Új hozzászólás Aktív témák

  • bambano

    titán

    válasz HSM #19 üzenetére

    hehe, az abs rossz, az esp jó? lol, ugyanaz a cucc, ugyanazokból a részegységekből összerakva :P

    egyébként az abs akkor lenne rosszabb, mint te, ha:
    - képes lennél másodpercenként 20-nál többször benyomni és felengedni a féket
    - több, mint négy lábad lenne
    - és az autóban, amit vezetsz, négy külön fékpedál lenne a négy kerékhez.
    látatlanban nem akarok állítást megfogalmazni ezekről, lehet, hogy 5 lábad van, de hogy négy fékpedálos autó nincs a piacon, arra azért komolyan mernék fogadni.

    az eszedbe se jutott, hogy a csöpögős esőben, amit tanítanak az autóvezetési tanfolyamokon, abs nélkül még nagyobbat zakóztál volna?

    az automata váltóról meg annyit, hogy a matematikai statisztika szabályai szerint elvileg előfordulhat, hogy te jobban váltasz, mint egy duplakuplungos mechanikus automata, de lássuk be: a tömegek nem. az igaz, és én is egyetértek vele, hogy a régebbi automata váltó konstrukciók vacakok, a hátam közepére se, de egy pdk-t vagy dsg-t már eltűrnék.

    (#31) HSM: "ABS hibázásából 2X kerültem igencsak veszélyes helyzetbe önhibámon kívül,": mondom tanítják. tehát amikor kellő óvatosság nélkül mentél kezdődő/szemerkélő esőben, az nem "önhibámon kívül" volt, hanem az a te veretes hülyeséged volt.

    automata váltó: jaja, kutya biztonságos lehet egy 400-500nm nyomatékú motor váltóját, kuplungját rábízni az átlag sofőrre, nem is hagyják a gyárak. kb. egy indulás és vége.

    [ Szerkesztve ]

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

Új hozzászólás Aktív témák