Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • edward2

    addikt

    válasz Penge_4 #11 üzenetére

    Hát igen a rohadt szemét "sztárnak" még a végén minden nap fel kell lépnie egy kocsmában havi fixért és nem az hogy kiadok egy cd-t sokszorosítom 100forintért nyerészkedek rajta 155milliárd$-t... jajj szegény szerencsétlenek. :(

    Vissza kéne talán térni ehhez a szakmához mint ZENÉSZ. Azt hogy pluszban támogatásként megveszik a zenéjét az külön öröm. Meg hogy minden gigasztárnak valami ferrarival kell járnia ezt nem értem. Nem kell!

  • KilgoreTrout

    senior tag

    válasz Penge_4 #20 üzenetére

    Ha nem is lehetsz akkora sztár, hogy a világon mindenhol ismerjék a neved, de ha elég egyedi/tehetséges vagy kényelemes megélhetést biztosító hírnevet azért lehet szerezni önerőből is. Most pl ő ugrik be hirtelen.

    Vagy pl az Ok Go is elég ismert lett a futógépes videóklippel.

  • Morden24

    nagyúr

    válasz Penge_4 #20 üzenetére

    Ha valamelyik kiadó nem lát benne profitot és nem karolja fel, akkor esélytelen.

    Ezzel gyakorlatilag csak megerősíted azt, hogy a kiadók munkája nélkül a zenész éhen hal. Egyébként ez nem igaz, mint ahogyan a hányingert keltő fatalista hozzáállásod sem, miszerint nem lehet semmit elérni önerőből.

    Amúgy a sok zsé meg a bemarketingelés mostanság leginkább ahhoz kell (első körben), hogy az egyébként hullámzó tengerből kiemeljenek, felhívják rád a figyelmet. Mert igen, lehetsz te a következő Mozart, ha csak Tápiószecsőpuszta 3 öreg nyanyája ismer.

    Sectumsempra - For Enemies

  • Morden24

    nagyúr

    válasz Penge_4 #28 üzenetére

    Ezzel azt támasztom alá, hogy a kiadók ölik meg a művészetet. Ahhoz tudnám hasonlítani, mintha úgy nyernék meg egy futóversenyt, hogy motorral megyek az olimpiai aranyérmes távfutók mellett.

    A kiadók azt adják ki, amire van igény (mármint az marad fent 10 percnél tovább, legalább annyi ideig, hogy egy fórumban fikázhassuk). Ergo ha valaki szétvágta a "művészetet", akkor az a piac volt. Mellesleg nincsen olyan, hogy valaki művészetet csinál. Azt majd a közönség fogja eldönteni.

    Ezzel csak az a baj, hogy ha minden tehetségtelen senki "hátszéllel" megy, akkor az igazi tehetségek elsikkadnak

    Tehát te úgy gondolod, hogy szándékosan elnyomják a tehetségeket, és felemelik a szarokat?
    Szerintem meg úgy van, hogy a legtöbb ember csak odáig jut, ameddig a kiadók keze el is ér: zenecsatornák, mainstream rádiók és a legtöbbek által letöltött torrentszarok.
    Mivel a zenében is tömegtermelés van, logikusan ezzel találkozol a legtöbbet. Ettől még ugyanúgy kereshetsz magadnak olyat, ami tetszik, csak éppen több a szar (neked nem tetsző zene).

    Ez a hátszeles példa meg egy hülyeség. Ha valaki eléri, hogy pl. felkarolják, az szerinted nem önerő? Ezek szerint ha én megkeresek annyi pénzt, hogy vegyek egy kocsit, akkor az valójából nem a saját teljesítményem, mert nem én építettem az autót?

    Tehát ha senkit nem tolnának a kiadók, akkor kiszelektálódna a hulladék és maradna, amit kedvelnek az emberek

    Fogd már fel agyilag, hogy így is az marad, amit szeretnek az emberek. Illetve bocs: lehet, hogy gyűlölik mint a szart, de mégis megveszik/nézik/mennek a koncertre. Vagy mit gondolsz, a kiadó direkt pénzt öl olyasmibe, amit midenki rühell, csak azért, hogy Penge_4-et elkeserítse, vagy mi?

    Utcai zenésznek meg hiába állna ki (az ingyen van), maximum helyi turistalátványosság lesz belőle.

    Kiállhat és még kereshet is vele, de azt akkor is csak lokálisan fogják ismerni (a kiskocsmásat is, akár fizet, akár nem). A globális terjesztéshez nem csak jóindulat kell, ezt is meg kéne érteni. Hidd el, soha a tetves életben nem hallanál egyetlenegy fasza "tehetségről" sem, ha nem a szomszéd városból származnának.

    [ Szerkesztve ]

    Sectumsempra - For Enemies

  • Morden24

    nagyúr

    válasz Penge_4 #35 üzenetére

    A negatív reklám is reklám, ez pénz hoz a kiadóknak, itt van elb**va az egész.

    Tehát végső soron a közönséggel van baj. Mellesleg engem nem izgat, ha a FASZ-os cikkre sokan kattintanak egészen addig, ameddig nekem van mit olvasnom.

    ha mindenhonnan ömlik a szar, akkor előbb-utóbb megszokja, a fiatal generációba pedig már ez ivódik bele a gyerekkortól kezdve

    Ugyan, hagyjál már. Amikor én voltam tizenpár, akkor a tizenpárral idősebbek (szülőkről nem beszélve) meg a "mi" zenéinkre mondták, hogy híg fos.

    Ez már az ő dolga, neki a pénz az életcélja.

    Te neked most tényleg az fáj, hogy Britnispricc Ferrárival jár? Most őszintén, ki a f_sz nem sz_rja le, hogy melyik barom mennyit keresett, és utána miért rinyál, lesz heroinista, vagy kap idegösszeomlást?
    1. Kell hallgatnom a szarját? Nem.
    2. Kell fizetnem érte? Nem.
    3. Van olyan, amit hallgathatok? Igen.
    Ennyi.

    Tehát ha azért kedvelnek valakit, mert "mélyről jött", akkor benyalták a kiadók hazugságát és egy illúzióért kedvelik, ami nem igaz.

    Igazán szánalmas az, amikor azzal "nyernek kampányt" (akár énekesek, akár mások), hogy melyik gettóból kaparta ki magát. Leszarom, hogy a nekem tetsző [akármi] kékvérűektől jön, vagy a my-life-is-a-fight gettónégertől. Persze megértem, hogy ezzel tudnak azonosulni az (általában azonos[nak vélt] társadalmi rétegből származó) emberek, de ez meg az ő bajuk, sírjon érte az ő anyukájuk.

    Ezen változtat az internet. Ergo, az internet korában már nincs szükség kiadókra. Haladni kell a korral.

    Az internet is csak egy reklámfelület. A megjelenő cikk is csak egy műsor. A kiadó akkor is kiadói feladatokat fog ellátni, amikor virtuális színesszagos mátrix-szar lesz.
    Értsd már meg te is, hogy az internet nem azt jelenti, hogy innentől fogva mindenki érdeklődik, és szubkultiknak fenntartott extraszofisztikált honlapokat és blogokat látogat. A mainstream mainstream marad a neten is.

    Sectumsempra - For Enemies

Új hozzászólás Aktív témák