- Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
- Indiában gyárt Google Pixel mobilokat a Foxconn
- Hong Kong is bezáratja az ingyen kriptopénzes Worldcoint
- Fellebbezett az EU-ban az Apple, amelyet kongói botrány fenyeget
- Leszavazta az ötleteket az Amazon, de jöhet az AI-alapú, havi díjas Alexa
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
válasz Dr. Akula #48 üzenetére
Kötözködj mással, nem vagyok a mondandódra kíváncsi. Nem fogsz belevinni olyanba, hogy kitiltass megint, úgy, hogy még érintőlegesen sincs semmi igazad. Szóval pá, nem érdekel semmilyen hozzászólásod innentől kezdve egy topikban se. Nem süllyedek le a szintedre még1x.
[ Szerkesztve ]
-
#54625216
törölt tag
válasz Dr. Akula #48 üzenetére
Az UE5 demó konzolon futott ugye, de ha így folytatja az Epic, a konzolokról is kiszorul, mert ugye konzolon is 30% a jutalék és az Epic Store-t sem engedik telepíteni.
Amikor egy kiadó több tíz(száz)millió dolláros fejlesztésről dönt, akkor nagyon nem szereti, ha bármi is veszélyezteti a project sikerét. A kockázatkerülés egy adott szint fölött már erősebb motíváció, mint az eszköz hatékonysága, így egy bizonytalan jövőjű engine olyan rizikófaktor, amit nagyon nem szívesen vállalnak be.
Ha pedig a kiadók elbizonytalanodnak és ennek hangot is adnak, az könnyen megpecsételheti az UE jövőjét, mert minél többen hátrálnak ki mögüle ma, annál többen fognak holnap, lejtmenetbe lökve az egész engine-t.
Az Epic szvsz tökön lőtte saját magát ezzel az akcióval, mert hamarosan már nem a potenciális PR nyereségen fog főni az agyuk, hanem hogy hogyan lapátolják vissza a szart a lóba, hogy legalább az UE-t megmentsék.[ Szerkesztve ]
-
Busterftw
veterán
Pontosan. Ezert van ez amit fentebb is irtam:
"Apple’s iOS platform is the highest earner since 25% of its developers earn more than $5,000 per month. Android is not too far behind – 16% of its developers earn over $5,000 per month."Ez appbol szarmazo bevetel. 2018:
"Today at WWDC, Apple's CEO Tim Cook announced that there are now 20 million registered developers on iOS, and collectively they have made about $100 billion in revenues"
20 millio fejlesztonek a 25%-a 5k felett hozz az app havonta.
Ezert mondom, hogy ez egy nagyon jo filter. Aki tudja mit csinal es jo cuccot tesz le az asztalra, az 30% ide vagy oda, megel belole.
Szamok alapjan nagyon sokan. -
dokanin
aktív tag
Azért az meglep, hogy senki sem gondolja úgy, hogy ha egy cég elviszi egy fejlesztőcég árbevételének a 30%-át azért hogy engedje, hogy felkerüljön az app a telefonra az rendben van. Még adót is csak a költségek levonása utáni összegből kell fizetni.
-
Dr. Akula
félisten
válasz #54625216 #53 üzenetére
Az alternatívakeresés érthető, csak épp most nem úgy tűnik hogy lenne neki. Az UE5 igen nagyot gurított. Nyilván telefonon nem fogja ugyanazt adni, de ha X hardveren tud ilyet, akkor Y hardveren is arányosan annyival többet tud mint a konkurrencia. Az pedig jelentős. Ha egy játékot a grafikájával akarnak eladni, nem dobhatnak el egy ilyen lehetőséget, mert a konkurrencia se fogja, és akkor lemaradnak. A bizonytalan jövő csak Applere vonatkozik, az nem enged konkurrens storet, még Androidon is lehet, pc-n, konzolon meg ugye nincs is probléma. Én inkább az Applet látom tökön lőve, ha a konkurrens Androidon UE5 játékok fognak futni, náluk meg marad a Minecraft, akkor a júzerek előbb-utóbb el fognak gondolkodni hogy mennyire VIP is a telefonjuk, ha minden kínai vackon is 10x jobb a grafika. A telefon csak egy üres héj a rajta futtatott programoknak, azok az igazi húzónevek. Eddig ugye futott minden progi minden platformon, lehetett a teló tudása alapján választani. De most ha csak Androidon lesz fejlődés, az Apple meg marad ott ahol van, az azért az iPhone eladásokban is meg fog látszani.
-
lo_jo
senior tag
válasz Dr. Akula #58 üzenetére
Konzolon ugyanez a helyzet, nincs semmilyen másik store. Az UE5 meg ezt tudta a jelenlegi fél milliós desktop vga szintjénél erősebb(nek mondott) CÉLhardveren, tech demoban. Emlékszel még a párizsi apartman tech demora? UE4, 2015, mindenki kereste az állát és nyúlt a zsebkedője felé. Ahhoz még csak hasonlót sem láttunk egyik UE játékban sem. Az Epic pedig a saját biciklijének a kerekébe dugta a botot és most az Apple-t hibáztatja, aki megmondta, hogy ha botot dugsz a küllők közé, akkor elesel, amivel kizárunk a versenyből.
-
Busterftw
veterán
válasz Dr. Akula #58 üzenetére
Akkora kulonbsegek mobilon nincsenek ket engine kozott grafikaban, amekkorat te itt felvazolsz.
Ezt egyedul a mobil hardvere befolyasolja, nem lesznek a jatekok grafikailag 10x jobbak UE-n mobilon, mint az Unity keszultek. (Azt mar halkan emlitem meg, hogy teljesen szubjektiv es nem merheto mi az a 10x jobban kinez valami)Van 8-10 ismertebb jatek ami UE-vel keszult kb? Ugyannyit talalni Unity-ra is.
[ Szerkesztve ]
-
Dr. Akula
félisten
válasz Busterftw #61 üzenetére
Nem a 10x a lényeg, hanem hogy az UE5 új mércét állított fel, aminek jelenleg nincs konkurrenciája. Te a mostani enginek közti különbséget látod még, az UE5 2021-ben fog érkezni. Pl. a Fortniteba. Az azért elég ismert. Nem hiszem hogy a fanokat kárpótolja 10 Unity-s gém cserébe.
-
Busterftw
veterán
válasz Dr. Akula #62 üzenetére
Konzolon, esetleg.
Az osszes AAA jatekfejlesztonek kb sajat motorja van, amikrol semmi next gen infod nincs.A Fortnite 2021-ben mobilon kb ugyanugy fog kinezni mint ma UE5 demo ide vagy oda.
Ha jobban fog kinezni az annak lesz koszonheto, hogy a Snapdragon 875 15%-al jobb gpu kerul ami tobb effektet elbir, vagy magasabb felbontast.Az Apple fanokat tokmindegy mi karpotolja, mert ha nem megy vissza a store-ba a Fortnite, akkor eleve nincs mirol beszelni.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
-
addikt
válasz Dr. Akula #66 üzenetére
Ha nem tűnt volna fel, akkor ez egy apple - epic hír. Teljesen irreleváns ebben a témában az android és az egyéb platformok, bármennyire is akarod a témát másfelé vinni. A helyzet attól még mindig az, hogy ios-re nem éri meg a fejlesztőknek ue enginet választani.
[ Szerkesztve ]
-
Dr. Akula
félisten
Feltűnt hogy ezek az enginek nem csak IOS-re vannak? Így a jövőjüket se ez fogja meghatározni. Az Epic se ír külön Fortniteot IOS-re, csak portolja a többi platformról. IOS-re feltehetően nem fogja megérni ezt választani (a fejlesztőknek), csak a kérdés meg az hogy a vevőknek meg fogja-e érni UE nélküli IOS-t választani, vagy inkább mennek a problémamentes Android felé, ahol megkaphatják ezt is, meg minden mást is.
-
addikt
válasz Dr. Akula #68 üzenetére
Ezt majd az idő fogja eldönteni. De valószínűleg az elején lesz egy kis szájhúzás a fortnite miatt, de szépen el fogják felejteni. Ami játék meg még nincs kész, az az ios felhasználóknak mind1 lesz, ha ue helyett bármi más enginnel jön ki. Itt senki nem beszélt arról, hogy más platformon mi lesz a jövője az ue-nek, csak te (és nem is vitatta senki, hogy más platformon ugyanúgy megmarad, mint előtte).
Ettől függetlenül, nekem pc-n is tetszhet jobban más engine, mint az ue. Nekem a favoritom az re engine.
[ Szerkesztve ]
-
Giovan!
addikt
válasz aprokaroka87 #4 üzenetére
Hibázott az Epic, oké, de írtam már máshol is, nem volt az olyan nagy hiba.
Veszélyeztette az Apple anyagi helyzetét?
Lehetett volna máshogy ís szankcionálni szerintem.
Ezt nem a mi tisztünk eldönteni, hanem az Apple-é. Amúgy a bíró szerint is magának köszönheti az Epic, hogy le kellett venni az appot, ezért is nem tiltotta ezt meg az Apple-nek egyelőre.Itt vannak az ő szavai, ha érdekel:
Your client created the situation. Your client doesn't come to this court with clean hands. Epic made a strategically and calculated move to breach, and decided to breach right before a new season. So in my view, you cannot have irreparable harm when you create a harm yourself.
All Epic has to do is take it back to the status quo and no one suffers any harm. And you can have a trial date in the spring. Flip the switch to the way it was August 3rd and return everybody back to where they were.Speak softly and carry a big stick, you will go far.
-
addikt
Azt még hozzá tenném, hogy valószínűleg nem fognak 2 enginenel fejleszteni, így ami ios-re megjelenik, azt valószínűleg androidra is ugyanazzal az enginenel fogják fejleszteni. Így viszont már sokkal nagyobb részt fog érinteni. Persze azt én se gondolom, hogy mobilról eltűnne az ue, de valószínű csökkenés várható mind ios-en, mind androidon. És ez már fájhat az epicnek is majd.
[ Szerkesztve ]
-
D.Va
senior tag
Engem legjobban az B*SZ fel hogy az EPIC előadja hogy ő a játékosok oldalán áll, erre ők is ugyanakkora gennyládák, mert egy csomó új játék (főleg az Unreal Engine-el készültek) megjelenéskor kizárólag az ő retkes store-jukban vásárolható meg. Inkább lemondok egy két játékról minthogy ennek a retkes Epic-nek egy forintot is adjak. Pedig régebben csíptem az EPIC-et, amíg még csak jó játékot meg engine-t fejlesztettek. De amióta megvan ez a retkes store-juk, a világ legundorítóbb féreg cége lett az EPIC, a játék iparágon belül.
És szánalmas amit már művelnek. -
Dr. Akula
félisten
válasz Busterftw #73 üzenetére
A jobb grafika az UE5-re vonatkozott, és mivel ez 2021-ben fog kijönni, nyilván ma még egyik se alkalmazza. Viszont versenytárs egyelőre kanyarban sincs, így arra épülő játékok se. Aki mostanában jó grafikára akar játékot építeni, annak ez van csak. Reszelgetheti a Unityt és hasonlókat, de azok akkor is csak prevgen szintűek maradnak. A vevőnek meg csak a kinézet fog számítani, nem fogja a szarabb grafikásat levenni a polcról csak azért mert a kedvenc fejlesztőcsapata csak ilyen színvonalú enginehez fér hozzá. Akkor leveszi a konkurrens játékot, amelyik hozzáfért a jobbhoz.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz Dr. Akula #80 üzenetére
A mac sose versenyzett gaming pc-vel. Amit írsz, az meg mobilon nem így működik. Ráadásul úgy beszélsz olyan dologról, ami még meg se jelent. Szerinted a unity az ilyen szinten fog megmaradni mint most van (ami egyébként teljesen pariban van az ue4-el, várhatóan fog annyit fejlődni, hogy pariban legyen az ue5-el is).
-
Dr. Akula
félisten
"Szerinted a unity az ilyen szinten fog megmaradni mint most van"
Hol állítottam ilyet? Azt mondtam hogy kanyarban nem látszik a következő verzió, jóval az UE5 után fog jönni, így az erre épülő játékok is. A kiadóknak meg folyamatosan kell a profit, nincs olyan hogy most kihagyunk 1-2 évet, és megvárjuk amíg jön újabb a mi játékmotorunkból. Akkor váltanak. Vagy kiadják a régivel, aminek meg leégés szokott a vége lenni. Persze van 1-2 játék amit akármilyen enginenel ki lehet adni, egy GTA-t nem lehet pótolni mással (még RDR-el is csak ideig-óráig, pedig ugyanazok írják), de egy COD-BF meccsből igazából csak a grafika dönt, ugyanaz a lövölde mindkettő, nem mindegy melyik néz ki jobban.
"A mac sose versenyzett gaming pc-vel."
Mennyiségben nem is, de a #71-ben még arról beszéltél hogy csak 1 enginere fejlesztenek, ha IOS-re letiltják az UE-t, akkor majd más platformra is csak a maradék jut. Ebbe viszont beleszól minden más platform is, mert arra se fognak külön fejleszteni. És a pc-s, konzolos platformoknak nagyobb beleszólása van mint az Applenek, ha ők letiltogatnak valamit, akkor max kimaradnak. Az ő kedvükért egy náluk is nagyobb piacon nem fognak gyengébbre váltani.
-
Giovan!
addikt
válasz Dr. Akula #82 üzenetére
Hacsak a több platform nem tiltja le a Unity használatát, akkor ha az Apple letiltja az UE-t, az szerintem azt fogja jelenteni, hogy a fejlesztők a cross-platform címekhez a Unity-t fogják használni. Egyszerűen nem fogják elveszíteni az iOS userbase-t csak azért, hogy kicsivel szebb játékot csinálhassanak a többi platformnak. Ők is pénzből élnek, márpedig az iOS egész jövedelmező platform ebből a szempontból.
Persze ha minden játékfejlesztő úgy dönt, hogy elengedi az iOS-t, és együtt kivonulnak a platformról ha nem dolgozhatnak a UE-el, az más, de ennek lehetetlenül kicsi az esélye.
[ Szerkesztve ]
Speak softly and carry a big stick, you will go far.
-
Dr. Akula
félisten
Miért tiltaná le a Sony vagy MS (pc-n ugye nincs "gazda", ott nem is lehet), szolidaritásból? Cross-platformnál nem tétel az IOS. Pontosabban: vannak ennél sokkal de sokkal nagyobb platformok, amit nem fognak beáldozni. Ha mondjuk az MS áttérne Unityre, attól még a Sony nem fog, ezzel max azt tudnák elérni hogy Xbox helyett PS-t venne mindenki. (Most tekintsünk el attól hogy nem a Sony a fejlesztő, de a platformgazda már igen.)
-
addikt
válasz Dr. Akula #82 üzenetére
Te állítod, hogy az ue 2x-10x szebb, mint az unity. Most sincs így, ezután se lesz másként. Szerinted mobilra ugyanazt használják, mint pl pc-n az ue esetén (te most azt feltételezed egyébként, hogy az ue pc/xbox/ps portból egy az egyben csinálják a mobil ue portot. Hát nem) ? Ami kijön pc-n, az nem jelenik meg automatikusan mobilra is. Max az osx maradna ki az egészből, ahol túlnyomó részt igp-s videókártya van...
Az a baj, hogy kevered a szezont a fazonnal.
[ Szerkesztve ]
-
Giovan!
addikt
válasz Dr. Akula #84 üzenetére
A fejlesztőnek el kell gondolkodnia, hogy mi a nagyobb áldozat: rosszabb grafikájú játékokkal megjelenni minden platformon (az iOS-t is beleértve), vagy jobb grafikai minőséget hozni a többi platformon, de nem megjelenni az iOS-n. Kérdés hogy mi jelent neki nagyobb veszteséget, mennyit termelne a játéka iOS-en és mekkora összeget veszítene a rosszabb grafika miatt a többi platformon.
Mindenesetre én nem tartok attól, hogy tömegesen hagynák ott a játékfejlesztők az iOS-t egy esetleges UE tiltás miatt.
[ Szerkesztve ]
Speak softly and carry a big stick, you will go far.
-
szmörlock007
aktív tag
válasz Dr. Akula #82 üzenetére
"de egy COD-BF meccsből igazából csak a grafika dönt, ugyanaz a lövölde mindkettő, nem mindegy melyik néz ki jobban."
Na egyrészt ez azért hülyeség, mert nagyon más a játékélménye a két játéknak, ergo egyáltalán nem a grafika dönt, másrészt 2011-ben a Bf3 lemosta a pályáról a Cod:MW3-at grafikában, mégis kb csak a harmada volt a Cod eladásainak. 2013-ban a Bf4 a cod:Ghost-ot agyonverten minden szinten a frostbite 3-al, mégis kevesebbet adtak el belőle mint a Cod-ból.
Unreal engine-t nem fenyegeti amúgy semmilyen veszély, Pc-Ps5-Xbox multiplatform címeknél, amiket nem óriáskiadók csinálnak saját motorral, ott elég kelendő marad továbbra is, ahogy eddig is volt. De azért amúgy az unreal V-ől nem kéne hasraesni. Egyrészt azért tűnik jelenleg kiemelkedőnek, mert még rengeteg cég nem leplezte le az új motorját. Másrészt a techdemoban szereplő grafikai szintet nem fogja hozni egyik új konzol se, és garantálom neked, hogy a sony exklúzív top címei verik majd bármelyik multiplatform unreal v-ös játék grafikáját.
[ Szerkesztve ]
-
Dr. Akula
félisten
"Te állítod, hogy az ue 2x-10x szebb, mint az unity."
UE5, mint Unreal Engine ÖT (five, fünf, cinque, pjaty, stb)! Nem 4, nem 6, hanem 5! Ne kelljen még 25-ször elismételni hogy az UE5-ről van szó, végig arról volt szó, nem az előzőekről, tehát nem nagyon érdekes hogy a 4-es hogy viszonyul a Unityhez. Egyszer majd biztos lesz Unityből is újabb, meg minden másból is, lehet addigra már az UE-ből is.
(#87) szmörlock007: "Egyrészt azért tűnik jelenleg kiemelkedőnek, mert még rengeteg cég nem leplezte le az új motorját."
Nyilván, de ez azt is jelenti hogy készültségben még nem tartanak ott hogy ezt megtehessék, tehát az UE5 lépéselőnyben van, annál hamarabb lehet rá játékot írni, amivel a konkurrensek előző generációjával kell csak megmérkőznie, ott pedig tarolni tud. Hogy pár év múlva mi lesz, az másik kérdés, addigra párszor tarolni szeretnének a karácsonyi és iskolakezdési szezonban a játékkiadók.
-
addikt
válasz Dr. Akula #88 üzenetére
Egy meg sem jelent engine-ről beszélsz! Szerinted mobilon úgy fog kinézni mint pc-n? Az, hogy más engine-ből nem mutogatnak tech demót, nem azt jelenti, hogy nem fejlesztik, esetlegesen ne lenne már most jobb állapotban, mint az ue5. Ezt olyan nehéz megértened?
És még mindig a pc-s kinézettel jössz, ami az apple-nél nem releváns. Szerinted az ue5 tech demót mobilon futtatták vagy tableten vagy laptopon?
[ Szerkesztve ]
-
lo_jo
senior tag
válasz Dr. Akula #88 üzenetére
Megkérdezem mégegyszer: láttad a 2015-ös UE4 tech demot? És láttál bármit, ami csak kicsit is megközelíti mobilon? Le lehet vonni bármilyen következtetést ez alapján, hogy fog kinézni egy UE5 játék mobilon? Még desktopra se csináltak hasonlót sem, mert ez egy TECH DEMO, ami azt mutatja, hogy az engine mire képes, nem azt, hogy milyen játékok fognak megjelenni akármelyik platformra. Még ha egy tech demo real time renderinget is mutat, akkor is workstation hardveren fut, ami egy csúcs consumer desktop felett van, mobilról meg konzolról szó sincs. Meg igazi gameplayről sem, nem kell semmi mással foglalkoznia a rendszernek, csak az előre fixált jelenettel, mintha egy cutscene lenne.
[ Szerkesztve ]
-
#86564352
törölt tag
Saját játékosaikkal szúrtak ki. A pénzük nagy részét konzolon stb. szerzik akkor úgy döntöttek beáldozzák az iOS játékosaikat. Az Apple-Samsung szabadalom perekben is legalább megegyeztek a felek, a bírósági ítéletig üzlet megy köztük tovább ahogy addig, hogy user ne szívjon. Egyezkedni százalékokról? Rendben. Totális háborút indítani az Apple alapvető működési modellje ellen? Nincs rendben. Mert Tim Sweeney nemcsak a 30%-ról ugat, hanem hogy az Apple nyissa ki teljesen az iOS-t. Nevetséges.
-
Dr. Akula
félisten
"Szerinted mobilon úgy fog kinézni mint pc-n?"
#58
(#90) lo_jo: Nyilván nem fogja ugyanezt nyújtani, hiszen itt még az ellenfelekre se kellett poligonokat költeni, AI sincs ami vigye a számítási teljesítményt, és a pálya is annyi amit ott látsz. De ez ugyanúgy igaz az összes többi techdemóra is! Azoknál se fogod ugyanazt visszakapni. Mutass egy másik techdemót ami ugyanezt hozza! Nem fogsz találni. Mondjuk felét hozza grafikában egy játék amit a techdemó tud. Ugyanúgy feleződik a konkurrencia techdemójánál is. Jelenleg nem tudsz felmutatni az UE5 mellett egy hasonló szintű techdemót se. Az hogy majd egyszer lesz... Lehet, csak nehogy addigra az UE6-tal kelljen versenyeznie. De ha csak 1 évet is késnek, az azt jelenti hogy 1 szezont már az UE5-re építő játékok fognak kaszálni, mellettük a konkurrencia elavultnak fog tűnni. Ez meg fog látszani az (online) újságokban az értékeléseken, és a vásárlók pénztárcás szavazatán is.
-
szmörlock007
aktív tag
válasz Dr. Akula #88 üzenetére
"Hogy pár év múlva mi lesz, az másik kérdés, addigra párszor tarolni szeretnének a karácsonyi és iskolakezdési szezonban a játékkiadók."
Igen, de a nagy kiadók java alapból saját motort ír, ergo ott nem konkurál nagyon senkivel, a független stúdióknál meg vagy unreal van vagy unity, és nagygépeken eddig is inkább az volt a jellemző, hogy kiseb címekhez unity, nagyobbakhoz meg unreal megy.
-
addikt
válasz Dr. Akula #92 üzenetére
Nyugodtan verheted a fejed a falba, attól még teljesen inkompetens maradsz ebben a témában. Javaslom nézz utána a dolgoknak és talán utána beszélhetünk róla. De amíg számodra a föld lapos, addig nincs értelme folytatni...
leírták neked szépen, hogy mi a gond az 58-as hsz-del. El kellene olvasni a válaszokat is.
[ Szerkesztve ]
-
Dr. Akula
félisten
válasz szmörlock007 #93 üzenetére
Amelyik saját motort ír, azt nem os nagyon izgatja ha egy konkurrenst kitiltanak az Appleről. Őket max az izgatja hogy nem az ő játékokukat fogják a tömegek levenni a boltok polcairól, hanem a konkurrenciáét. Kivéve ha az egy GTA.
(#94) Create.: 1. Szerintem a személyeskedést most fejezd be, hacsak nem az újabb banra hajtasz.
2. Mivel a kérdésed már azelőtt meg volt válaszolva hogy feltetted volna, ezért igen, olvasd csak el legalább utólag, ha már előtte nem voltál rá képes. Hogy akarsz így vitapartner lenni, ha csak write onlyban tolod a flémet? Vagdalkozol, a te saját kitalációidat próbálod meg a másik szájába adni, ezzel így nem mész semmire, majd gyere vissza ha már vannak érveid is.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz Dr. Akula #95 üzenetére
Semmi személyeskedés nem volt abban, amit írtam. Ha úgy értelmezted, akkor sajnálom.
Annyit akartam mondani vele, hogy a te álláspontod olyan messze van a többiekéhez képest, mint a föld lapos-kerek bizonygatás.Még mindig nem tudod ketté választani a mobil/tablet platformot a többitől.
Tessék ide idézem:
”Ha jobban fog kinezni az annak lesz koszonheto, hogy a Snapdragon 875 15%-al jobb gpu kerul ami tobb effektet elbir, vagy magasabb felbontast.”mércéről meg addig nem kellene beszélni, amíg:
1. Nem jött ki egy játék se ue5-el, a tech demo meg nem jelent semmit, hányszor volt az, hogy egy játékot úgy bepromóztak, hogy milyen durva grafika lesz, aztán a megjelent játék a kanyarban nem volt azzal amit mutogattak.
2. Nem tudod, hogy a többi engine mire lesz képes, akkor, amikor már lesznek kint játékok is ténylegesen (és ezt nem úgy értem, még mielőtt kiforgatnád, hogy majd 1-2év múlva, hanem abban az évben, amikor kijön egy ue5 engines játék és ki jön egy más engines játék).Eddig amit olvastam tőled az nem érv volt, hanem a saját elképzeléseidet akarod érvként beállítani.
[ Szerkesztve ]
-
Dr. Akula
félisten
"Semmi személyeskedés nem volt abban, amit írtam"
vs: "teljesen inkompetens maradsz ebben a témában". Nem azért nem válaszolok neked hasonló stílusban mert én nem tudok, hanem mert nem szeretnék veled együtt repülni.
"Még mindig nem tudod ketté választani a mobil/tablet platformot a többitől."
Nem is kell, mert egyrészt a cikk az Apple platformjairól szól, ami nem csak mobil, másrészt egy játékot egy motorra írnak meg, és ha abból egy platform kiesik, attól még a többit nem fogják hozzáigazítani. És itt igenis számít hogy a pc + konzolok sokkal nagyobb piac mint az Apple összes, tehát max nem jelenik meg Applere a játék.
"Nem tudod, hogy a többi engine mire lesz képes, akkor, amikor már lesznek kint játékok is ténylegesen"
Azért azt lehet sejteni hogy hamarabb ők se tudják megírni, amennyivel később mutatják be a saját techdemójukat, annyival később lesz is kész.
"Eddig amit olvastam tőled az nem érv volt, hanem a saját elképzeléseidet akarod érvként beállítani."
Akárcsak te.
-
addikt
válasz Dr. Akula #97 üzenetére
Akkor azt hogy írnád le szebben, hogy a témában nincs érdemi megnyilvánulásod?
Még mindig ugyanitt tartasz. Mondj már egy olyan apple terméket, ami akár egy mai játékot értelmesen el tud futtatni és sokaknak van az apple felhasználók közül? Apple-nél a pc gaming szint nincs a közelében se a gamer pc szinthez. Az igp-vel szerelt gépeken szerinted hogy fut egy ue4-es játék és hogy fog majd egy ue5-ös? Apple-nél bármennyire is hihetetlen a számodra az iphone/ipad szinten van a gaming.
És egyébként magad is leírod, hogy ami konzol/pc-re jön ki abból kiesik az apple. Ez így van. De ami konzol/pc-re jön ki, az nem érinti a mobil platformot, mert oda nem jön ki egyébként se.
Összegezve:
amit kiadnak pc/konzolra azt ezután is ki fogják adni ue5-el is. A mobil/tablet résznél viszont már nem lesz igaz és ott ue5 helyett simán áttérhetnek unityre vagy bármi másra. Tehát, ami androidon megjelenne ue5-el azt érinteni fogja, ha ios-re is szándékoznak megjelentetni és nem fognak emiatt 2enginenel dolgozni a fejlesztők. Érthető így, vagy fogalmazzam meg 10-jére is?[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell XPS 9320 13.4" FHD+ IPS i7-1260P 16GB 1TB NVMe ujjlolv IR kam., gar
- iBeLink BM-KS MAX 10,5TH KASPA bányászgép
- Lenovo ThinkStation 30 PC (Intel Xeon E5-1650 V2 12X3500Mhz, 32GB DDR3, 256GB SSD+1TB HDD, 2GB VGA)
- DELL Precision T5600 PC (2 db Xeon E5-2630 24X2800 Mhz, 64GB DDR3, Quadro K1200 4GB VGA, 256GB SSD)
- HP GAMER PC/XEON E3-1245 V5 8X3,9Ghz,16GB DDR4, Nvidia Geforce GTX1660Super 6GB,512GB SSD+500GB HDD
- H96Max Android 13 4K új TV okosító
- Kezdő játékos konfig szép állapotban
- Ipad Air 5 (M1) starlight + Logitech Combo Touch billentyűzet + Apple pencil 2 + Ipad tokok
- Xiaomi MI9T 6/128 Gbyte, tökéletes, karcmentes, független, dobozában kompletten eladó
- Független Iphone Xr 64GB 85% Akku Hibátlan Jó Állapotban Eladó
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen