- Musk megígérte: betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépik
- A hírnévkezelési cég megígérte: eltünteti a rossz értékeléseket
- Az AI függővé teszi a bankokat a big tech-től
- Léptek New Yorkban a közösségi média függőséget okozó algoritmusai ellen
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Opera böngésző
- SkyShowtime
- Synology NAS
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Donald Trump lehet a kriptobajnok elnök az USA-ban
- Léptek New Yorkban a közösségi média függőséget okozó algoritmusai ellen
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Vírusirtó topic
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen routert?
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Van a családban egy Audi A5-ös, utazni kényelmes benne, de kiszállni egy rémálom
Most állok új autó vásárlása előtt, legszívesebben egy Toyota C-HR-t vennék, de az asszonynak jobban tetszik a VW Taigo.
Szóval valószínűleg én is a topik szégyenpadjára kerülök rövidesen
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
-
Tehát ha szomszéd rendszeresen péppé veri a feleségét, akkor ez felhatalmaz engem is arra, hogy néha adjak egy-két monoklit a saját feleségemnek? Nemár, tiszta óvoda ez másokra mutogató, relativizáló érvelés...
[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
-
Tehát Ön támogatja a családon belüli erőszakot? (bocs, nem tudtam kihagyni )
Mert együnk szart, tízcsillió légy nem tévedhet? Pont ez a probléma hogy mindenki széllel szemben vizel, s ezért álljunk be közéjük?
Majd ha globálisan tömegesen mindenki kezd el átállni akkor majd lehet szigorítani a dolgokat, addig csak hátrányba kerül a gazdaság és minden más is
Ezt mégis hogy képzeled el, mikor fognak átállni? Egyébként már Kína is elkezdett, van tőlük miért félni az EV piacon.
[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
A szent gazdaság ilyen problémákat nem fog megoldani. Kína erre jó példa, mert erőből, nagyon nagyot hackelt a saját háza táján, hogy ott tartson ahol. A nyugaton ilyen persze elképzelhetetlen.
SUV ellenérvénél a súly kérdése kapufa mert akkor minden elektromos autó is mehet SUV kategóriába súly tekintettébe
Ja, csak egy EV nem fog szennyezni, írtam hogy az EV SUV az már egy nagyon jó megoldás a fogyasztás ellen.
Az meg hogy milyen magas egy kocsi nem tudom miért fáj azoknak akik alacsonyabb autót hajtanak
Ja, ugyanezzel a logikával a sok hülye meg minek kiritzálja azokat, akik nem verik az asszonyt, biztos csak irigykedő papucsok. Amúgy továbbra is a trend fáj, hogy lassan mindenhol SUV lesz, s nem a szükségessége, hanem azért, mert a jampiság korát éljük.
[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
Lehetne olyat inkább hogy mit fáj azoknak akik bőr cipőt hordanak hogy mások meg sport cipőt
Lehetősség ők ellőttük is ott áll de miért kéne mindenkinek bőr cipőt hordani
Mert csak
Pont ez az, hogy ez nem ízlés kérdése, hanem vannak komoly észérvek ellene. Hiszen ha mindenki azzal jár, akkor együttesen már kimutathatóan káros az egész közösségnek. Te is érzed ezt, lásd utolsó mondatod.
És a fogyasztás se, mert egy SUV is fogyaszthat kevesebbet mint egy kombi, csak a motor kérdése az egész egy 2literes benzines kombi többet fog fogyasztani mint egy 1.5literes benzines SUV
Jéé, és a sima kombiba is belerakhatod a 1.5 literes motort, és megint kevesebbet fog fogyasztani, mint a SUV.
[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
Tehát a fogyasztás káros anyag kibocsájtás máris nem valós ellenérv ellenük
Ezek szerint el se olvastad vagy nem voltál képes értelmezni amit írtam. De akkor megpróbálom mégegyszer nagyon leegyszerűsítve:
Van két autó, azonos motorral. Egyik normál autó, a másik egy SUV. Utóbbi nehezebb és rosszabb a légellenállása. Melyik a helyes válasz?
A) A normál autó többet fogyaszt
B) A SUV többet fogyaszt
C) Ugyanannyi a fogyasztásuk
D) Lezsó mennyen a #$%@-ba![ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
-
Kicsit kiemelem, mert van egy tévhit a következő logikában.
"SUV ellenérvénél a súly kérdése kapufa mert akkor minden elektromos autó is mehet SUV kategóriába súly tekintettébe"
Korántsem.
A SUV esetében fékezéskor a mozgási energia hatalmas részét a fékekkel kell elemésztetni.
Kisebb részben a motorfék dolgozik. De a lassításkor feleslegessé váló mozgási energia teljes egészében elveszik .
Az elektromos autók lassításkor elektromos árammá alakítják vissza a mozgási energiát. A lassítás során egy rekuperációs folyamatban visszatöltődik az akkumulátorba a mozgási energia jelentős része. Ez újra felhasználható lesz a következő gyorsításhoz.Nagyvárosi forgalomban/dugóban egekbe szökik a belsőégésű motorok fogyasztása. Az automatikus stop-start rendszer is hamar lekapcsolja önmagát az akku kímélése okán. Magyarul álló helyzetben is fogyaszt a motor.
Az elektromos járművek fogyasztása is emelkedni fog, nem 100%-s hatásfokú a visszatáplálás. De korántsem akkora mértékben, mint a hagyományos társaiké.
Ha az SUV hibrid meghajtású némileg javul a helyzet. De sokkal kevesebb energiát lehet visszatáplálni.
Vannak a kamu (kedvezmény orientált) hibridek. Gyakorlatilag kondenzátor módjára működnek.
Ford Fiestákkal próbáltuk ki. Fogyasztáscsökkenés nem volt a nem hibrid fiestákhoz képest. Kinyomott kuplung mellett nincs visszatöltés. Eléggé odafigyelős a vezetés, hogy a következő gyorsításhoz igénybe lehessen venni az elektromos rásegítést.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
Ő igazából arról beszél, hogy a SUV trend erősödésével szépen sorban egyre magasabb, nehezebb és nagyobb fogyasztású autókba ülnek az emberek, ami ráadásul egy öngerjesztő folyamat, mivel ahogy egyre többen ülnek ilyen autóba, az előnyök egy része (pl átlátod a forgalmat) elvész. Olyan ez, mint valami fegyverkezési verseny, a végén mindenki rosszabbul jár, a gyártókat leszámítva.
-
Nekem nem kell megmagyaráznod, én is hozzád hasonlóan érveltem korábban. Ennek ellenére amiről lezso ír, az valós probléma.
Egyébként meg az amerikaiak nagyon ráéreztek arra, hogy ha 4 ember akar kényelemben, kompromisszumok nélkül utazni, akkor ahhoz kell az 5 méter körüli full-size méret... ha cuccolni akarsz, akkor legyen full-size kombi. Ha családos, akkor full-size egyterű. Ha terepképességek kellenek, netalán vontatni akarsz, akkor SUV, vagy pickup. Ha nagycsaládos, akkor hosszú tengelytávú SUV, de azért az már kint is nagyobbacskának számít a maga 5.5 méter feletti hosszával. Ha a sportosság nem igény, akkor ez az ultimate autó, csak éppen két kurvanagy baj van vele: sok hely kell neki és túlzottan környezetszennyező.
[ Szerkesztve ]
-
tatabike
őstag
A fogyasztás azért nem ilyen egzakt, ahogy írod, egy kisebb motor nem fog feltétlenül kevesebbet fogysztani, az többet számít, mekkora súlyt kell cipelni. Én pl. a szaros 800 köbcentis, 3 hengeres Matizzal simán megetettem 8-9 litert, mert gyenge volt a motor a kasztnihoz, így ki kellett taposni a szemét, hogy menjen, de nyugdíjas stílusban a feleségemnek se sikerült 7 liter alá menni. Tehát egy SUV-ba hiába teszel kisebb motort, nem fog kevesebbet enni, a fizikát nem lehet megb.....ni. Ugyanez igaz a nagy autókra is, én pl. kamionos vagyok, mindenki azt hiszi, hogy egy V8 730Le Scania lezabálja a gatyádat, közben vígan felszalad a hegyre kevesebb üzemanyaggal, mint egy 420-as alapmotoros kerregő...
Apám, látja mit csinál az a kutya? Látom fiam, nyalogatja a tökeit. Apám, ezt én is kipróbálnám. Próbáld fiam, de szerintem meg fog harapni...┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Opera böngésző
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- OLED TV topic
- Assetto Corsa Competizione
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Elektromos cigaretta 🔞
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen