Új hozzászólás Aktív témák
-
Gusztáv
addikt
Na akkor ezzel az utasok csak nyernek és végül még a Taxisok is hálásak lehetnek az Uber-nek. Én múltkor teljesen megdöbbentem, amikor kiderült számomra, hogy pl New York-ban nem lehet telefonon taxit rendelni. A másik érdekes dolog az volt, hogy milyen egyszerűen oldják meg a taxisok adóztatását (pár évvel ezelőttig nem fizettek adót a fuvarok után).
Laci
-
lysgb
tag
Elég szánalmas volt a hisztizés amit levágtak a taxisok. Ideje volt, hogy a rinyálás helyett, inkább csináljanak valamit. Egyszerűen az a helyzet (az én szememben), hogy erős versenytárs érkezett amit könnyebb volt először ostorozni mint magunkkal kezdeni valamit.
-
nagyúr
bravo taxisok...kezdenek rájöni hogy az uber egy iparágat változtatott meg.
-
orosznyet
csendes tag
Nembaj, először jól megijedtek és be akarták tiltani, most hogy az első nem járt megfelelő eredménnyel, jöhet a b terv és másolnak. Olyan tipikus.
-
BlackPriest
őstag
és egyúttal a kormányzat is bekaphatja mindenhol, ahol tiltani akarja mindenféle ostoba indokkal az ubert, kapitalizmus van, lehet versenyezni, jobbat csinálni, vagy lemásolni és olcsóbbnak lenni...
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
-
BlackPriest
őstag
az is megvan ugye, hogy a szabályozás nem ismer olyat, hogy kiegészítő kereset? ki fizetne be fél milliót engedélyre, ha keres 50ezret vele egy hónapban? miért nem adózik? az nem az uber hibája, hogy nem ad számlát, vagy nem vallja be.
az igaz, hogy összetettebb, csak nem feltétlen az uber a főgonosz
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
addikt
válasz BlackPriest #8 üzenetére
Adójogi szempontból dehogynem ismer. Dologi szempontból pedig már miért kéne más szabályoknak megfelelnie annak, aki nem főállásban végzi? Ugyanúgy személyszállítási szolgáltatást nyújt. És nem az engedély a legnagyobb tétel, hanem a megfelelő paraméterekkel rendelkező jármű beszerzése.
...az nem az uber hibája, hogy nem ad számlát, vagy nem vallja be.
Pontosan. Csakhogy legálisan már nem akkora biznisz ez az egész. Meg is fogyatkoztak az uberes sofőrök rendesen.
-
BlackPriest
őstag
mert miért? mi különbözteti meg az én 3 éves golfomat a taxis 3 éves golfjától? ugyanúgy viszem műszakira, ugyanott vettük.
a nem akkora biznisz és a kurvanagy ráfizetés között azért van különbség. ha a mohó állambácsi nem próbálná a fizetésed nagyobbik részét megszerezni tőled, a gazdaság is fehéredne és máris több adó folyna be, addig meg megy a kockáztatás. nem a vasmarok a megoldás, ezt már láttuk párszor
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
wikings2
őstag
Én meg csak ülök itt és azon töprengek hogy milyen szar világba születtem bele. Csinálok valamit aztán csak azért mert itt születtem, itt élek, itteni létforma vagyok valaki azt mondja hogy kérem a felét, ja meg ez szabályellenes. uw0t? fuck dis shet.
[ Szerkesztve ]
Talán én is Pest vagyok... Pest a pestiségem. Pest,hogy rég Pesten lakok, s nem lettem pesti mégsem.
-
sz.balazs.95
veterán
Ez a korrekt hozzáállás:
nem lenyomni kell a konkurenciát, hanem jobbat csinálni.Don't sing if you want to live long, they have no use for your song, you're dead, you're dead, you're dead, you're dead and outta this world.
-
sz.balazs.95
veterán
A fő probléma nem is ez.
a munkáltató odaadja a fizetést = ADÓ
kézhez kapod a fizetést = ADÓ
vásárolsz = ADÓ
eladsz = ADÓ
létezel = ADÓmindenért adót kell fizetni gyakorlatilag, ráadásul ugyanazt a pénzt jóformán többször is megadóztatják.
[ Szerkesztve ]
Don't sing if you want to live long, they have no use for your song, you're dead, you're dead, you're dead, you're dead and outta this world.
-
BlackPriest
őstag
válasz sz.balazs.95 #14 üzenetére
nekem a kedvencem, hogyha autót veszek, aminek ugye az értéke jobban romlik, mint a pénzzé, amin vettem, vagyonszerzési illetéket kell fizetnem. könyörgöm, itt vagyon átalakítás történik, ráadásul egy értékvesztőbb formába. ráadásul az autós cuccokon hatványozottan több adót is kell fizetnem
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
Vincent_
aktív tag
Aha. Az indexeseknek meg baromi nagy pechjük volt, hogy 4-ből 3 taxis átb*ssza a külföldieket élből, ugye?
Ezt az "adófizető taxis" témát már átpörgettük jópár fórumon. Szeretném látni, hogy Ft-ra lebontva mennyit tesz egy átlag taxis a közösbe (értsd: mennyi a bejelentett, leadózott jövedelme), ha már ennyire magasztaljuk őket. Az is érdekelne, hogy mit csinál az a 4000 taxis a fél millió km-t futott lehasznált autójával 2-3 évente. Nem adja el visszapörgetett órával, ugye?
Ezek tisztázása után lehetne itt érdemben a taxisok védelmében fellépni.
Amúgy meg nem a számlázás miatt fogyatkoztak meg az überes sofőrök, hanem azért, mert központilag ellehetetlenítették a munkájukat (ezt gondolom te is pontosan tudod).
Első hirdetésem: https://hardverapro.hu/apro/vadiuj_magyar_kiosztasu_dell_noti-billentyuzet_d62/hsz_1-200.html
-
big-J
őstag
Az a helyzet ez a szolgáltatás is %-ot fog kérni ami az utazás árához fog hozzá adódni. Pont amivel az uber nyerő volt.
-
Kékes525
félisten
válasz sz.balazs.95 #13 üzenetére
Egyetértek. A versenyhelyzet versenyt szül. Hajrá, lehet jobban is csinálni! Nemcsak a taxisok, hanem az utasok is nyerhetnek rajta.
Minden számítógép füsttel működik, ha kimegy belőle, akkor nem működik.