Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • petymeg2033

    tag

    válasz .tnm #4 üzenetére

    Ez a marketing rész engem is kicsit megérintett.
    Mert értem én, hogy humán erőforrás az, hogy át kell állítani a központokat, de nem úgy van ez, hogy a szolgáltatóknak vannak emberei, akiknek ez a munkája? Tehát ez elvileg nem plusz költség meg plusz feladat, csak most éppen erre adják az adott ember fizetését, mert ezt is meg kell csinálni. De amúgy megértem azt is, hogy most legalább lehet menőzni, hogy ők ilyen sok pénzt tudnak elkölteni 1-2 hét alatt, mert nekik olyan sok központjuk van országszerte, hogy az már ekkora tétel.

    Aztán persze javítson ki valaki, ha ezeket most rosszul mondanám.

  • petymeg2033

    tag

    válasz Lenry #1 üzenetére

    A cikk most arról szólt, hogy nem az előhívószámok, hanem az azokat követő tárcsahang a felesleges.

    És akkor ha nem lenne tiszta, az előhívóknak igenis van szerepe, és adott esetben minden további nélkül el is hagyhatóak.
    06-(körzetszám): Magyarországon belül távolsági (más körzetbe irányuló) hívás előtt szükséges. Azaz, ha körzeten belül telefonálsz, akkor nem kell beütni, elég a körzeten belüli 6-7 jegyű hívószám.
    +36-(körzetszám): Külföldről Magyarországra történő telefonálásnál kell ez. A "+" vagy "00" a nemzetközi hívást jelöli, a "36" Magyarország hívókódja. Tehát ha itthon vagy, akkor ez is elhagyható.
    Mobilszolgáltatóknál azért lett bevezetve, hogy kell a hívókód, mert a számhordozások miatt már nem volt egyértelmű, hogy az adott szám még szolgáltatón belül van, vagy már kívül, illetve mobilnál nagyobb az esélye annak, hogy roaming-ra kerüljön sor, ezért szoktatják a népet a "hosszú" számok használatára, hogy ne akkor essen kétségbe az ember, amikor defektesen áll az osztrák Alpokban a kocsi mellett.

Új hozzászólás Aktív témák