Új hozzászólás Aktív témák
-
szupermacs
veterán
Egy olyan embertől nem várunk hiteles hozzászólást, aki nem tud objektíven állni az Uber vs. Taxi ügyhöz, mert köze van a taxihoz.
Én nem azt fogom most megkérdezni, hogy miért ment el az Uber, meg nem azt, hogy miért kellett demonstálni és lezárni a fél várost a nem tetszés kinyilvánítása miatt. Nem érdekel, hogy ki mennyit adózik és ki milyen szabályokat tart be. Az sem, hogy mennyire bunkó vagy kopasz a taxis (vagy sem), hanem egyszerűen azt, hogy miért drága taxizni? Miért nem tesznek a taxisok azért, hogy a 280 Ft mondjuk 200 legyen és mindenki szívesebben válassza őket? Miért nem lehet olyan alkalmazást kifejleszteni mellé, ami ugyan az, mint ami az Ubernek volt?
Látták a taxisok, hogy mire van igény. Átlátható alkalmazásra, ami sokkal jobb, mint a telefonos diszpécserszolgálat és értékelési lehetőségre. Emellett pedig olcsóbb viteldíjakra. Itt senkit nem érdekel az adózás, meg szabályozás. Miért nem lehet felnőni a feladathoz, ami a 21. században már nem is akkora elvárás?(Sosem Ubereztem, sosem taxiztam. Bérletet veszek, sokkal olcsóbban eljutok mindenhova a városban, nincs szükségem autóra a seggem alatt és egy sofőrre meg pláne nem, aki megmondja, hogy egyik nap ennyiért visz el egy szakaszon, másik nap pedig annyiért.)
-
tomajer
tag
Nna folyt.
Bocsánat, de fuvar volt, és tudjátok, illedelmesen köszönni, mosolyogni, nehogy lepontozzon a kedves :-)
Tehát valahol ott tartottam, hogy a szankcórendszert és a ellenőrzési "technológiát" kidolgozták, innentől kezdve hullottak volna tömegesen a rendszámok, jöttek volna a hatkilós csekkek, és pöttyentek volna bele a kilenc pontok a jogsiba.
De! Ez nem az ubernek szól kizárólag. A rendeletben, az engdély nélkül végzett tevékenység fogalom szerepel.
Tehát, bármilyen néven is nevezik mostantól a dolgot, nem változik semmi.Mert hiába írom ki a boltomra, hogy zöldséges, ha cigit árulok benne, meg fognak cseszni, mert a dohányárusítás, ma szép hazánkban engedélyköteles tevékenység. Ha megbuktam a zöldségessel, akkor meg hiába írom ki hogy patyolat, a helyzet ugyanaz ... marad, a sarkon, mindenkinek a fülébesúgni, hogy cigi-cigi ... de ez nem túl hatékony, és a kasza persze így is leng az ember feje felett.
Szóval rossz hírem van, mint már mondám.
Az eddigi úberinnovatív mosolygós autóspartnere, mind kocsog taxisok lesznek. Vagy nem folytatják, ezt a szép szakmát.
Még rosszabb hír. A leendő alkalmazások gazdái a pénzből fognak élni, tehát eszük ágában se lesz megtiltani, hogy a régi taxisok is regisztrálhassanak a rendszerükbe, tehát még azt se mondhatod hogy legalább a régi ubereseket támogatod :-)))Tehát, ha úgy döntötök, hogy sok sok utazással felemeltek a semmiből egy új fuvarszervezőt, az ellen nekünk nincs kifogásunk. Ha lesz ott munka, sok sok taxis fog odamenni. Nem, nyolc fővárosi taxicég lesz, hanem kilenc. Nekünk, az is nyolc :-)
A lényeg. Aki szeretné a mi kenyerünket enni, az feleljen meg azoknak a feltételeknek, amikre minket kényszerítettek.
Merthogy nem örömünkben sárgítottunk, cseréltünk autót, hordjuk vizsgáztatni évente, hitelesíttetjük a taxamétert (..és még sorolhatnám napestig) mi se!!![IN MEMORIAM BUDAPESTI MAGÁNTAXI]
Nna további jó fröcsögést :-)
hallotaxi.hu
-
#71321344
törölt tag
Az a baj, hogy a hatósági árral sok embert magatokra haragítottatok. Ráadásul elvben még működhetne is, hogy ha árral nem tudtok, a szolgáltatás minőségével versenyeztek, de a valóságban az lett az eredmény, hogy mindegy mit csináltok, ha taxival akarunk menni valahova, nincs választásunk.
A megítéléseteken a sok lehúzós kolléga sem segít (megelőlegezem Neked, hogy Te nem vagy az), illetve a tüntetéseteken sem túl szalonképes taxisok képviseltek.
Na ebbe a környezetbe jött az Uber piacot törni, átlátható, egyszerűen értékelhető rendszerrel, mindezt ráadásul olcsóbban biztosítva.
Persze dobálózhatunk azzal, hogy nincs taxaméter, meg diszpécserközpont, tehát csalnak, de pont ezeket váltja ki az appjuk. Ráadásul a taxisok, szigorúbb feltételekért cserébe többet is kapnak (buszsáv használat).
Szerintem megférhetett volna a piacon mind a két rendszer, taxi, mint prémium szolgáltatás, Uber a plebsznek. Mindezt akár úgy, hogy az Uberre (és hozzájuk hasonló szolgáltatásokra) új szabályozást hoznak, ehelyett ment a blokád meg a hőzöngés és maradt a jelenlegi rossz rendszer.szupermacs: A szavaidból az jött le, hogy adókerülésre biztatsz. Lehet rosszul értelmeztem.
-
#71321344
törölt tag
Ez a szabály.
Erre írtam, hogy lehet új szabályokat hozni.Az utazóközönség érdekében.
Ezt kifejtenéd?Higgyétek, el ami taxisok a fél kezünket odaadnánk azért a tarifarendszerért!
Ha nincs meló, olcsó vagyok, ha van meló, szorzó van ... szilveszterkor HÉTSZERES!!!
Akkor miért nem ezért tüntettetek? -
#71321344
törölt tag
Aláírásod miatt az előbb beleolvastam már egy cikkbe a hallotaxin, de elég irritáló stílusú volt, már ittam KV-t nem akarom feljebb tornászni a vérnyomásom. Érdekelne, hogy milyen érveket tudtok felhozni a hatósági ár mellett, úgyhogy talán később.
Az viszont biztos, hogy a taxizásból luxus szolgáltatás lett, régen még csóró egyetemistaként is megérte összedobni taxira, mintsem az éjszakain nyomjuk a túlélőhorrort az orkokkal. Most már ellenőrök is vannak az éjszakain, drága is a taxi, szóval marad a BKV.
Tudom, persze nem csak buliból hazafele lehet taxizni, de talán jól mutatja, hogy nektek nem csak az Uber jelenti a konkurenciát.Az lehet, hogy a média a rossz arcokat vágta be, de a vezéregyéniségek is elég veszélyesek voltak, őket pedig nem a gonosz média válogatta ki. Az se volt egy túl szimpatikus húzás, hogy lefoglaltátok a sávot és elmentetek KV-zni. Lényeg a lényeg, amúgy is sokaknak a bögyében vagytok és az utóbbi pár hónapban ezen nagyon nem sikerült javítanotok.
Mérnök vagyok, szóval nehezen lehet ráhúzni a történetedet az én szakmámra, de pár dolgot azért megjegyeznék. Egyrészről boldog lennék, ha csak annyira szopatnának szabályokkal, hogy sárga szerkóba kell járkálnom meg néha vizsgáznom kéne, de nem így van. Másrészt nem pár hetet ültem iskolapadban a szakmámért, hanem 6 évet és ezek után is fogok még sokat ülni, hogy versenyképes maradhassak. Ráadásul az én béremet csak annyi szabályozza, hogy van egy minimálbér, ami arányaiban köszönő viszonyba sincs a ti hatósági áratokkal.
A kérdést kikerülted, ha szerintetek is szívatósak a szabályok és a fél kezeteket odaadnátok az Uber tarifarendszeréért, akkor miért nem azért tüntettetek?
Talán kiderül a hozzászólásaimból, hogy én se csak rózsaszínben látom az Ubert, de a jelenlegi szabályozás, mint fogyasztónak rossz és reménykedtem, hogy sikerül ezen javítaniuk. Sajna nem. Meg gondoltam, hogy árnyalom kicsit, miért nem állt mellétek senki.
szupermacs: Akkor bocs.
-
h-yle
addikt
-
Csapoati
nagyúr
Miért is nem volt taxistüntetés 2012-ben?
#60 teplic: Látnod kellett volna a taxis arcát szombaton, amikor megkérdeztük tőle, hogy van-e kártyaolvasója...
#75 redgreg: Érdekes, 2016 előtt nem volt appja a magyar tixiscégeknek, pedig a technológiai feltételek adottak voltak jó pár éve... De hát a "köcsög" Uber azért erre jó volt.
[ Szerkesztve ]
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
tDr1v3r
veterán
Azért remélem vágod, hogy a kis "tüntetésetek" miatt nem fogok én - és amúgy sokan más - többet taxizni. A magyarság egyik mélypontja ment ki oda, az meg amit leműveltetek minősíthetetlen...
Büdös életben nem fogok én BP-n taxizni, az fix. Siófokon és Kaposváron sok problémám nincs a taxisokkal úgy általában, szoktam használni ha a tömegközlekedés olyan hogy nem az én akaratommal egyezhik, van elrakva pár szám a telefonomban... de BP-n a büdös életben nem fogom használni, az fix. Magyar magyarnak kutyája, és nem csak a reptérnél, akár a rohadt Oktogonnál is ha leintek bárkit... úgyhogy ja, kb. emberszámba se vehetőek vagytok ti, hiénánál is hangosabb többség.
Menj, tüntess, verd a tantamot nem érdekel. Csak a normális, megélni vágyó munkatársaidat égeted ezzel, ilyen tudattal csináld a kis szánalmas cirkuszod.
[ Szerkesztve ]
disznóvágás, nepotizmus, pálinkagőzös hedonizmus | intelhüttö (c) Tirexi, szívünkben őrzünk örökre <3
-
tomajer
tag
Hogy az aplikációink, nem egyenrangúak az uberével?
Tény.
Előszöriss, nem egy multimilliárdos cég fejlesztette őket, hanem a hazai ifjú és olcsó programozógárda.
Másodszoris, nekünk, figyelembe kell vennünk a hazai törvényeket rendeleteket.De elméletileg kötelező minden taxiban a bankterminál, és sok cégnél van más típusú készpénzkímélő lehetőség. (tudom, tudom, van olyan kocsog taxis akié éppen lemerült, de háát, a csodás technika már csak ilyen ... valaki itt írta, hogy qrva nehéz lemeríteni ... háát, nem tudom, honnan a tapasztalat, de az enyém két éves, és kb húsz percet bír az aksija köldökzsinór nélkül. megoldható persze, hisz itt a töltő, töltjük, ha kell, de mivel hőpapíros, amihez komoly áram kell, ha padlóra merült, akkor hiába dugod a töltőre, legalább húsz perc kell neki mire hajlandó magához térni. Persze persze tudom, ne merüljön le. Nálam ált. nem is szokott. De vannak figyelmetlenebb kollégák, vagy olyan cégek ahol ritkábban van rá szükség, és egyszerűen elfelejtkeznek róla.
Egy nincs. Nekünk nem adtok inkasszójogot a számlátokhoz, hogy akkor és annyit húzzunk le róla amennyit mi gondolunk.
Persze tudom, nagyon innovatív, de én valahogy nem adnám meg senkinek önként ezt a lehetőséget. Mert mit csinálsz, ha valami fatális véletlen folytán lenullázza a számládat? hova fordulsz? Telefonon nem elérhetőek. És tényleg nem. Keress rá. Aztán hívd fel a számot amit a gugli kidob. Jól el fogunk beszélgetni, mert a hallonak köszönhetően, a gugli valami rejtélyes okból az én számomat adja meg az uberé helyett .... sok sok elkeseredett emberrel beszéltem, aki szerette volna elérni őket azonnal... de marad a levelezgetés, egy rejtélyes, hollandiai központtal.
Nna pl. ezért is kötelező a diszpécserközpont. Amit, mint írtam, egy azaz 1 db a nap 24 órájában elérhető telefonos is teljesíthet. De az utazóközönségnek szüksége van azonnali elérhetőségre.folyt. köv.
hallotaxi.hu
-
szupermacs
veterán
Értem amit írsz, de a kérdésekre nem válaszolsz.
Vagy a kormány mögött nem kapsz elég levegőt, hogy az oxigén az agyadig eljusson, vagy a te szövegértéseddel is probléma van. Gondolom nem kell megismételnem őket, ha kicsit fentebb görgetsz, meglátod majd őket. Próbáld meg szépen, lassan, szóról-szóra megemészteni és talán sikerül egy értelmes hozzászólást is hozzám fűznöd.
Adjak egy kis időt, hogy két lehúzás között felfoghasd és megfogalmazd a mondanivalód? Szívesen megteszem, ha szeretnéd.
Az, hogy mi jön le a kommentjeidből, azon ne csodálkozz, ha olyan a honlapod, amilyen. Olyan stílusban is fogalmaztad meg a mondanivalód, aminek talán nincs helye ezen a fórumon. Ezt játszhatod a haverjaiddal a parkolóban, de úgy gondolom, hogy ezért neked ide kár volt regisztrálnod. Ha csak emiatt vagy itt, akkor kérlek ne folytasd. Fölösleges.
Van humorom, de nem fogom az olyan poénokat, amikkel csak még jobban alátámasztod azt a sztereotípiát, ami kialakult a taxisokról. Ha te vagy a szóvivőjük, akkor jól benézték a kollégáid, akik esetleg rendesek is lehetnek. -
Carasc0
őstag
Szia!
Nekem csak egy ártatlan kérdésem lenne!
Azt mire kell félni, hogy a sárga taxisok szó szerint lelőnék az Ubereseket? Mert igazándiból engem csak ez zavar. Ehhez semmilyen jogotok nincsen. Csak lestem, hogy körbeállták az egyik Uber sofört és csoda hogy nem lincselték meg... Én nem vagyok pesti, de mondhatom hogy ezek után semmilyen sárga taxiba nem ülök be, a viselkedés miatt. Szerintem máshol is ez a vélemény.
Persze, most lehetne azt mondani hogy az Uber mekkora kretén meg minden....Figyi.... Konkurencia. El kellene viselni (kellett volna). Szóval számomra a sárga taxis társadalom mikkamakka. Mondjuk úgy, hogy tudatlan jobbágyok jogsival. Csak gondold el hogy ha minden konkurencia egymásnak esne... Világháború lenne. De ti állami taxisok megtehetitek? Hát nem...
Tehát ilyet, hogy agyonverjük a másikat mert konkurencia, hát kéremszépen ez intelligencia.... Na nem folytatom...
Amennyiben nem sárga taxis vagy, akkor is kérem a véleményed.
[ Szerkesztve ]
Gondolkodj globálisan és tegyél lokálisan!
-
bLaCkDoGoNe
veterán
Nem érdekel a propagandád.
Nem érdekel a hőbörgésed.
Nem érdekel a magyarázkodásod.Tökéletes lenyomata vagytok mindennek, amitől élhetetlen hely ez az ország.
"«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+]
-
Carasc0
őstag
Félreértesz! Én nem téged szidlak, csak választ szeretnék kapni arra, amit a TV-ben mutogattak az Uber vs Taxi időszakban. Tehát a kérdés az általad írt komment alapján való pontosításokal:
Milyen jogon vernek meg Uber sofőrt, törik össze az Uberes kocsiját a sárga magántaxisok?
Mert amikor ezt láttam, akkor ott az összes taxist simán börtönbe zártam volna, és soha többet nem taxizhatott volna. Tehát ha megjelenik egy konkurencia, akkor egyből neki kell esni? Békés megoldást ismertek egyáltalán?
#111: Tökéletes lenyomata vagytok mindennek, amitől élhetetlen hely ez az ország.
Ezt ne fírtassuk már. Most hogy jön ide a magyar taxisvilág a országban való élhetetlenséghez?
[ Szerkesztve ]
Gondolkodj globálisan és tegyél lokálisan!
-
#79335424
törölt tag
Nem kell taxival utazni ahhoz, hogy negatív vélemény legyen a taxisokról. Elég hozzá az is, hogy ha közlekedsz a városban. Olyan szitukkal találkozik az ember, amik egy kis odafigyeléssel símán elkerülhetőek lennének. Úgy mennek a buszsávban, mintha az csak az övék lenne, úgy állnak meg, hogy nem törődnek azzal, hogy elférjenek mellettük, stb. A taxisok nem partnerek. Bezzeg, amikor más csinálja ugyanezt, akkor megy az anyázás. Ezt nem úrvezetőként írom, én is a fuvarozásból élek. Minden taxisnak el kellene töltenie egy hetet motorosfutárként, és kipróbálhatná azt is, hogy milyen egy 12 tonnás teherautóval közlekedni a belvárosban!
-
Teplic
tag
Kedves tomajer,
nem a taxisok ellen hozták a taxisrendeletet, azt a taxisok lobbizták ki.
Főtaxinál nézzük már meg Dudást, Szunomárt, stb miket nyilatkoztak és nem akarnak enyhítést.
Ahogy korábban is írtam kőkeményen nagyobb társaságok lobbiereje is benne volt, akik most is további szigorítást szeretnének nem enyhítést.
Dudás Zoltán (a Főtaxi taxiüzletág-vezetője) különböző bizottságokban miket mondott, miket nyilatkozott a sajtónak. Ha ennyire benne vagy a szervezésben biztos ismered Te is, így a véleményét is. Egy Főtaxira meg nem mondhatjuk azt, hogy független nincs köze a taxizáshoz. Esetleg Harcsa?
A nagy társaságoknak megnőtt az utazóközönsége, kicsik ellehetetlenültek. A hatósági ár miatt és szabályozások miatt. Amíg egy kicsi utast, taxis (aki fizeti a tagdíjat) olcsóbb árakkal tudott gyűjteni.
Főtaxinak nőtt vagy csökkent a forgalma a rendelet után szerinted? Más kisebb taxinak hogyan változott? Én ismerem a számokat.A taxi társaságok egy része jól járt, másik része nem. Taxisok nem láttak át a szitán, jól megszivatták magukat, bevették a maszlagot. 1-2 nagyobb társaság járt jól, ügyesen csinálták Uszítva a többi taxist, akik beálltak a sorba mögéjük
Az állam a szabályozással néhány nagyobb céget hozott helyzetbe..
Én megérteném a szabályozást, ha a taxizás állami monopólium lenne, állami társaságok lennének.
Ezek privát cégek, vállalkozóként taxisokkal. Főtaxinak ugye tudod melyik milliárdos a tulajdonosa, és leggazdagabb között milyen előkelő helyen szerepel és mennyire jól megy?
De nincs lobbi ááá. De néhány társaságnak igencsak jól jött Ezek a milliárdosok meg nem a lobbiról híresek, ugye? Ennyit a hatósági árról. Néhány nagykutya akarta, fel lettek bőszítve a taxisok, akik követelték a nagykutyáknak[ Szerkesztve ]
-
#71321344
törölt tag
Elsőre logikusnak tűnhet a levezetésed, de az egész rossz alapokkal indul. Te a hatósági ár szükségességét, a szabályozatlan taxizás veszélyeivel indoklod, pedig hatósági ár nélkül is lehet követelményeket támasztani. Ugye azt belátjuk, hogy a repülés komolyabb szabályokhoz van kötve, mint a taxizás, mégsem kapunk a szívünkhöz, hogy lezuhan a gép, amiért egy Svédország - Magyarország út, oda-vissza olcsóbban megvan, mint taxival egy VII. ker. - Liszt Ferihegy.
Az éjszakain az ellenőröket pozitívumként hoztam fel, mert biztonságosabb lett.
-
Teplic
tag
Hogy találtál rá erre az írásra? Nagyon jó cikk
még mindig röhögök a taxisok vergődésén
Az cikk igénymentes, tipikus taxis. Csak megerősített abban, hogy milyenek a taxisok és miért ne őket hívjam.
Amúgy ajánlom az oldalt, érdemes körülnézni rajta, ha nagyon ráérsz és szórakozni szeretnél. "olyan, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas!"[ Szerkesztve ]
-
adise
őstag
hogy jon ide ez a halloszarság?
https://www.facebook.com/szabadataxi.blog/
én a belinkelt cuccról beszéltem. De látom a csőlátás és a másik hülyének nézése még mindig megvan
-
adise
őstag
De a belinkelt blogot olvastad is? Mert attól a blogtól csak mégjobban a rossz kép fog kialakulni az emberekben a taxisokrol, ha azt elolvassák. Elhiszem, hogy probálod védeni, de belinkelsz egy olyat amiből árad a butaság és a tudatlanság. Tőled meg konkrét tényeket nem láttunk leirva.
-
szupermacs
veterán
,,Ne mondjátok, hogy ez a mi dolgunk. Nem feladata, egy egyszerű tisztességes gépkocsivezetőnek, kemény bűnözőkkel megküzdeni!!!"
KHM... khm! Uber! KHM! Ott összefogott a több száz taxis, hogy kitiltsák. De azt az 1-200 hiénát már nem tudnátok lerendezni. Demonstrálást nem akartok, hogy eltakarodjanak a hiénák? Hiszen ők rontják a taxisok hírnevét. Az komolyabb ellensége a pénzeteknek. Nem?
-
Csapoati
nagyúr
Keresem rá a szavakat... Az író valszóínűleg egy picit gyengeelméjű, felsőbbrendűségi komplexussal bíró egyén, aki fél a Taxifytól, azért dobálja rá a sarat egy óvodás szintjével.
Mindjárt ötvenévesen engem egyetlen romkocsma–vírusmarketing szakon végzett narcisztikus nerd vagy gizda geek se tanítson köszönni
Na pontosan az ilyenek kocsijába nem ülnék be semmi pénzért. Aki lenézi az utasait, az megdögölhet éhen az utakon felőlem.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
#35193216
törölt tag
Minden vállalkozásra ugyanez igaz. Ha nem számolsz az amortizációval, akkor egy ideig minden jónak tűnik, aztán később jössz rá, hogy végig veszteséges voltál.
Amúgy a lobbi miatt van hatósági ár sok városban (nem mindenhol). Ha nem lenne, igazából a taxis munka értéke kerülne a reális helyére. Mert nincs mögötte olyan átlag fölötti tudás, mint mondjuk egy gépészmérnök vagy egy orvos esetében. A taxisok többségének a betanított munka lenne az alternatíva, amíg annál jobban keresnek, nyilván nem lépnének ki a piacról.
-
-
Ku'leth
tag
"Rugóztok itt a bankkártyán. Személyes tapasztalat már megint, vagy mesélték a kocsmában?"
Ha ennyire érdekel, múlt héten, taxi 2000.
Übert hívtad, beszálltál, kiszálltál. Nem volt tökölés. Taxisnál csak a fizetés percekbe telik.
Ha beleesett a teló a budiba az irigységtől sárga guruló koldust se nagyon hívod.
[ Szerkesztve ]
A tanácsadó az, aki a szeretkezésnek harminc módját ismeri, de barátnője még sosem volt.
-
#35193216
törölt tag
Ha ennyire gyűlölöd az utasokat, akkor miért nem olyan munkát vállalsz, ahol nem kell emberekkel foglalkozni?
Szerk.:
Ritkán taxizok, de téged olvasva ha legközelebb eszembe jut, hogy taxit kéne hívnom, még egyszer meggondolom, mert hátha hozzád hasonló érkezik...[ Szerkesztve ]
-
Csapoati
nagyúr
Ki lett fizetve az út? Igen. Bunkó volt, utána meg mézesmázas? Igen. Hánytam? Nem. Kapott borravalót? Nem. Rakd össze ezt a 4 dolgot, az még talán taxis ésszel is menni fog. Hozzáteszem, nem épp csöves kinézetű társaság voltam, és egyedül én voltam annyira elfáradva/részeg (bár inkább már csak aludtam)
Aki meg lefillérbaszó gennyezi a kuncsaftjait... nos, én nem minősítem, szerintem a többség úgyis tudja. Pont az ilyen kis fellengzős, beképzelt emberszabásúak miatt, mint te, utálnak titeket. Amióta kocsim van, szerencsére nem szorulok rátok, inkább nem iszom, mint hogy ilyen köcsögölésnek legyek kitéve. Egyébként meg FIZETTEM a szolgáltatásért, és tudtommal ebből élnek a taxisok, szóval nem értem a büfizésed, mert a szolgáltatás ki lett egyenlítve.[ Szerkesztve ]
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
Új hozzászólás Aktív témák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Asztrofotózás
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Automata kávégépek
- Hobby elektronika
- Home server / házi szerver építése
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen