Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • t72killer

    titán

    LOGOUT blog

    válasz daninet #12 üzenetére

    "meséli mennyire durván le can osztva a dolog, ezek a népszerű útvonalak be vannak védve mint egy kis maffia." - ja, ezért nincs normális utas a vonalon az utóbbi pár évben. Környezetvédelmileg így semmi értelme, mert aki üzletszerűen csinálja, ha nincs utas, akkor nem is megy. Én ha egyedül hazaugrok családlátogatni, az utasfelvétellel legalább hozzájárultam a CO2 kibocsátás/fő csökkentéséhez.

    Másik mellékhatás, hogy az árak olyan szintre csökkennek, amennyiért én már nem vacakolok utassal. Amúgy a maffia-része: magánemberként blabla-n+oszkáron be se lehet értelmes árat írni adott szakaszra, sztrádamatricák sorát és drága üzemanyagot perkál az ember pl Olaszországban és írd ki az árat úgy, mintha a magyar benzinköltség felébe kerülne - vagy jattolj többet a közvetítőnek egy üzleti fiókért, amit ha évi 3x megy haza az ember, nyilván nem tesz/nem éri meg. Ezzel az egész dolog megosztás jellegét próbálják kipusztítani és kvázi k-EU-i taxisokat kiszervezni Ny-EU-ba.

    [ Szerkesztve ]

    30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)

  • UnA

    Korrektor

    válasz daninet #12 üzenetére

    "ezek a népszerű útvonalak be vannak védve mint egy kis maffia."

    Ezt nem igazán értem, hogyan lehetne kiszorítani bárkit Oszkáron. Annyi van, hogy valaki kiemeli a saját kocsiját a lista elejére, de ezzel vége. És persze, vannak, akik taxiznak vele, de én mindig próbálok valaki mást választani, még ha kicsivel drágább is. ;)

Új hozzászólás Aktív témák