkor a Taxisok lemásolják az Uber koncepcióját? Ebből olyan végtelen persorozat lesz mint az állat...
Premium Mining Rigek és Gamer/Workstation gépek: tőlem, nektek :)
-
#65675776
törölt tag
Inkább csak töröltem a sok értelmetlen off-ot, mert nincs hangulatom kitiltania topic látogatóinak a felét.
-
Glenda
addikt
Szerintem ez a helyes lépés. Az Uber nem feltétlenül az olcsóság, hanem a kényelem és az átláthatóság miatt vonzó. Illetve mert tudsz feedbackelni.
Így majd kiderül ki az az elenyésző mocsok kisebbség a taxisok között, akik miatt az egész társaság meg van bélyegezve.
from r in rings where r.Owner == "Sauron" select r
-
Kékes525
félisten
Egyetértek. Ez az egyenlő esélyeket növeli és igazságosabb versenyhelyzetet teremt. Néhány taxis tényleg nagyon szemét tud lenni, persze mindenütt akadnak ilyenek, szerencsére a döntő többsége nem ilyen.
Minden számítógép füsttel működik, ha kimegy belőle, akkor nem működik.
-
Béééla
őstag
válasz BlackPriest #11 üzenetére
A taxis golfja harmincszor annyit megy tehát durván harmincszor nagyobb eséllyel lesz baja, és üzletszerűen szállítja az embereket, ha baleset van, akkor kapásból több ember sérül, estébé.
Helyes, hogy végre fejlesztenek a nyafogás helyett. Ha már úgyis felhígult a szakma a GPS-nek köszönhetően, fejlesszék a szolgáltatást is
Bélabá
-
BlackPriest
őstag
ezzel nem értek egyet. nyilván nem minden esetben, anyám kocsijában is 100ezer van 8 évesen, de van olyan ismerősöm, akiében 600. és ha az asszony meg a gyerekek mellettem ülnek, ők megdögölhetnek nyugodtan? jó dolog a feltételekhez kötés, de követeljék meg a nyelvek beszélését, a pos terminált (ez már megvan), ne bratyizzanak a hiénákkal a zsaruk. az autók állapota és felszereltsége az utolsó, ami gondot jelent
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
Béééla
őstag
válasz BlackPriest #56 üzenetére
Mivel nem sikerült egyetérteni? Hogy egy átlagosan sokkal többet futó munkaeszköz átlagosan felüli módon legyen felülvizsgálva?
És miért is nyúvadjon ki az átlagember? Neki nem kell vizsgáztatni, vagy mifene?
Komolyan nem értem ezt a gondolatmenetet.A hiéna-zsaru korrupció mellőzése meg nyelvek kényszerítése rendben van, de az a taxistársaság vagy annak a feladata, aki az engedélyét kiadja.
Bélabá
-
BlackPriest
őstag
azzal, hogy egy nem taxis autónak is ugyanolyan biztonságosnak kell lennie, mint egy taxisnak. még a gyakoribb ellenőrzésnek sincs értelme, mivel már csak fiatal autókat használhatnak, amiknél még a beépített avulás sem lép életbe. miért kéne egy taxinak biztonságosabbnak lennie egy civil autónál? a taxiban ülő élete fontosabb az én autómban ülőnél? amúgy mennyi balesetet okozott egyértelműen műszaki hiba és nem ittas állapot, abszolút vagy relatív gyorshajtás, stb? tuti, hogy a műszaki állapot az utolsó helyek egyikén áll.
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
Kékes525
félisten
válasz BlackPriest #58 üzenetére
"műszaki állapot az utolsó helyek egyikén áll" Ez elképzelhető, de abszolút értelemben ez is sok. Magyarországon nagyon sok lepusztult jármű van forgalomban, többek között az általános szegénység miatt is. Tudom, vannak ennél sokkal rosszabb helyzetű országok is, de az nem hiszem, hogy vigasztalni kellene minket.
[ Szerkesztve ]
Minden számítógép füsttel működik, ha kimegy belőle, akkor nem működik.
-
BlackPriest
őstag
igen, tudom, de még ezzel együtt sem ez a fő veszélyforrás. plusz ugye ubernél (és ha a taxisok nyafogás helyett fejlődnek majd náluk is) már előre meg tudod nézni mibe ülsz bele és olyat eleve nem kérsz, ami nem tűnik bizalomgerjesztőnek.
azt sem értem miért csak az uberre ilyen finnyásak az itt síró emberek, van egy csomó telekocsi és hasonló cucc, volt olyan ismerősöm aki külföldre ment így, vagy reggelente jár be vele dolgozni, kanapészörf, stb, az uber egy a sok közül, a világ fejlődik, a bürokrácia és az azon csüngők meg nem...
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
Kékes525
félisten
válasz BlackPriest #60 üzenetére
Igazad van. Nem az Uber ellen kell fellépni, hanem fejlődni kell. Szolgáltatásokban, árban le kell győzni őket. Akkor csak az utasok nyerhetnek.
Minden számítógép füsttel működik, ha kimegy belőle, akkor nem működik.
-
Béééla
őstag
válasz BlackPriest #58 üzenetére
Ja, így már tiszta
A taxis élete nem fontosabb, viszont a használatából adódóan nagyobb a kockázat. Az is tény, hogy a szimpla szabálytalankodás a legnagyobb baj, de én szívesebben ülök úgy autóba, hogy a műszaki állapota ellenőrzött, a használatából adódóan pedig arányosan gyakrabban, vagy jobban ellenőrzött - főleg hogy a legendárium szerint a taxis szereti a kiadásokat az utolsó pillanatra hagyni, nem baj ha nem fog a fék, majd jobban nyomja, estébé.Bélabá
-
BlackPriest
őstag
de amúgy a gyakoribb ellenőrzéssel sincs gond, csak be kell látni, hogy a jogszabályok arra végképp nincsenek felkészülve, hogy valaki részmunkaidőben vagy kiegészítő keresetként művelje a személyszállítást.
és ha ezzel 1000 fél munkahelyet lehetne csinálni, akkor már csak 999500 kellene az ígérethezerre viszont láthatóan világszerte lenne igény, nem a dolgozni akarókban van a hibaBogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
Micsurin
nagyúr
Büdös paraszt mint ... autósokra nem figyelnek , de a motorosokra még annyira sem pár hete is 3 motor , T betűk és ezerrel vágót négyünk közt , majd addig furakszik míg beáll közénk...
Nem lenne gond ha az uber szépen lassan elnyelné a munkájukat...@(#59) Kékes525: Az nem azért van , picit más miatt...
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
HARDVERAPRÓD
Pont ezt kellett volna rég tenni már.Jobbat csinálni mint a konkurencia nem elnyomni mindenféle dolgokkal.
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=domperke
-
Brock Samson
csendes tag
Nem sokat taxizom, de sok kulonbseget nem tapasztaltam. Mult heten kiugrottunk egy pubba, harom perc volt rendelni egy nagy taxitarsasagtol autot, mert nekik is volt android appjuk. Elote megneztem a becsult fuvardijat es majdnem forintra annyi jott ki a vegen. Az arak talan magasabbak, mint az Ubernel, viszont nem is vagyok arra utalva ki jar a kornyeken. Innen mar keves valasztja el a ket modellt.
[Samsung Galaxy Tab S 10.5 (SM-T800), Doogee X5] [i5 2500k, GTX 1050, Intel 530]
-
Kékes525
félisten
Mégis akkor mi miatt? Szeretnek az emberek használt, rossz műszaki állapotú autókban járni, hogy kitehessék magukat a baleseteknek? Vagy csak lusta a magyar ember? Más variációk nem jutnak eszembe.
[ Szerkesztve ]
Minden számítógép füsttel működik, ha kimegy belőle, akkor nem működik.
-
Micsurin
nagyúr
A taxis lusta , az autó drága , ha meg kell ,hogy ez az essen a vizsgán valami akkor fog is esni...
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen