Új hozzászólás Aktív témák

  • Shadowbull

    addikt

    válasz sirály12 #35 üzenetére

    "a többi autógyártó olyan töketlen, hogy egy normális alaktromos autót nem tud prezentálni."

    Valojaban meg a Nissan a piacvezeto elektromos auto teren, de a Renault is kemenyen megy, a VW szep csendben jon fel, a BMW kulonckodik az i3-mal, szoval van azert kinalat.

    Az "olcso" Tesla Model 3 a tervek szerint 35e dollar lesz, de az a full fapad verzio lesz, es Europaba nem jon hamarabb mint 2020, es itt amugy is inkabb 40e euro korul lesz a kezdo ara.

    Az a baj az autogyartassal, hogy marhara nem olyan mint a szoftveripar, es egy csomo tudas kell hozza, ami a Teslanak nincs meg vagy nem volt meg. Ezert olyan boduletesen csapnivalo a gyartasi minoseg (a model S-en gyakorlatilag minden elromlik) ezert kuzdenek mar egy eve a Model X gyartasanak a felfuttatasaval, es ezert nincs semmi remeny a nyeresegre. Tavaly 900 millio dollar veszteseget termeltek, es ezt nem lehet megmagyarazni a beruhazasokkal meg a fejlesztesekkel. Egyszeruen nem keresnek eleg penzt a Model S-en, a Model X-en plane nem, es semmi sem szol amellett hogy egy fele annyiba kerulo Model 3-on majd keresni fognak.

    Jelenleg csakis a befektetok tartjak a viz tetejen a ceget, az pedig rohamos utemben egeti a penzt. Ha a befektetok megunjak akkor a Tesla masnap csodbe megy.

    Ezert letfontossagu Musknak hogy mindig bedobjon valami gumicsontot, ezert kellett neki kamuzni az autopilottal is.

    Pazarol a világ, én meg segítek neki.

Új hozzászólás Aktív témák