Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Bici #37 üzenetére

    Hát eléggé. A fogyasztást úgy hatszor be kellene felezni. ;]
    Az AMD legkisebb mobil GPU-ja az Ontarioban van. Ez tízszer körberöhögi az ARM-os megoldásokat. Cserébe legalább ennyivel többet fogyaszt. Az alapprobléma, hogy nem tudod a rendszert úgy redukálni, hogy az tizedannyit fogyasszon. A Tegra 2-ben sem unified shader lett, ezzel a problémával az NV is szembekerült, még a ROP-ot is el kellett hagyni, és a backend részt a pixel shader emulálja. Nem mintha más megoldásban nem így lenne, csak a mérföldes különbséget érzékelteti. Ez egy külön liga.

    Fejleszthetnek mobil GPU-t, csak nem építhetnek a Qualcommnak eladott rendszerre. Minden azzal kapcsolatos szabadalom a Qualcommhoz került. Az AMD csak az UVD-hez tartották meg a szabadalmakat. Illetve jogilag azok is a Qualcommhoz tartoznak, de a szerződés szerint az AMD ingyen használhatja őket.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák