- Bittorrent topik
- Linux kezdőknek
- Hamarosan elképesztő mennyiségű áramot fogyasztanak el az adatközpontok és az AI
- Windows 11
- Aliexpress tapasztalatok
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Router gondok
- Kihagyták az NVIDIA-t egy új AI-hálózati szabványból
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Batch programozás
Új hozzászólás Aktív témák
-
Stauffenberg
nagyúr
Engem az ELMŰ szopatott meg január elején. Egy októberben befizetett számlára hivatkozva állították, hogy tartozásom van, majd 90 nap leteltével kikapcsolták az áramot. Fizetési felszólítást nem küldtek, csak egy tértivevényes/ajánlott levelet a tulajdonosnak karácsony előtt aki az ünnepekre elutazott és nem vette át (mi meg bérlőként nem vehettük át).
A kikötés napján már nem tudtam intézkedni, mert csak 15.30-ig volt nyitva a regionális Pest megyei központi ügyfélszolgálat (teljesen logikus, csak az olyan lúzerek vannak nyitva estig, mint a mobilszolgáltatók több ezer boltja). Másnap bementem reggel korán, ott kicsikartak belőlem 18.000 Ft visszakötési díjat (különben nem kapcsolták volna vissza aznap), de cserébe kártérítési eljárást indítottam velük szemben Ebben kb egy héttel később elismerték a hibát és visszautalták a jogtalanul beszedett visszakötési díjat. Ezt annyiban hagytam, nem akartam már vele foglalkozni, pedig feljelentést is tehettem volna, mert eljárási hibát vétett az ELMŰ amiért fizetési felszólítás nélkül kapcsolta ki a szolgáltatást (szerintük a "számlaegyenleg" sor az apró betűs részben annak számít, de ez bullshit, jogilag nem az). Ráadásul nem csak eljárási hiba volt, hanem eleve egy befizetett számlára hivatkoztak a díjtartozás forrásaként.
Mindegy, visszakaptam az áramot és a visszakötési díjat, de most újból kihúzták a gyufát. Felmentem az ELMŰ online ügyfélszolgálatára, ahol ez áll a legutóbbi számla kapcsán:
Az előző befizetés határideje:
2014. 02. 10.
A befizetést lekönyvelték ekkor:
2014. 02. 07.
Ennek ellenére a friss számlában benne van 65 Ft késedelmi díj határidőn túli befizetés miatt. Pedig a saját rendszerükben is úgy szerepel, hogy három nappal a határidő előtt lekönyvelték (és én vagy egy héttel előtte indítottam az utalást).
Annyira felcsesztek, hogy most a fogyasztóvédelemnél nyomom fel őket.
Rohadtul elegem van abból, hogy szándékosan generálnak hibákat, hogy mindenért fizess. Ott szopatnak ahol csak tudnak. Ez már nem hihető, hogy tényleg ennyire balfaszok, direkt csinálják, hol pofátlanabbul, hol kevésbé feltűnően.
[ Szerkesztve ]
-
Stauffenberg
nagyúr
Egyszer írtam a homárnak (szintén Vodafone volt a bűnös) amikor az egyik különadó miatt emelkedtek a havidíjak, így küldtek egy SMS-t, hogy 14 napom van a szerződést felmondani ha esetleg nem tetszik az emelés. De a probléma az volt, hogy én nem akartam felmondani a szerződést, csak a hűségidőt, hogy másik csomagra válthassak. Ha a szerződést felmondom, azzal elvesztem a telefonszámom amit már 10-12 éve használok. Na meg az elmés jogászaiknak nem tűnt fel, hogy ezzel azok dolgát könnyítik meg, akik ezt kihasználva elmennek másik szolgáltatóhoz, de akik meg maradnának a Vodánál, azoknak beintettek. Ezt megírtam a homárnak.
A sztori lement, majd pár nappal később a homár szerkesztője írt, hogy a Vodafone egyik managere szeretne velem beszélni és ha adok telefonszámot, akkor összehoz minket. Kíváncsi voltam rá, szóval belementem. fickó baromi kedves volt, elnézést kért és felajánlotta, hogy kötbér nélkül válthatok olyan csomagra amire csak akarok és kárpótlásul több havidíj csökkentő kedvezményt is bekapcsolnak. Azt mondta, hogy pár órán belül felhív egy ügyfélszolgálatos. Hívott is, azzal kezdte, hogy megkapta az utasításokat és olyan csomagot kérhetek amit csak akarok és két opciót ingyen bekapcsolnak (+2 GB mobilnet és percdíj csökkentő lett beizzítva).
Korábban nem hittem abban, hogy tényleg van ereje a homárnak. Azóta már mindent megírok oda, még azt is ha a postás nem fésülködött meg rendesen.
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz djculture #46 üzenetére
Nekem csak az volt fura, hogy még utalást sem tettek arra, hogy visszaírhatnék a homárnak azzal, hogy megoldódott a probléma és ki lett nyalva a fenekem. Nekik semmi érdekük nem fűződött hozzá, hogy külön figyelmet fordítsanak az esetemre, hiszen én csak n+1 elégedetlen ügyfél voltam. A poszt már kiment, visszavonva nem lett, kiegészítve sem lett azzal, hogy milyen kedvesek voltak és nem is kértek rá.
BTW a kedvességüket azzal háláltam meg, hogy az újabb hűségidő lejárta után rögtön elhúztam a T-hez (vittem a számomat is, ami 12 éve megvan és már mindhárom szolgáltatót többször megjárta).
Új hozzászólás Aktív témák
- Fűnyíró topik
- iPad topik
- Bittorrent topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Drón topik
- FOTÓS beárazás
- Villanyszerelés
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- Apple MacBook Pro 16,2" M3 MAX - mrw33mg/a, új, bontatlan gyári garancia
- Lenovo Legion 5 pro Ryzen 5 5600H RTX 3060 16GB Ram 500gb+1TB NVMe SSD 165hz 2k kijelző
- Corsair VENGEANCE RGB PRO 16GB 3200MHz
- GIGABYTE H310M H
- Ej-Ha! Lenovo ThinkPad P53s Szép Home & Business Laptop -70% 15,6" i7-8665U 16/512 Quadro P520 2GB
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen