- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Linux kezdőknek
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Ausztrália lecsap a kriptós adócsalókra
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Windows 11
- ASUS routerek
- Videó stream letöltése
- Hálózati / IP kamera
Új hozzászólás Aktív témák
-
adlersson
aktív tag
válasz Donki Hóte #15 üzenetére
"Szerintem arról is érdemes lenne egy komoly értekezést írni, hogy őrültség a mozgólépcső jobb oldalára szorítani a metróban az embereket." - Én mindig ledöbbenek, hogy ez Mo.-n ekkora téma. Egyes, Magyarország teljes lakossága x2, x3 lakosú városokban érdekes módon ez sosem volt gond vagy vita tárgya, mindenki félreáll egy sorba jobb vagy bal oldalon, aki meg siet, az hadd menjen. Csodák csodájára ez évek óta flottul működik.
毋捌食過豬肉,嘛捌看過豬行路。
-
adlersson
aktív tag
válasz Donki Hóte #29 üzenetére
"Szerintem meg nem működik flottul." - Gondolom sok olyan állomást láthattál, ahol mondjuk napi 1-2-3000000 utas mozgólépcsőzik minden probléma nélkül.
"...ha pedig két szerelvény is befut, akkor embertelen tömeg torlódik fel a mozgólépcsőnél." - Mer' kretén az utazóközönség. De az a szabályozás (vagy előzékenység?), hogy az utasok egy része oldalra áll, a másik része pedig folyamatosan gyalogol felfelé (nem úgy, hogy 1-2 ember esetleg siet) szerintem nem olyan nagy ördöngösség. Fejlettebb meg kevésbé elp*csásodott társadalmakban már rájöttek, hogy a mozgólépcsőnek az lenne a lényege, hogy, aki igényli, mert beteg, öreg stb., az oldalra áll és mozdulatlanul leküzdheti a szintkülönbséget, míg a többiek szépen felsétálnak, kihasználva, hogy a mozgólépcső felgyorsítja, megkönnyíti a feljutásukat.
Mondjuk ott, ahol egyébként is vérre menő küzdelem folyik azért, hogy a buszon, metrón, villamoson 5-10-15 percet ülhessen valaki, szerintem kár rugalmasságot firtatni.
毋捌食過豬肉,嘛捌看過豬行路。
-
adlersson
aktív tag
válasz Donki Hóte #34 üzenetére
"Szerinted az is normális, ha valaki felszáll a Combinóra az Oktogonon a szerelvény végén (mert ott az van közelebb a földalattihoz), aztán a Nyugatiig szépen előresétál végig a szerelvényen, mert a Nyugatinál meg a szerelvény eleje van közelebb a metróhoz."
Ki a tököm utazik így az M1-M3 között? Hogy egy helyett 3 jegyet vigyen el egy átszállás?Egyébként ezt úgy mondod, mintha teljesen életszerűtlen lenne, hogy pl. aki a Nyugatinál az aluljáró felé megy az lehetőség szerint a jármű azon végébe megy, aki meg mondjuk egyből a csarnokba menne a zebrán át, az meg a másikba.
毋捌食過豬肉,嘛捌看過豬行路。
-
adlersson
aktív tag
válasz Donki Hóte #38 üzenetére
Jó... Bérlettel is kétszer kell átszállnod. (Meg minek mennél le az Oktogonig az M1 vonalán az M3 felé, ha Újpest felé mész. A 75/76/79 trolik többek között pont erre lettek kitalálva, hogy ne a Nyugatinál gyűljön össze mindenki.)
Amúgy teljesen elkanyarodtunk az eredeti témától meg olybá tűnik az érvekből is kifogytál. Nyugodtan elhiheted, hogy nem az a pár millió utas a hülye, aki képes rendeltetésszerűen, félrehúzódva használni a mozgólépcsőt.
毋捌食過豬肉,嘛捌看過豬行路。
-
adlersson
aktív tag
1. Te hajtod egyedül a moszkvai metrót. (Ami egyébként szintén nem a legforgalmasabb a világon.) Én annyit írtam csupán, hogy vannak olyan állomások (nem feltétlenül csak metró), melyek bizony bőven bonyolítanak napi több milliós utasforgalmat. Szerintem az, hogy min utazik az utas, az irreleváns.
2. Ez most komoly? Mennyi ideig tartana utánanézni ennek? Gondolod, hogy hasból mondom azt, amit? → Shinjuku állomás
毋捌食過豬肉,嘛捌看過豬行路。
-
adlersson
aktív tag
válasz Donki Hóte #43 üzenetére
"Pár millió utas Budapesten? Kevered az utazásszám fogalmát a metrót igénybevevő emberek fogalmával." - Be ne lásd, hogy hülyeség amit nyomatsz és képtelen vagy objektívan gondolkodni. Még véletlenül nem tűnnél a 10 millió magyar polihisztor egyikének.
[ Szerkesztve ]
毋捌食過豬肉,嘛捌看過豬行路。
-
adlersson
aktív tag
"De a napi milliós utasszám egy állomáson nekem így is sok (amúgy nem állomásra hivatkoztál, hanem magára a városrészre, aminek van egy brutális közlekedési csomópontja).
Évi 3,33 milliárd utas, az napi átlag 9 millió, hétköznapokon legyen mondjuk 15 millió -- de ez 290 állomásra oszlik el, még a legforgalmasabbakra is soknak tűnik a millió utas. Persze nem mintha nem lenne tökmindegy..." - Mi van? Mi az, hogy egy városrészre hivatkoztam, aminek van egy csomópontja? Mik ezek a számok?
[ Szerkesztve ]
毋捌食過豬肉,嘛捌看過豬行路。
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen