- WordPress tartalom kezelő rendszer (CMS)
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Max
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Milyen program, ami...?
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Donald Trump lehet a kriptobajnok elnök az USA-ban
- Vírusirtó topic
- Mozilla Firefox
Új hozzászólás Aktív témák
-
Shadowbull
addikt
Az fogja megmutatni a valodi erdeklodest, amikor majd le kell tenni a penzt az asztalra. Ezer dollar foglalo (amit raadasul barmikor visszakaphatsz) nem a vilag.
Szepen szivarognak a hirek hogy a Model 3 messze nem fogja azt hozni amit elozetesen igertek (vagy belekepzeltek a fanok).
Raadasul itt lenne mar az ideje nemi penzt is keresni ezzel az egesszel, az meg a Teslanak eddig meg nem sikerult.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
"a többi autógyártó olyan töketlen, hogy egy normális alaktromos autót nem tud prezentálni."
Valojaban meg a Nissan a piacvezeto elektromos auto teren, de a Renault is kemenyen megy, a VW szep csendben jon fel, a BMW kulonckodik az i3-mal, szoval van azert kinalat.
Az "olcso" Tesla Model 3 a tervek szerint 35e dollar lesz, de az a full fapad verzio lesz, es Europaba nem jon hamarabb mint 2020, es itt amugy is inkabb 40e euro korul lesz a kezdo ara.
Az a baj az autogyartassal, hogy marhara nem olyan mint a szoftveripar, es egy csomo tudas kell hozza, ami a Teslanak nincs meg vagy nem volt meg. Ezert olyan boduletesen csapnivalo a gyartasi minoseg (a model S-en gyakorlatilag minden elromlik) ezert kuzdenek mar egy eve a Model X gyartasanak a felfuttatasaval, es ezert nincs semmi remeny a nyeresegre. Tavaly 900 millio dollar veszteseget termeltek, es ezt nem lehet megmagyarazni a beruhazasokkal meg a fejlesztesekkel. Egyszeruen nem keresnek eleg penzt a Model S-en, a Model X-en plane nem, es semmi sem szol amellett hogy egy fele annyiba kerulo Model 3-on majd keresni fognak.
Jelenleg csakis a befektetok tartjak a viz tetejen a ceget, az pedig rohamos utemben egeti a penzt. Ha a befektetok megunjak akkor a Tesla masnap csodbe megy.
Ezert letfontossagu Musknak hogy mindig bedobjon valami gumicsontot, ezert kellett neki kamuzni az autopilottal is.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
Valójában nem elég 200km, mert ha nem is minden nap, de azért sokan használják az autót hosszabb távra is.
A villanyautó akkor lesz igazi alternatíva, ha kábé ugyanazt fogja nyújtani mint egy hagyományos autó. Ez a gyakorlatban minimum 5-600 kilométeres hatotavot és kábé 10-15 perces tolthetoseget jelent, mindezt olcsón és megbízhatóan.
Ettől baromi messze vagyunk, és a következő 10 évben nem látszik komoly műszaki változás ami ezt lehetővé tenné.
Persze az akkuk fejlődnek, de nem elég gyorsan. Ha ott jönne egy valódi áttörés, akkor az talan segítene.
A Mirai meg még halottabb ötlet.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
Viszont ha túl gyakran használod az "ingyenes" töltést máris kapod a figyelmeztetést a Teslatol, hogy ezt jó lenne ha abbahagynád...
A jövedéki adót pedig úgy követik majd a villanyautó töltésre mint a huzat, ha észlelhető kiesést fognak jelenteni az adobevetelekben.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
"Ha én a Daimler, vagy GM igazgató tanácsában ülnék, és látnám a Model 3-ra leadott 400000 előrendelést, nem lenne őszinte a mosolyom. Az is lehet, hogy ordítanék"
Ugyan.
Tudod mit mondott a BMW főnöke amikor a részvényes közgyűlésen rákérdeztek a Teslara?
"Sok sikert kívánunk a Teslanak a fenntartható üzleti modell megtalálásához"
Ebben minden benne van.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen