- Bejutott az európai 5G-be az Amazon
- Még több AI-generálta reklám jön a Facebookra és az Instagramra
- Egyre nagyobb a hatása a választásokra az AI-generálta képeknek
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
Új hozzászólás Aktív témák
-
saelin
veterán
Ez csak ott sántít, hogy a néző fizet 2k-t havonta és nézi a yt videókat, de vagy 20 különböző csatornán, vagyis a 2k 50%-át 20 felé osztják el.
Majd jönnek az olyan videók, hogy "Ha engem nézel, addig iratkozz le a többi csatornáról, mert úgy többet kapok. Thx.""It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
-
Out
addikt
Köszi, kapizsgálom már. Szóval a néző fizet, hogy ne lásson reklámot és ennek a pénznek az 55%-át azok között osztják szét akiknek a videóit nézi? Ez felvet több egyéb kérdést, amit gondolom nem neked kellene, hogy feltegyek, hanem inkább a YouTube-nak
Commodore Plus/4 --- Személyi számítógép beépített profi szoftverrel
-
saelin
veterán
Én úgy tudom úgy működik az adsense, hogy csak a megtekintett vagy rákattintott reklámok után jár bevétel, amit nem néznek meg - vagyis blokkolják - azt nem számolja bele. Semmi értelme a feliratkozók/nézők számából adódó fizetés... az nem egyenlő a megnézett reklámok számával.
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
-
sagem
addikt
Ja, és itt is tucatnyi ember írta le, hogy már x ideje kiirtott minden reklámot s úgy nézik a videót (kvázi még reklám nézéssel sem fizetnek)..szóval hosszútávon úgyis a prémium fiók lesz a jó annak is, aki a videóiból él, s magának a szolgáltatónak is.
Ez az első lépés hozzá, ezért szerintem is simán elképzelhető, hogy olyan pluszokat is be fog dobni a Google, ami előfizetésre ösztönöz, a reklámmentesség önmagában még kevés lesz. Az előfizetéses rendszerben van a jövő, tetszik vagy sem
[ Szerkesztve ]
„Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani.”
-
MCGaiwer
addikt
reklám hatásossága nehezen ellenőrizhető. Ha a youtube úgy látja, te megnézted, a reklámért fizető partner is úgy látja, te megnézted, de közben mégse, akkor kb annyi történt, hogy megnézted a reklámot, de mégse vásároltál a termékből. kb 10ből 9 reklámnál így van.
a youtube is megkapja a pénzét, a videó készítő is megkapja a pénzét, a reklám megrendelője meg amúgy is a maradék 10%ra utazik.
Amazon.co.uk, £50 értékű Gift Card cserélhető/eladó
-
Pötyi
őstag
Évekkel ezelőtt, egyszer már megpróbálták beperelni a reklámszűrő progikat gyártó cégeket. Akkor meg a felhasználók álltak ki mellettük és hoztak fel olyan érveket, hogy ő a havi internetelőfizetésében rohadtul nem igényelt kéretlenül csatolt reklámot. A reklámozó gyakorlatilag lopja a sávszélességét. Ha reklámot akarnak tolni a pofámba, akkor fizessenek nekem is a lenyúlt bandwidth után! Simán visszapasszolták a labdát.
QNX is cool!
-
sagem
addikt
Ez nem "mi van akkor" kérdése, a Google nem kispályás, pontosan tudja hogy mennyi reklám jelenik meg valójában s mennyi nem, azért nem egy sufnituning cégről beszélünk. Pl. a nézettséggel, reklámmegjelenésekkel lehet egy darabig trükközni, néha szoktak is a nagyobb haszon reményében, de előbb vagy utóbb mindig elkaszálják a csalókat...Google na, mit bizonygassam, biztosak lehetünk benne, hogy eleget tudnak..
„Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani.”
-
sagem
addikt
Ok, s jelenleg csak ez a keret fizet a videósoknak a tartalmakért, legalábbis így ebben a formában, hogy bárki besétálhat a videóival az utcáról, ha elég nézett. Tehát YT nélkül tartalom sincs, legalábbis most a YT partner videókról beszélünk..
A másik meg a minden egy helyen effektus, ha 12 felé szélednének a videósok..hát nem sokan követnék őket mindenhová. Lehet, hogy rosszul fogalmaztam, de szerintem jelen pillanatban a tartalmak jó része azért jön létre, mert a YT fizet érte. A másik fele meg azért, mert evidens a YT mindennapi használata, mind megosztásra, mind fogyasztásra.
Egyébként én sem azt mondom, hogy holnaptól akkor aki fizet, az nézhet meg xy tartalmat, s ezt kell csinálni. Szerintem már egyszerűbb dolgokkal is tudnak pénzt beszedni, elég ha csak a Twitch prémium rendszerére gondolunk. Rengetegen veszik igénybe, pedig olyan hűdenagy dolgokat nem kínál Ilyet tudna a YT is, s szerintem hasonló dolgok lehetnek majd a bónuszok a reklámmentesség mellé.
UPDATE: a Googlet baromira nem érdekli, hogy mi van azon a videón, ha nem ütközik a felhasználási szabályokba..ha nézett, perkál..hogy a "szennyek" a nézettek arról meg már mi, emberek tehetünk ..
De ez kb. a kereskedelmi tévék esete, mindig a bulvár/trash cuccok a legnézetebbek ugye.[ Szerkesztve ]
„Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani.”
-
Out
addikt
Ha feltöltesz egy videót akkor dönthetsz, hogy szerepeljenek-e benne reklámok (ami ha megjelenik a videódban azért kapsz pénzt) vagy egyáltalán ne legyen reklám. Ha olyan videót töltesz fel, amiben jogvédett zene szerepel pl és szeretnél vele pénzt keresni, akkor nem fogsz, mert a reklámbevétel a zeneszám tulajdonosához fog kerülni
Commodore Plus/4 --- Személyi számítógép beépített profi szoftverrel
-
sagem
addikt
Én igazából nem is annyira a "magánemberekre" gondoltam, hanem a Youtube partnerekre, erre már egy egész iparág épült..szóval nagyon sokan kvázi abból élnek, hogy videóznak, igaz ez leginkább külföldiekre vonatkozik, bár van pár hazai példa is. Ők azért gyártanak sok tartalmat, mert ez lett a munkájuk. Nekik nincs választásuk, a szerződött csatornájukon ott a reklám, cserébe megy a pénz+pár olyan extra funkció/szolgáltatás, amik segíthetik őket a munkájukban.
[ Szerkesztve ]
„Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani.”
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen