Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bambano

    titán

    válasz Steve1207 #40 üzenetére

    ez tökre úgy hangzott, hogyha a 4-6-on egy zsebtolvaj kilopja a mobilomat a zsebemből, akkor hajítsam utána a pénztárcámat is, hogy legyen miből feltöltőkártyát vennie...

    szerintem ha nem akar a cég sok ügyfélszolgálati balhét, dolgozzon jól. ugyanis az emberek zöme nem szeret balhézni, tehát az nem gyakori, hogy semmi baja, de azért bemegy az üfibe kiabálni kicsit. az emberek zöme akkor megy oda, ha kitoltak vele.

    "mindazonáltal pont a cikkes eset egy kicsit több odafigyeléssel elkerülhető lett volna úgy vélem": ez a cikkes eset tipikusan egy olyan eset, ahol jogilag nem lesz igaza, de valóságban meg igen. de lehet, hogy jogilag is igaza lesz. mindenesetre minden ember egyenlő, de vannak egyenlőbbek, így a lehető legrosszabb választás pont egy it-s újságíróba belekötni.

    [ Szerkesztve ]

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

  • sh4d0w

    félisten

    LOGOUT blog (1)

    válasz Steve1207 #40 üzenetére

    Az a baj, hogy az ügyfelesnek a leggyakoribb 10-15 esetre előre leírt forgatókönyve van, amit ha nem játszik végig, akkor a cég rúgja seggbe, ha végigjátssza, akkor meg az ügyfél, ráadásul szerencsétlennek x időn belül be kell fejeznie a hívásokat, különben szarul fognak kinézni a metrikák hó végén és nem azt fogják megvizsgálni, hogy jó-e a process, hanem őt érik retorziók.

    Elment a net, üfsz-t hívom. Első kérdés: "Van router a hálóban?". Második kérdés: "Újraindítottam a routert?". Harmadik kérdés: "Újratelepítettem a drivert?". "Nem, Linuxot használok, nincs rá szükség.". "Hát, mi nem supportálunk Linuxot.". "Bocs, nem Linux supportot kértem, hanem azt, hogy nézzétek meg, mi van a netkapcsolattal.".

    Ugyanezeken végigmehetsz minden egyes szolgáltatónal pepitában, lilában és zöldben. Ez pedig ügyféloldalról baromi idegesítő.

    https://www.coreinfinity.tech

Új hozzászólás Aktív témák