Új hozzászólás Aktív témák

  • Alusky

    aktív tag

    válasz lezso6 #215 üzenetére

    Azért az 1-esen még csiszolni kell, mert nagyon nem így van. Bőven van e-autók között is 2-3x fogyasztáskülönbség és pont mivel szénerőművel töltik ez is eléggé szempont. 800 lóerőt meg nem nagyon hoznak ki akkora akkuból amekkorából a 100 lovat, az akku pedig súly, jelentős súly és nem fogy a súly a lemerülésével együtt, a kisebb súly kevesebb károsanyag. Elektromos autóra is pont ugyanaz az ökölszabály érvényes, mint a belsőégésűekre, nincs ez az előnyük.

    A mai nagymotoros autók sok technikát használnak már a fogyasztásra, hogy csak taposva egye meg a 20 literét, normál körülményeknél semmi durva. Megkergeted az 1.4 TSI-t az is majdnem utoléri, csak erőben nincs a közelében. Az egyiket taposod 150 lóerő és 12 liter, a másik negyed gázon 150 lóerő és 12 liter. Nem eszik automatikusan annyival többet, csak egyeseknek fáj, ha valaki megengedhet magának nagy autót. A magyarok még mindig bele vannak hülyülve ebbe.

    És mihez képest mi fogyaszt sokat. Drasztikus különbségek nincsenek a 20 éves kocsikhoz képest, akkor is 6-10 literrel jártak átlagban országút-város meg a maiak is ami nem hibrid. Egyébként is kipufogó gáz alapján kellene nézni, nem fogyasztás alapján, mivel ugyanannyi elégetett üzemanyagból sokszoros károsanyagot lehet előállítani. 90 lovas euro2 TDI is 5 literrel jár meg egy mai is, melyik ad sokszoros károsanyagot?
    Haszongépjárművekre pedig lazábbak a normák, mindig is azok voltak, jóval többet pöföghet egy euro3/4/5/6-os furgon mint a személyautó. Úgyhogy ne vegyetek levegőt, ha előz a GLS.

    [ Szerkesztve ]

    Automata váltósként a legjobb barátom az akkumulátor.

Új hozzászólás Aktív témák